Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #1 Skrevet 1. august 2015 Er janusull god eller dårlig kvalitet? Noen her som har erfaring med bruk av Janusull? Har kjøpt "hele høst/vintergarderoben" (når det kommer til ull) fra Janus så håper de i det minste er ok Masse sokker, trøyer, longs, bodyer, dresser og en genser og balaclava... Er salg! Anonymous poster hash: 4db3e...620
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #2 Skrevet 1. august 2015 Helt ok, men ikke mer. Sverger til Devold, synes det er av bedre kvalitet. Anonymous poster hash: 9acf2...c5a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #3 Skrevet 1. august 2015 Har hatt en god del Janus til mine og syns det har veldig grei kvalitet. Sokkene(og noen av strømpebuksene) nupper en del, men har ikke opplevd at det har gått hull på de eller noe sånt. Etter min erfaring har Janus bedre kvalitet enn f eks Pierre Robert. Anonymous poster hash: e6b41...31a
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #4 Skrevet 1. august 2015 Veldig glad i Janus, det held seg lenge fint. Kor er det salg nå? Anonymous poster hash: f7e22...027
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #5 Skrevet 1. august 2015 Veldig glad i Janus, det held seg lenge fint. Kor er det salg nå?Anonymous poster hash: f7e22...027 babybanden.no! Anonymous poster hash: 4db3e...620
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #6 Skrevet 1. august 2015 Helt ok, men ikke mer. Sverger til Devold, synes det er av bedre kvalitet.Anonymous poster hash: 9acf2...c5a Ok, har aldri prøvd devold Anonymous poster hash: 4db3e...620
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #7 Skrevet 1. august 2015 Har hatt en god del Janus til mine og syns det har veldig grei kvalitet.Sokkene(og noen av strømpebuksene) nupper en del, men har ikke opplevd at det har gått hull på de eller noe sånt. Etter min erfaring har Janus bedre kvalitet enn f eks Pierre Robert. Anonymous poster hash: e6b41...31a Ok. Men det er jo bra.. Jeg synes Pierre Robert er ok, så da lover det jo bra. Håper jeg Anonymous poster hash: 4db3e...620
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #8 Skrevet 1. august 2015 Veldig glad i Janus, det held seg lenge fint. Kor er det salg nå? Anonymous poster hash: f7e22...027 krabaten.no har også salg. Anonymous poster hash: e6b41...31a
Gjest Darwinia:-) Skrevet 1. august 2015 #9 Skrevet 1. august 2015 Sokker og strømpebukser nupper endel men ellers er kvaliteten super. Har lagt vekk klær som nå er brukt til to barn. Fremdeles fine. Flere har ved uhell gått på normal vask uten at det har hatt noenting å si. Jeg sverger til Janus (bortsett fra sokker og strømpebukser).
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #10 Skrevet 1. august 2015 Janus er det eneste ulltøyet som faktisk er produsert i Norge. Viktig å støtte! Anonymous poster hash: dcb6e...c49
Anonym bruker Skrevet 1. august 2015 #11 Skrevet 1. august 2015 Janus er det eneste ulltøyet som faktisk er produsert i Norge. Viktig å støtte! Anonymous poster hash: dcb6e...c49 Det er flere småprodusenter som også produserer i Norge. Bl a Lanullva og Ull-Rik. Anonymous poster hash: e6b41...31a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå