Gå til innhold

Marked for å leie ut hytta tro ? Kvamskogen nær Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en flott hytte på fjellet, en times kjøretur fra Bergen. Det er flott hele året, og det pleier å være masse snø om vinteren. 

Hytta er fullt utstyrt med de samme fasilitetene som finnes hjemme , og man kan kjøre til døren. 

Siden vi har barn selv, er den utrustet slik at den også passer for barn. 

En liten båt har vi også, og det er et flott vann rett nedenfor. 

Om vinteren er det preparerte løyper rett utenfor døren, og det tar kun tre minutter å kjøre til et av de nærliggende alpinanleggene. 

Vi bruker ikke hytta så mye som vi bør, og vurderer nå  å leie den ut. 

Er det marked for dette, tror dere ?

Airbnb, Novasol eller lignenede ? Ser for oss at vi må ha en avtale med noen som bor i nærheten om å ta obligatorisk renhold etter utleie for at vi skal være sikker på at det blir gjort bra. 

Ville DU leid hytta vår f eks ? 

Anonymous poster hash: 9bcd3...f16
Skrevet

Kvamskogen💜 Så mange barndomsminer derfra💜

Ja, jeg ville gjerne leid hytte der😀

Anonymous poster hash: db43d...bf6

Skrevet

Absolutt! Kvamskogen er flott! 😊

Anonymous poster hash: 9f6b9...b46

Skrevet

Jeg kunne gjerne ha leid den av deg på åremål. Hva tenker du i pris? Og hvor stor er den?

Anonymous poster hash: f2095...68f

Skrevet

Jeg kunne gjerne ha leid den av deg på åremål. Hva tenker du i pris? Og hvor stor er den?

Anonymous poster hash: f2095...68f

Det blir i så fall på helgebasis og i noen ferier. Vi skal bruke sen selv også, men har mange ledige helger og feriedager.

Den er ca 90 kvm, fire soverom + loftstue.

Skrevet

Har en flott hytte på fjellet, en times kjøretur fra Bergen. Det er flott hele året, og det pleier å være masse snø om vinteren. 

Hytta er fullt utstyrt med de samme fasilitetene som finnes hjemme , og man kan kjøre til døren. 

Siden vi har barn selv, er den utrustet slik at den også passer for barn. 

En liten båt har vi også, og det er et flott vann rett nedenfor. 

Om vinteren er det preparerte løyper rett utenfor døren, og det tar kun tre minutter å kjøre til et av de nærliggende alpinanleggene. 

Vi bruker ikke hytta så mye som vi bør, og vurderer nå  å leie den ut. 

Er det marked for dette, tror dere ?

Airbnb, Novasol eller lignenede ? Ser for oss at vi må ha en avtale med noen som bor i nærheten om å ta obligatorisk renhold etter utleie for at vi skal være sikker på at det blir gjort bra. 

Ville DU leid hytta vår f eks ? 

Hei!

Jeg er interessert i å snakke litt med deg om å leie hytten din :) Jeg er selv glad i Kvamskogen, og har tenkt på å kjøpe en hytte der etterhvert. Nå i første omgang tenker jeg imidlertid kun å leie. Jeg kan tenke meg å inngå en avtale hvor man på forhånd definerer hvilke helger hver av oss kan ha tilgang til hytten, og hvordan man kan dele feriene. Ut i fra dette kan man så snakke litt om pris. For min del er det ikke viktig å disponere hytten i jul- og påskeferie. Derimot har jeg en fleksibel hverdag, og kan tenke meg å kunne bruke hytten på hverdager. 

Hvis du tenker at dette kan være aktuelt å diskutere kan du gjerne sende meg en melding :) Tror det er veldig greit for oss begge om vi kan unngå de kostnadene som knytter seg til å bruke tjenester som Novasol og lignende, samt at det er en fordel for deg å slippe mange ulike leietakere å forholde deg til. Hører gjerne fra deg! 

Skrevet

Hvis det ikke var for dyrt så :)

Vi bor i Bergen å kunne gjerne tenke oss hyttetur på Kvamsskogen ettersom det er lett å komme seg der til uten bil.

Da kunne vi dratt på ferie uten at det ble så dyrt likevel.

Anonymous poster hash: ab82d...b6f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...