Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan går det med deg Curiose94?

Jeg har vært litt løs i magen i dag men tror ikke det har en sammenheng. Jeg brukte ikke EL tester så er ikke 100 sikker på at EL var da den skulle men hadde forrige mandag, tirsdag og onsdag tykt og mye slim. Kan være at EL var forsinket, men jeg merker sikkert om jeg er gravid hvis mensen aldri dukker opp.

Noen her inne som har erfaring med stølhet og ømhet ved eggstokkene? Jeg har nå hatt den følelsen av at jeg sår og støl det nede, samtidig som det gjør vondt når jeg ler, reiser meg og når jeg er på do. Er dette egentlig tidlig tegn eller kommer dette senere? Skal egentlig ha TR på fredag men har en følelse av EL har vært forsinket.

Hvordan går det med deg Curiose94?

Jeg har vært litt løs i magen i dag men tror ikke det har en sammenheng. Jeg brukte ikke EL tester så er ikke 100 sikker på at EL var da den skulle men hadde forrige mandag, tirsdag og onsdag tykt og mye slim. Kan være at EL var forsinket, men jeg merker sikkert om jeg er gravid hvis mensen aldri dukker opp.

Det går greit, jeg er veldig støl nederst i magen langs eggstokkene - kjenner det når jeg går.. Ellers kun litt ekstra ømme pupper!

Du da??

Håper vi begge er preggo, og at TR holder seg vekke leeeenge 😍😍

Jeg har vært støl i 3 dager nå. Kjenner ut som svake mens murringer, men stølheten kjennes lengre nede, sånn type eggstokk/livmor. Når jeg har vanlig mens murringer, er det mer i magen, sånn typisk mageknip. Og så måtte jeg faktisk opp i natt, for å tisse🙊🙈

Annonse

Jeg har også vondt når jeg går, reiser meg, setter meg. Har aldri sånn før mens ellers og jeg var oppe på do I natt men negativ test i dag tidlig. Kun litt stikkinger i puppene. Nå håper jeg virkelig for oss 😍😘 Det hadde vært så morro med en vår baby 😃😃👍 Krysser fingrene for oss! :-) Trodde først at det var fordi jeg måtte på do men det går ikke over så noe er det hvertfall!

Lest litt på kalenderen min og ser at den 24/25 august har jeg notert meg mye våt utflod og slim. Kan dette ha vært EL og at jeg vært forsinket? Føler jeg har hatt EL slim to ganger denne mnd. Nå er symptomene kommet for fullt:

- Kvalme (Orket ikke spise opp middag, svimmel og uvell)

- Mye murring og romstering der nede

- Stølhet, vondt og pressfølelse i eggstokkene.

- Vondt når jeg går, tisser, sitter, ler, hostet

Hvis EL var 24 så er jeg jo bare dpo 9 I dag

Uff, føler det er over og ut nå. IKM i morgen og våknet i dag med skikkelig "mensen"-knip nederst i magen... Puppene er tunge og vonde, og ellers ingenting..

Tar en test på lørdag hvis ikke TR kommer i morgen, som jeg tror den gjør :'(

Håper dere andre er gravide <3

Annonse

Hei. 

Hadde mistet helt motet, så jeg har ikke vært her inne på lenge. Skal ha TR i dag, og har store planer om å teste meg i dag. Har så ømme bryster at det nesten er vondt bare å snu seg... Så nå er jeg plutselig veldig positiv :) Vi har prøvd siden des/jan. 

Det blir spennende og se da. Jeg tror faktisk det er noe galt, for det gjør så forferdelig vondt ved truse kanten/eggstokkene når jeg går at jeg nesten ikke klarer det. Må sette meg ned rolig ellers får jeg et voldsomt press. Hvis jeg tester negativ i morgen og det fremdeles gjør vondt kontakter jeg gyn. :( Kan ikke huske at det var så ille siste. 3 dager med vondt men det er ikke mensensmerter heller for det er en helt annen type vondt.

Mensen-smertene har avtatt hos meg, nå kjenner jeg mer det trykket jeg har kjent siste dagen, på høyre eggstokk området. Iler og gjør vondt når jeg går !!

Kanskje kanskje.... Krysser fingrene til oss siste som har IKM nå i helgen :-D

Samme smertene her men tok en test og den var negativ. Føler det er for vondt til å være godt? Hvis du forstår. Ingen mens her enda

Da kan jeg bare hoppe over i ny PP, og håpe at dobbel pergo slår til denne PP!

Fikk negativ test, og nesten rett etterpå begynte jeg å spotte!

Er i bunn og grunn veldig glad at syklusen stemmer, og at TR kommer nøyaktig 14 dager etter positiv EL test!

Lykke til dere andre :-D

Er i bunn og grunn veldig glad at syklusen stemmer, og at TR kommer nøyaktig 14 dager etter positiv EL test!

Kjedelig men lykke til med neste PP :-)

Uansett godt at syklusen stemmer.

Her forsvinner ikke smertene, både negativ el og g test så jeg vet ikke hva som skjer. Spørs om jeg har hatt en sein EL

Endret av Bamsemoms

Kjedelig men lykke til med neste PP :-)

Uansett godt at syklusen stemmer.

Her forsvinner ikke smertene, både negativ el og g test så jeg vet ikke hva som skjer. Spørs om jeg har hatt en sein EL

Tusen takk!

Håper du finner raskt ut av det og lykke til :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...