Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 dpo og magen føles stram ut. Har de siste dagene hatt mye luft i magen. Fikk en følelse av at jeg måtte ta en g-test i dag,men den var jo blend hvit. Sikkert bare ønsketenkning alt sammen! Sparer nok testing til jeg får kiling i magen. Kom nettopp på at jeg må være i feil ikm gruppe siden el kom før jeg hadde beregnet! Må nok følge dere videre uansett! :-D

Hei :D Vil gjerne slenge meg med her om det er plass. IKM er 4 september. Er dpo 5 i dag, og har i dag opplevd litt lysebrunt og lyserosa blod på papiret og litt på truseinnlegget sammen med stikkinger og ømhet nedentil. 

Tørr nesten ikke håpe, redd jeg innbiler med det. Vår første PP. 

Annonse

Off- liker egentlig ikke å "lete" etter symptomer 😂 Jeg er 5-6 dpo i dag, så jeg skal i teorien ikke kjenne en eneste ting.. Haha!

Men i dag morges (og litt enda), hadde jeg veldig tunghetsfølelse nederst i magen- det strakk seg litt og minte litt om menssmerter, men ikke helt det heller... Kan ikke ta igjen å ha kjent noe slik før... Hmm.

Noen andre som har hatt slik? Heheh...

Jeg har vært uvell i hele dag, menslignende smerter og nå så smått og blø litt. Men mensen skal ikke være her før den 4 sept? Jeg leter også etter symptomer men det gjør meg gal 😂

Oioi, såpass! Kan det være festeblødning??

Jeg har også ikm 4.sept ca😃

Spennendeee!! Er litt uvel selv, faktisk.. Men det kan skyldes influensa som hang over meg sist uke da.. Hehe :) Lykke til !!

Annonse

Spennende tid fremover for oss begge da! 😃 Hadde så vidt litt brunt slim i går også, og en festeblødning kan vel vare ett par dager? har ikke blødd konstant men bare litt på papiret inni mellom. Masse lykke til 😁

Ja, det tror jeg ! Håper at det er det da 😃

Tusen takk!

Spennende tid fremover for oss begge da! 😃 Hadde så vidt litt brunt slim i går også, og en festeblødning kan vel vare ett par dager? har ikke blødd konstant men bare litt på papiret inni mellom. Masse lykke til 😁

Ja, det tror jeg ! Håper at det er det da 😃

Tusen takk!

Har du hatt noen spesielle symptomer? Det er kanskje litt tidlig men jeg har kjent stikkinger i eggstokkene og ømhet der nede... kanskje bare håpe symptomer 😂

Snart 7 dpo her og null symptomer - det trenger nødvendigvis ikke være en dårlig ting for jeg hadde ingen symptomer da jeg ble gravid med vår sønn heller ... 4 pp dette og jeg håper så inderlig at det har klaffet nå.. Føler meg helt desperat etter å bli mamma igjen 💖

Dpo 7 her også. Kjenner igjen følelsen, jeg leter hele tiden etter symptomer. Men samtidig redd for å føle, tilfelle det ikke har klaffet. Tok en test i dag tidlig og den var negativ. Det er jo litt tidlig uansett men følelsene løper løpsk! 😆😮

Tror kanskje håpet er ute for min del. Jeg har nå blødd i 3 dager, ikke konstant men litt på truse innlegget hver dag, blanding av rødt og brunt. Samtidig som jeg har mensensmerter, så spørs om kroppen forbedrer seg på mensen om en uke? Men hvis det ikke klaffer får vi håpe på neste PP! 😃

Ja, det har jeg aldri opplevd før heller. Normalt pleier TR å komme med engang og da blør jeg voldsomt fra første dag. Men leser rundt på nettet at det er få som har festblødning, og egget klarer vel ikke feste seg når jeg blør? Da blir det vel skyldt med? Det er ikke snakk om mye blod, bare så vidt litt... men blir usikker.

Ja, det har jeg aldri opplevd før heller. Normalt pleier TR å komme med engang og da blør jeg voldsomt fra første dag. Men leser rundt på nettet at det er få som har festblødning, og egget klarer vel ikke feste seg når jeg blør? Da blir det vel skyldt med? Det er ikke snakk om mye blod, bare så vidt litt... men blir usikker.

Mye mulig det er hormonene blødninger skapt av tidlig graviditet. Jeg personlig har opplevd det. Blødde rødt/brunt 3 eller 4 dager i uka før mensen skulle komme, og tenkte det var mensen (bare at det var sparsomme mengder) men 3 dager etter ikm hadde jeg så vondt i puppene at jeg bare måtte ta en test, og den var knallpositiv:) Masse lykke til!

Anonymous poster hash: e43b1...c16

Mye mulig det er hormonene blødninger skapt av tidlig graviditet. Jeg personlig har opplevd det. Blødde rødt/brunt 3 eller 4 dager i uka før mensen skulle komme, og tenkte det var mensen (bare at det var sparsomme mengder) men 3 dager etter ikm hadde jeg så vondt i puppene at jeg bare måtte ta en test, og den var knallpositiv:) Masse lykke til!

*hormonelle blødninger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...