Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vurderte også om jeg skulle ta en test i morgen, men blir så skuffet. Og jeg er heller ikke 100% sikker på om EL fant sted. Ble ekstremt trøtt nå på ettermiddagen. 

Det er faktisk mulig å teste positiv 4 dager før IKM og det er i dag, men mange produserer også hcg seint. 

Testet negativt i dag, som forventet! Ikke skuffet eller lei meg, og er klar over at det fortsatt kan være en sjanse!

Men kroppen har nettopp (juli og august) begynt å stabilisere seg på egenhånd, så dersom TR kommer blir jeg også glad- for da stemmer det med El-testen og jeg kan starte ny dobbel pergo :-)

(Har ikke brukt pergo denne PP).

Vært hos gyn idag og fått pergo til å starte opp med neste pp 😊 Har ikm på fredag men ingen tegn på at jeg er gravid nå... Gyn mente at vi skulle ha gode sjanser til å bli gravid relativ fort etter litt drahjelp av pergo 😊😊 Dette blir spennende 😊

Vært hos gyn idag og fått pergo til å starte opp med neste pp 😊 Har ikm på fredag men ingen tegn på at jeg er gravid nå... Gyn mente at vi skulle ha gode sjanser til å bli gravid relativ fort etter litt drahjelp av pergo 😊😊 Dette blir spennende 😊

Så spennende! Lykke til 😃

Annonse

Annonse

Ikkje før te helga:/ Tok en el-test i stad(e helt tom for gr-test) og den var knall positiv?

Oi!!!! Da lover det godt!! Jeg har lest at du kan teste etter graviditet med EL-tester, for dersom de er knall positive når du skal ha mens- så er det positiv 👍🏼👍🏼 LYKKE TIL!

(Og et forsiktig gratulerer😃)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...