Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Hva gjør man egentlig? Det var egentlig mer et plastrør, lignende et sugerør, men med tykkere kanter (slik at den er stivre enn vanlig sugerør). Alt gikk så fort, så plutselig at han hadde pinnen i munnen, og så slengte han seg mot sofaen med pinnen i munnen, jeg kunne ikke gjøre noe for å stoppe, og da var det gjort. Såret i gommen er flere cm langt, men ser ikke så dypt ut. Blødde en del, men har stoppet opp nå. Såret er tykkere innerst, som om det er skrapet bort en del av overflaten. Hva skal man sjekke? Være obs på? Anonymous poster hash: 56a63...20c
HvittHus Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Akkurat det samme gjorde vår eldste da hun var på samme alder. Det grodde fint av seg selv på noen få dager.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Virker ikke som han plages så veldig med det lenger. Han har spist bra i kveld, og har lekt fint. Takk for svar hi Anonymous poster hash: 56a63...20c
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Og derfor får ikke mine barn herje med pinner/rør/whatever! Ikke det at jeg sier du lot barnet ditt turne med pinne i munnen, er bare så lei av å høre "slapp av, det går bra, du er hysterisk" av mannen når jeg er føre var på sånne ting... Ellers... Så lenge barnet ikke ser ut til å plages går det nok bra! Da er det å følge med på såret, se at det gror skikkelig og ikke blir betent. Ser det litt dypt ut hadde jeg sjekket med legen da, vanskelig å si uten å se såret! Anonymous poster hash: 7c930...dfa
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #5 Skrevet 3. august 2015 Og derfor får ikke mine barn herje med pinner/rør/whatever! Ikke det at jeg sier du lot barnet ditt turne med pinne i munnen, er bare så lei av å høre "slapp av, det går bra, du er hysterisk" av mannen når jeg er føre var på sånne ting... Ellers... Så lenge barnet ikke ser ut til å plages går det nok bra! Da er det å følge med på såret, se at det gror skikkelig og ikke blir betent. Ser det litt dypt ut hadde jeg sjekket med legen da, vanskelig å si uten å se såret! Anonymous poster hash: 7c930...dfa Veldig greit å være føre var! Pinner i munnen er ikke greit! Uansett om han bare sitter rolig! Såret ser ikke så dypt ut, mest overfladisk og det ser ut som det er skrapet bort en bit av overflaten. Men skal observere videre, og passe på at det gror fint. Hi Anonymous poster hash: 56a63...20c
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #6 Skrevet 3. august 2015 Da løper man til legen for å få det undersøkt. Det er utrolig kort vei opp til hjernen fra innsiden av munnen. Noen venner av meg opplevde dette. Det ble et par sting og en møkkabehandling med noe som måtte pensles på i noen dager. Heldigvis er munnen det området på kroppen som gror fortest. Anonymous poster hash: 7c2d7...a94
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #7 Skrevet 3. august 2015 Da løper man til legen for å få det undersøkt. Det er utrolig kort vei opp til hjernen fra innsiden av munnen. Noen venner av meg opplevde dette. Det ble et par sting og en møkkabehandling med noe som måtte pensles på i noen dager. Heldigvis er munnen det området på kroppen som gror fortest. Anonymous poster hash: 7c2d7...a94 Løper til legen? Høres litt vel dramatisk ut! Nå har jo jeg sett såret og ser at det bare er overfladisk, så absolutt ikke noe som må sys, i hvert fall ikke løpes til legen med. jeg lurte bare på hva jeg skulle observere videre, da jeg ikke er særlig god på sår inne i munn. Sår på huden derimot, kan jeg mye om. Hi Anonymous poster hash: 56a63...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå