Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #1 Skrevet 2. august 2015 Jeg reiste meg opp meg opp i dag tidelig og har ikke kjent noe pĂ„ kroppen min! Gikk og la meg igjen i halv 11 tiden og sto opp for 20 minutter siden, tok en trur pĂ„ do og fikk litt blo pĂ„ papiret đ±đ±đ jer er 5 uker pĂ„ vei og har tatt CB digital 3 ganger nĂ„r og den har vist det samme i 8 dager đ±đ± brude jeg vĂŠre redd? Redd for og miste! Siden dette er fĂžrste gang  Anonymous poster hash: 9873b...78b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #2 Skrevet 2. august 2015 Det var lyse lyse rosa, sorry for detaljer  Anonymous poster hash: 9873b...78b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #3 Skrevet 2. august 2015 Og sÄ kjenner jeg stikkninger helt nede men den forsvinner sÄ fort jeg fÄr ut litt luft  Anonymous poster hash: 9873b...78b
LillePunk Skrevet 2. august 2015 #4 Skrevet 2. august 2015 Helt normalt Ä blÞ i svangerskapet Men forstÄr at det ikke er noe moro, da det selvfÞlgelig og kan vÊre SA. Det gÄr an Ä bestille blodprÞve for Ä mÄle hcg. SÄ ser du om det stiger eller synker. Eller du kan bestille privat UL om en ukes tid. Jeg var pÄ min fÞrste i uke 6. Lykke til!
Syngensang Skrevet 2. august 2015 #5 Skrevet 2. august 2015 Du fÄr og skjÞrare slimhinner nÄr ein er gravid, sÄ det kan kome av ei lita rift einkvarstad der nede:-)
Lola2016 Skrevet 2. august 2015 #6 Skrevet 2. august 2015 Hvis det klart blod kan det vÊre en SA. Jeg har hatt 3 SA:( Hvis det er brunlig er det gammelt blod som ofte er vanlig tidlig i svangerskapet uten at det er noe fare. Noen har menstruasjon mens de gravide. Kjenner en som hadde normale blÞdninger. Hun har en datter idag. Vanskelig Ä vite men ikke ta sorgen pÄ forskudd men vÊr forberedt:/ legen kaller blÞdninger i svangerskapet for truende abort. Uansett Ärsak:(
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #7 Skrevet 2. august 2015 Det var bare litt lyserosa pĂ„ papiret og det var det, kjenner mensenliknede smerter nĂ„ i magen og er ekstremt kvalm! đ  Anonymous poster hash: 9873b...78b
Minnie_Moon Skrevet 2. august 2015 #8 Skrevet 2. august 2015 Jeg har ogsÄ fÄtt lyserosa pÄ papiret. Tror det verste, men hÄper pÄ det beste. Tenker jeg venter Ä ser om det begynner Ä blÞ mer fÞr jeg evt ringer lege...
Mw23 Skrevet 2. august 2015 #9 Skrevet 2. august 2015 Jeg blÞdde ganske mye friskt blod fra uke 6 til 11 ca, hadde ogsÄ menssmerter, nÄ er jeg i uke 28 og alt er fint
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #10 Skrevet 2. august 2015 Takk for svar jenter! men det var ikke sÄ mye engang! Det var litt mindre en lillefingern min ! Men fÞler meg helt fin nÄ, litt smÄ kvalm av og til men tar det som et godt tegn tenkte jeg skulle ringe til jordmor i mÄren, siden jeg ikke er helt sikker pÄ hvor langt jeg er pÄ vei  Anonymous poster hash: 9873b...78b
Anonym bruker Skrevet 2. august 2015 #11 Skrevet 2. august 2015 đđ Â Anonymous poster hash: 9873b...78b
Anonym bruker Skrevet 3. august 2015 #12 Skrevet 3. august 2015 Var hos legen i dag og tok urin prĂžve og hcg prĂžve, hcg prĂžven fĂ„r jeg ikke svar pĂ„ fĂžr i mĂ„ren seinest onsdag. Og testen di tok med urin var fortsatt positiv men svak đđ  Anonymous poster hash: 9873b...78b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ