Gå til innhold

Hvilke av disse passer best til Maria:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Usikker på om du mener som dobbeltnavn eller søsken.. Julie Maria passer best hvis to fornavn, deretter Amalie Maria. Maria Julie klinger ikke så bra, men Maria Amalie går an. Hvis søsken så synes jeg begge passer fint, og at man heller skal velge det navnet man liker best. Hvis du absolutt vil ha en mening om det, står kanskje Julie aller finest til Maria i mine øyne. Men ikke store forskjellen. Ellers synes jeg generelt at Julie er det peneste av disse to, men det er jo bare min smak. Uansett to fine navn. :)

Anonymous poster hash: 95fb9...b78

Ja, unnskyld.. Glemte å si at det skulle være til lillesøster :) Vi har holdt en knapp på Julie hele veien, men nå dukket altså Amalie opp.. Valgets kvaler :)

Julie har jo 5 bokstaver og tre stavelser, som Maria, og synes liksom det er litt i samme gata :) Men Amalie er også veldig fint, og kanskje ikke like vanlig?

Anonymous poster hash: e4881...b61

Nydelig navn på storesøster! Liker ikke Amalie i det hele tatt, så må helt klart bli Julie av disse to. Hva med Amelia? Det er nydelig synes jeg, og ligner litt. (Rart jeg elsker Amelia, men virkelig ikke liker Amalie..)

Anonymous poster hash: d5b40...e49

Annonse

Liker Julie best ;)

Men hvorfor være bundet av at søskenes navn må passe sammen? Det betyr jo i grunn ikke så mye... Man blir jo vant til det.

Min eldste har et veldig vanlig, tradisjonelt navn, minste har det motsatte. Ingen som har reagert på det. Begge jentene kler navnene sine perfekt og kunne ikke hett noe annet ;)

Anonymous poster hash: 0f9a1...43e

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...