Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Del Skrevet 1. august 2015 Anonymous poster hash: 63bca...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Del Skrevet 1. august 2015 dytt Anonymous poster hash: 63bca...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BumblebeeBaby89 Skrevet 1. august 2015 #3 Del Skrevet 1. august 2015 Disse kjøpte jeg, og er veldig fornøyd. De absorberer godt og er myke. Jenta mi har nå sluttet å gulpe mye så nå bruker hun dem mer som sutte/soveklut. Og kjøper du for mange av de går det fint ann å klippe dem opp i mindre biter og bruke de som vaskeklut da de er veldig skånsomme for ømfintelige stomper: http://www.jollyroom.no/produkter/pippi-sutteklut-4-pack-green Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smil123 Skrevet 4. august 2015 #4 Del Skrevet 4. august 2015 De har noen greie fra Name It. 5 eller 6 i pk tror jeg, fine farger/mønster og så er de ganske store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salla Skrevet 9. august 2015 #5 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Jeg kjøpte gulpekluter (selges som tøybleier) på Spar Kjøp. Samme typen som de hadde på barselhotellet (St. Olavs). Edit: finner bare gasbleier i nett butikken, jeg var i butikk. Endret 9. august 2015 av Salla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PeppaPig Skrevet 18. august 2015 #6 Del Skrevet 18. august 2015 Jeg bruker Aden + Anais sine. De blir bare mykere for hver gang jeg vasker dem. Hun gulper nesten ingenting så her blir de brukt som koseklut og som et lite pledd. Perfekt for sommervarmen. Jeg kjøpte mine via amazon, men svigermoren min kjøpte de her: http://www.mimmis.no/no/aden-anais Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå