Gå til innhold

Blir gal snart.. Det ene øret mitt er helt tett, noen som har råd om hvordan jeg kan få tilbake hørselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

😵😲😜

Anonymous poster hash: e434b...ed2

Skrevet

Nesespray og tålmodighet.. gikk en gang tre uker med vann i mellomøret etter en ørebetennelse, og det suger.

For midlertidig lindring kan du prøve å "poppe" ved å holde for nesa samtidig som du prøver å blåse hardt ut. Hender det hjelper ei lita stund.

Skrevet

Kanskje du har en voksklump. Legen kan skylle den ut for deg.

Anonymous poster hash: 3201c...cb5
Skrevet

Hatt siden januar 2011 og ønh finner ikke ut av det så de mener at det er en kronisk virusinfeksjon dypt inni der. Må bare gå sånn jeg :( Har prøvd alt.

Anonymous poster hash: 33511...de2

Skrevet

Takk for svar! Huff jeg vasket øret litt vel mye i dusjen i går, etter det så ble det tettere å tetter

Anonymous poster hash: e434b...ed2

Skrevet

Kanskje du har fått vann innenfor en propp av ørevoks. Apoteket har olje eller bruk vanlig matolje. Drypp noen dråper 3-4 ganger pr dag i 3-4 dager. Teip litt bomull foran. Hvis det ikke kommer ut noe drar du på legekontoret og får skylt ørene hos legesekretærene. De titter inni og ser om det er noe der. Hvis du drar før du har oljet må du kanskje dra hjem å olje likevel, så like greit å gjøre det først. Blir lettere å skylle ut når du har gjort dette på forhånd.

Anonymous poster hash: a32f2...8b0

Skrevet

Prøv å gape og gjespe så mye du kan.

På meg hjelper det å gjespe. 

Evt har du muligheten, ta en tur opp i høyden. (kjør høyt på fjellet, ta en karuselltur eller ligndene).

Vet hvor irriterene og ubehagelig det kan være, god bedring

Anonymous poster hash: 2143a...ff5
Skrevet

Ørelys for å suge ut all voks lenger inne. Kjøpes på helsekost. Jeg gjør det regelmessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...