Gå til innhold

Hva synes dere om Aurore?

Anbefalte innlegg

Jeg har falt så veldig for dette navnet. Jeg har aldri vært så begeistret for Aurora, men så leste jeg om Aurore og av en eller annen grunn falt jeg pladask for dette navnet, synes det ble aldeles nydelig med e-ending istedenfor a.

Så da er jeg litt nysgjerig på hva dere her inne synes om navnet?

Anonymous poster hash: f6944...290
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144228749-hva-synes-dere-om-aurore/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil jo påstå at Aurore går veldig greit å uttale på norsk! Vi bruker jo ikke den engelske uttalen på Aurora(åh-rå-rah) på norsk så hvorfor skal man begynne å knote med "åh-rår" når det gjelder dette navnet. Jeg tenker det kan uttales som det skrives, altså med klar au-lyd.Akkurat som Aurora!

Og med stum e på slutten. Men akkurat det blir jo en smakssak. Nydelig navn forresten, helt enig med deg i det.

Anonymous poster hash: 5b73b...0c6

Annonse

Jeg vil jo påstå at Aurore går veldig greit å uttale på norsk! Vi bruker jo ikke den engelske uttalen på Aurora(åh-rå-rah) på norsk så hvorfor skal man begynne å knote med "åh-rår" når det gjelder dette navnet. Jeg tenker det kan uttales som det skrives, altså med klar au-lyd.Akkurat som Aurora!

Og med stum e på slutten. Men akkurat det blir jo en smakssak. Nydelig navn forresten, helt enig med deg i det.Anonymous poster hash: 5b73b...0c6

Jeg uttaler det med tydelig e på slutten. Synes det er mye finere. Med stum e synes jeg ikke navnet er noe fint. Da er Aurora mye penere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...