Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #1 Del Skrevet 3. august 2015 Sover ca 12 timer om natta. Sover hun ikke veldig lite på dagen?? Lurer bare på om det er helt unormalt eller om flere babyer der ute er sånn?? 👶 Anonymous poster hash: f01ed...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smil123 Skrevet 4. august 2015 #2 Del Skrevet 4. august 2015 Her er snuppa også ca 8,5 mnd og sover somregel 1-1.5 t på første dupp , deretter som regel 35 min på andre dupp. Sover også ca 12 t på natta! Noen ganger klarer hun ikke sove mer enn 2x30 min så det varierer! En skjeldent gang glimter hun til med feks 2x en time men det er skjeldent... Er hun sutrete da? Her blir hun det av bare en halvtime.. Prøvd å vugge videre om hun sover i vogn? Som regel her er greia at våkner hun gråtende er hun ikke ferdig utsovet, men ligger hun bare å ser er hun utsovet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 4. august 2015 #3 Del Skrevet 4. august 2015 Ja det har jeg også merket -gråter hun når hun våkner trenger hun å sove mer -er hun blid er hun utvilt 😊 sover i vogn -forsøkt å vugge/trille, ta opp å trøste, la ligge litt og vugge før hun våkner -men klarer stort sett ikke få henne inn i den dype søvnen igjen. Noen ganger sover vi sammen i senga og da kan d hende hun sover en time eller til og med to -dytter inn puppen når hun våkner 😉 men kan jo ikke sove med henne hele tiden på dagtid 🙊 noen dager har hun litt sånn skygge under øynene hele dagen og er tydelig trøtt -får vondt av henne da.. Tror ikke hun er klar for å redusere til en dupp på dagtid ennå -første duppen er rundt 9-10, og da er hun sliten. Hi Anonymous poster hash: f01ed...08e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. august 2015 #4 Del Skrevet 5. august 2015 Det er veldig individuelt, så lenge barnet virker fornøyd når det er våkent så får barnet helt sikkert nok søvn. Har en på 10 mnd som sover 11-12 timer om natten 1-2 timer første lur og 2-3 timer andre lur. Får han ikke det er det som å ha en miniterrorist i hus. Anonymous poster hash: 9f5e3...4a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise05 Skrevet 12. august 2015 #5 Del Skrevet 12. august 2015 Sover ca 12 timer om natta. Sover hun ikke veldig lite på dagen?? Lurer bare på om det er helt unormalt eller om flere babyer der ute er sånn?? Anonymous poster hash: f01ed...08e Min datter er nå 10 mnd og har aldri sovet mer enn20-30 min 2x dagen. Hu sover ikke hele natten heller da hun fortsatt spiser(drikker mye melk) om natten. Har ei venninne som har baby som er 3 mnd yngere enn min og hu sover totalt 3 timer på dagtid og sover også hele natten. Misunnelig på de som får sovet ut litt ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 22. august 2015 #6 Del Skrevet 22. august 2015 Min på 5 mnd sover ikke mer enn 2x30 min på dagen, men til gjengjeld sover han hele natten 19-07. Så får heldigvis sovet godt om natten. Travelt på dagtid Anonymous poster hash: 25e8b...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå