Gå til innhold

Snus på danskebåten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for svar :)

Vet du hva utvalget er?

Hmm... Pleier å være mest general og litt skruf, og noen av disse 02 -07 osv. Og nick and johnny. 

Men det er ofte lite utvalg av hvert merke, og det blir fort utplukket

Hmm, så lurt å ha med da, er litt kresen på snus :P må være slim, og aller helst skruf, uten smak ;)

Tusen takk for svar :)

Vet du hva utvalget er?

Hmm... Pleier å være mest general og litt skruf, og noen av disse 02 -07 osv. Og nick and johnny. 

Hmm, så lurt å ha med da, er litt kresen på snus :P må være slim, og aller helst skruf, uten smak ;)

Jeg har aldri tatt båt fra bergen da, så godt mulig de har annet utvalg der. Men har aldri funnet skruf slim. Kun 07 i slim

Annonse

Vet du hva utvalget er?

Jeg har aldri tatt båt fra bergen da, så godt mulig de har annet utvalg der. Men har aldri funnet skruf slim. Kun 07 i slim

07 slim, funker til nød, så får ta med meg litt så har eg hvertfall litt :)

Sendte faktisk mail for noen dager siden til fjordline men har ikkje fått noe svar......

Ja de solgte begge veier når vi tok den i sommer. Men de var utsolgt for nesten alt, og mannen endte med å kjøpe en han egentlig noe ikke liker bare for å ha noe å bruke i Danmark. Så hvis du er kresen ville jeg tatt med hjemmefra.

Anonymous poster hash: 61f56...897

Ja de solgte begge veier når vi tok den i sommer. Men de var utsolgt for nesten alt, og mannen endte med å kjøpe en han egentlig noe ikke liker bare for å ha noe å bruke i Danmark. Så hvis du er kresen ville jeg tatt med hjemmefra.Anonymous poster hash: 61f56...897

Takk for tips, eg tror eg tar med litt hjemifra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...