Gå til innhold

Forferdelig dag....

Anbefalte innlegg

I dag skulle jeg hatt termin, å ligget på fødestua med verdens vakreste baby. Men sånn blei det jo ikke. Istedenfor har jeg vært på handlesenter med min flate mage, å kjøpt gave til min kommende nevø som blir født når som helst.fy flate å det svir, måtte kjempe hardt mot tårene da jeg strøk over myke nyfødt klær :-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144229029-forferdelig-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet akkurat hvordan du føler det :( Jeg begynte å gråte og følte meg helt tom rundt termin og en liten stund etterpå- til tross for at jeg mistet ganske tidlig. Søsteren min skal ha en liten en i november, og mannen min og jeg har fortsatt ikke vært heldige igjen. Det eneste man kan gjøre er å ta på smilefjeset og prøve å slappe av. Frustrerende, men man får bare ta en dag om gangen.

Annonse

Føler med deg. Slik hadde jeg det for 2 1/2år siden da mine gutter skulle blitt født. Ufattelig vondt så du har min medfølelse også. Slik som deg ventet min søster barn rett etter min termin. Hold ut, dere lykkes dere også selv om det kanskje ikke føles slik 💙

Anonymous poster hash: 2b974...e06

Sender deg en klem! Vet så alt for godt hvordan du har det :( Vi skulle fått tvillinger i mai, sånn gikk det ikke :(

Heller ikke denne gang gikk det vår vei, og vi mistet på nytt!

Det er forferdelig å se alle rundt seg få barn å bli gravide. Søsteren til min mann fikk barn med en mann hun nettopp hadde møtt knappe 3 uker før vi mistet for første gang.

Jeg kjenner jeg har store problemer med å forholde meg til den ungen. Trist, men sånn er det :(

Huff, ja det er harde tak. Jeg mistet tvillinger for 3 uker siden "bare" 8 uker, men hadde så troa denne gangen.hjerteslag og greier <3 Mistet for 5 gang, å føler egentlig at håpløshet siger på. Tenker at det aldri kommer til å gå. Å nå er det så med babyer rundt om.....sukk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...