GÃ¥ til innhold

Tyskeren som ble "angrepet" av Bamse hevder han kjempet for livet 😂

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når man blir "angripet" av en hund føler man at man kjemper for livet. Er pissredd hunder selv og ingenting gjør meg mer forbanna enn hundeeiere som ikke følger båndtvang.

Anonymous poster hash: 91ae1...ea4

Men nå ble han jo ikke angrepet da. Hunden ville bare hilse, det var alt. En ser jo fort forskjell på kroppsspråket til en hund som vil angripe og en hund som bare vil hilse.

Anonymous poster hash: b022b...bea

Retten har definer det som et angrep. Da blir det merklig at noen her inne skal kunne vite at det ikke var det, men "bare" en hund som ville hilse.

Anonymous poster hash: b5e10...f02

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, godt dere har svaret. Hadde den digre hunden bitt meg i armen hadde jeg blitt kjemperedd og følt meg ganske så underlegen. Det er bare her på dib ingen er redd for en stor hund som biter, men synes det er dritskummelt å spise mat gått ut på dato.

Anonymous poster hash: cc03c...f20

Skrevet

Men hvis de familiene kjente hverandre fra før er det jo sannsynlig at denne mannen har hilst på hunden tidligere.og at hunden ville hilse og ble litt iverig.

Men i dette landet er konklusjonen stor hund=farlig.

Tenker på hvor mange av disse små rottene som biter godt og ofte i fra seg,men det er helt greit😤😤

Skrevet

Jøss, godt dere har svaret. Hadde den digre hunden bitt meg i armen hadde jeg blitt kjemperedd og følt meg ganske så underlegen. Det er bare her på dib ingen er redd for en stor hund som biter, men synes det er dritskummelt å spise mat gått ut på dato.

Anonymous poster hash: cc03c...f20

Haha, spot on!

Anonymous poster hash: c73c1...e2a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...