Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 5-åringen vår har desverre klart å brekke høyrebenet. Vi skal til en storby om 5 dager, og jeg har funnet ut at det beste blir å kjøpe en vogn som hun kan sitte i. Hun er ikke så flink på krykker enda (hun brakk det for tre dager siden, så er ikke så rart det) og det blir tungt for henne å gå på krykker når vi må gå såpass langt. Hun er 108 høy og veier ca 14 kilo. Snakket med legen om vi burde droppe ferien, men han synes absolutt vi skulle dra. Det er familie vi ikke ser så ofte. Hun trenger heldigvis ikke ligge med benet høyt. Jeg er desverre alene barna og må ha en tvillingvogn, da jeg ikke har noen som kan trille den andre. Hadde vært lettere om jeg bare kunne kjøpt en liten trille. Lillesøster er 11 mnd og kan selvsagt ikke gå selv. Noen som har tips? Må ta henne med til butikken for å prøve, men hadde vært greit med noen tips for hun har hatt ganske vondt og har ikke hatt lyst til å dra ut for å prøve barnevongner. Vil gjerne ha en litt lett en som går greit å ta med på fly. Trenger ikke å være håndbagasje. Noen tips? Anonymous poster hash: 75bc2...d3f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Er hun såpass liten, passer hun nok i alle vogner. Min 3- åring er 107 og 16,5 kg, han har god plass i vognene ennå. God tur og god bedring! Anonymous poster hash: a294f...68b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Rådfør deg med hjelpemiďdelsentralen. Her i byen er det de som har ansvar for rullestoler o.l. Anonymous poster hash: 13d63...b2a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 5-åringen vår har desverre klart å brekke høyrebenet. Vi skal til en storby om 5 dager, og jeg har funnet ut at det beste blir å kjøpe en vogn som hun kan sitte i. Hun er ikke så flink på krykker enda (hun brakk det for tre dager siden, så er ikke så rart det) og det blir tungt for henne å gå på krykker når vi må gå såpass langt. Hun er 108 høy og veier ca 14 kilo. Snakket med legen om vi burde droppe ferien, men han synes absolutt vi skulle dra. Det er familie vi ikke ser så ofte. Hun trenger heldigvis ikke ligge med benet høyt. Jeg er desverre alene barna og må ha en tvillingvogn, da jeg ikke har noen som kan trille den andre. Hadde vært lettere om jeg bare kunne kjøpt en liten trille. Lillesøster er 11 mnd og kan selvsagt ikke gå selv. Noen som har tips? Må ta henne med til butikken for å prøve, men hadde vært greit med noen tips for hun har hatt ganske vondt og har ikke hatt lyst til å dra ut for å prøve barnevongner. Vil gjerne ha en litt lett en som går greit å ta med på fly. Trenger ikke å være håndbagasje. Noen tips? Anonymous poster hash: 75bc2...d3f Herregud, hun lærer da å gå med krykker på noen få dager. Shit, hvor hysterisk går det ann å bli??? Anonymous poster hash: d41bc...a1d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Evt kan du kanskje bære lillesøster og ha eldste i vogna? Og ha et ståbrett til avveksling? Det er ikke veldig praktisk med tvillingvogn over alt. Anonymous poster hash: a294f...68b
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Babyjogger City Mini. Lang rygg, og tror den tåler opp til 21 kg(pr sete) http://www.jollyroom.no/produkter/baby-jogger-city-mini-double-black-grey Britax B Agile: http://www.jollyroom.no/produkter/britax-b-agile-double-stroller-neon-black-4 Evt noe ala denne: http://babycare.no/barnevogner/tvilling-soskenvogn/tvillingtrille-dublin-4me-gra.html Men ser for meg at den blir noe tyngre å manøvrere. Om ikke en Maclaren Twin techno, den er trolig noe mer solid enn den i linken ovenfor. Anonymous poster hash: a4aee...c5d
Honningmelon Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 5-åringen vår har desverre klart å brekke høyrebenet. Vi skal til en storby om 5 dager, og jeg har funnet ut at det beste blir å kjøpe en vogn som hun kan sitte i. Hun er ikke så flink på krykker enda (hun brakk det for tre dager siden, så er ikke så rart det) og det blir tungt for henne å gå på krykker når vi må gå såpass langt. Hun er 108 høy og veier ca 14 kilo. Snakket med legen om vi burde droppe ferien, men han synes absolutt vi skulle dra. Det er familie vi ikke ser så ofte. Hun trenger heldigvis ikke ligge med benet høyt. Jeg er desverre alene barna og må ha en tvillingvogn, da jeg ikke har noen som kan trille den andre. Hadde vært lettere om jeg bare kunne kjøpt en liten trille. Lillesøster er 11 mnd og kan selvsagt ikke gå selv. Noen som har tips? Må ta henne med til butikken for å prøve, men hadde vært greit med noen tips for hun har hatt ganske vondt og har ikke hatt lyst til å dra ut for å prøve barnevongner. Vil gjerne ha en litt lett en som går greit å ta med på fly. Trenger ikke å være håndbagasje. Noen tips? Anonymous poster hash: 75bc2...d3f Herregud, hun lærer da å gå med krykker på noen få dager. Shit, hvor hysterisk går det ann å bli??? Anonymous poster hash: d41bc...a1d Lær deg folkeskikk og svar folk ordentlig! En 5-åring som må gå langt på krykker? Tror vogn er det beste, ja.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #8 Skrevet 31. juli 2015 5-åringen vår har desverre klart å brekke høyrebenet. Vi skal til en storby om 5 dager, og jeg har funnet ut at det beste blir å kjøpe en vogn som hun kan sitte i. Hun er ikke så flink på krykker enda (hun brakk det for tre dager siden, så er ikke så rart det) og det blir tungt for henne å gå på krykker når vi må gå såpass langt. Hun er 108 høy og veier ca 14 kilo. Snakket med legen om vi burde droppe ferien, men han synes absolutt vi skulle dra. Det er familie vi ikke ser så ofte. Hun trenger heldigvis ikke ligge med benet høyt. Jeg er desverre alene barna og må ha en tvillingvogn, da jeg ikke har noen som kan trille den andre. Hadde vært lettere om jeg bare kunne kjøpt en liten trille. Lillesøster er 11 mnd og kan selvsagt ikke gå selv. Noen som har tips? Må ta henne med til butikken for å prøve, men hadde vært greit med noen tips for hun har hatt ganske vondt og har ikke hatt lyst til å dra ut for å prøve barnevongner. Vil gjerne ha en litt lett en som går greit å ta med på fly. Trenger ikke å være håndbagasje. Noen tips? Anonymous poster hash: 75bc2...d3f Herregud, hun lærer da å gå med krykker på noen få dager. Shit, hvor hysterisk går det ann å bli??? Anonymous poster hash: d41bc...a1d Det er ikke aktuelt at hun skal hoppe rundt på krykker på storbyferie, nei. Teknikken kommer nok inn snart, men å gå på flyplassen med kofferter, en baby i barnevogn og en 5-åring med ett ben som brakk for en uke siden frister lite. Tenk om vi får dårlig tid, så skal hun løpe på de.. Nei, det må bli vogn av ett eller annet slag. HI Anonymous poster hash: 75bc2...d3f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #9 Skrevet 31. juli 2015 Babyjogger City Mini. Lang rygg, og tror den tåler opp til 21 kg(pr sete)http://www.jollyroom.no/produkter/baby-jogger-city-mini-double-black-grey Britax B Agile: http://www.jollyroom.no/produkter/britax-b-agile-double-stroller-neon-black-4 Evt noe ala denne: http://babycare.no/barnevogner/tvilling-soskenvogn/tvillingtrille-dublin-4me-gra.htmlMen ser for meg at den blir noe tyngre å manøvrere.Om ikke en Maclaren Twin techno, den er trolig noe mer solid enn den i linken ovenfor. Anonymous poster hash: a4aee...c5d Tusen takk for linker! Den øverste har jeg sett en del på, men synes GT ser en del bedre ut. Har du noen erfaring med de vognene? Isåfall, er GT veldig mye bedre? Har ikke sett den nummer to før, så veldig ok ut den også! Den nederste ser litt "pinglete" ut, men har tittet litt på maclaren. Pris er forresten ikke så viktig. Anonymous poster hash: 75bc2...d3f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #10 Skrevet 31. juli 2015 GT safari er høy under taket og har god plass til en femåring. Brukte den til vår femåring som har en funksjonsnedsettelse. Lett å trille og slå sammen er den også. Anbefaler den på det varmeste! Anonymous poster hash: 0ddcb...8f3
E.E.E. Skrevet 31. juli 2015 #11 Skrevet 31. juli 2015 Vet ikke hvor du bor, men på Facebook lå det i dag en TFK Joggster tvillingvogn til salgs for 1000 kr. (Østfold) Uansett, den vogna skulle frøkna di ha god plass i og den blir ganske liten når den slås sammen. Lykke til med ferien og god bedring til jenta di! ☺☺
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #12 Skrevet 31. juli 2015 Sånn for ordens skyld, sjekk at det er greit å fly med gips! Dersom hun har gipslaske tror jeg det går bra. Men litt usikker med gips. Anonymous poster hash: 4d93f...a75
Appelsinpiken Skrevet 31. juli 2015 #13 Skrevet 31. juli 2015 Bumbleride indie twin har hun god plass i.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #14 Skrevet 31. juli 2015 Sjekk hjelpemiddelsentralen. Vi fikk hjelp der da vår 4 åring brakk benet! Anonymous poster hash: 44fbb...209
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #15 Skrevet 31. juli 2015 Kanskje det hadde vært mer fremkommelig med en sånn søskenvogn der de sitter etter hverandre? Tror phil and teds har noe sånt, vet ikke om det er gode vogner da. Anonymous poster hash: 51a29...77c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #16 Skrevet 31. juli 2015 Bestill bil/rullestol på flyplassen. Trenger ikke få gnager i hendene før selve ferien begynner. Billigste fra jollyroom eller en brio twin sitty? Anonymous poster hash: 329c1...f60
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #17 Skrevet 31. juli 2015 Det fine med GT safari i forhold til vognene det er linket til, er at hun kan sitte med foten nesten rett fram på et brett istedenfor ned. Det er mye mer behagelig når benet er gipset. God bedring og god ferie! Anonymous poster hash: 0ddcb...8f3
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #18 Skrevet 31. juli 2015 5-åringen vår har desverre klart å brekke høyrebenet. Vi skal til en storby om 5 dager, og jeg har funnet ut at det beste blir å kjøpe en vogn som hun kan sitte i. Hun er ikke så flink på krykker enda (hun brakk det for tre dager siden, så er ikke så rart det) og det blir tungt for henne å gå på krykker når vi må gå såpass langt. Hun er 108 høy og veier ca 14 kilo. Snakket med legen om vi burde droppe ferien, men han synes absolutt vi skulle dra. Det er familie vi ikke ser så ofte. Hun trenger heldigvis ikke ligge med benet høyt. Jeg er desverre alene barna og må ha en tvillingvogn, da jeg ikke har noen som kan trille den andre. Hadde vært lettere om jeg bare kunne kjøpt en liten trille. Lillesøster er 11 mnd og kan selvsagt ikke gå selv. Noen som har tips? Må ta henne med til butikken for å prøve, men hadde vært greit med noen tips for hun har hatt ganske vondt og har ikke hatt lyst til å dra ut for å prøve barnevongner. Vil gjerne ha en litt lett en som går greit å ta med på fly. Trenger ikke å være håndbagasje. Noen tips? Anonymous poster hash: 75bc2...d3f Herregud, hun lærer da å gå med krykker på noen få dager. Shit, hvor hysterisk går det ann å bli??? Anonymous poster hash: d41bc...a1d Har du gått på krykker selv, det er faktisk ganske tungt. Anonymous poster hash: a4e87...d5d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #19 Skrevet 31. juli 2015 5-åringen vår har desverre klart å brekke høyrebenet. Vi skal til en storby om 5 dager, og jeg har funnet ut at det beste blir å kjøpe en vogn som hun kan sitte i. Hun er ikke så flink på krykker enda (hun brakk det for tre dager siden, så er ikke så rart det) og det blir tungt for henne å gå på krykker når vi må gå såpass langt. Hun er 108 høy og veier ca 14 kilo. Snakket med legen om vi burde droppe ferien, men han synes absolutt vi skulle dra. Det er familie vi ikke ser så ofte. Hun trenger heldigvis ikke ligge med benet høyt. Jeg er desverre alene barna og må ha en tvillingvogn, da jeg ikke har noen som kan trille den andre. Hadde vært lettere om jeg bare kunne kjøpt en liten trille. Lillesøster er 11 mnd og kan selvsagt ikke gå selv. Noen som har tips? Må ta henne med til butikken for å prøve, men hadde vært greit med noen tips for hun har hatt ganske vondt og har ikke hatt lyst til å dra ut for å prøve barnevongner. Vil gjerne ha en litt lett en som går greit å ta med på fly. Trenger ikke å være håndbagasje. Noen tips? Anonymous poster hash: 75bc2...d3f Herregud, hun lærer da å gå med krykker på noen få dager. Shit, hvor hysterisk går det ann å bli??? Anonymous poster hash: d41bc...a1d Har du gått på krykker selv, det er faktisk ganske tungt. Anonymous poster hash: a4e87...d5d Jeg har faktisk det. Og jeg gikk selv, mannen slapp å trille meg i vogna 😂 Anonymous poster hash: d41bc...a1d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #20 Skrevet 31. juli 2015 5-åringen vår har desverre klart å brekke høyrebenet. Vi skal til en storby om 5 dager, og jeg har funnet ut at det beste blir å kjøpe en vogn som hun kan sitte i. Hun er ikke så flink på krykker enda (hun brakk det for tre dager siden, så er ikke så rart det) og det blir tungt for henne å gå på krykker når vi må gå såpass langt. Hun er 108 høy og veier ca 14 kilo. Snakket med legen om vi burde droppe ferien, men han synes absolutt vi skulle dra. Det er familie vi ikke ser så ofte. Hun trenger heldigvis ikke ligge med benet høyt. Jeg er desverre alene barna og må ha en tvillingvogn, da jeg ikke har noen som kan trille den andre. Hadde vært lettere om jeg bare kunne kjøpt en liten trille. Lillesøster er 11 mnd og kan selvsagt ikke gå selv. Noen som har tips? Må ta henne med til butikken for å prøve, men hadde vært greit med noen tips for hun har hatt ganske vondt og har ikke hatt lyst til å dra ut for å prøve barnevongner. Vil gjerne ha en litt lett en som går greit å ta med på fly. Trenger ikke å være håndbagasje. Noen tips? Anonymous poster hash: 75bc2...d3f Herregud, hun lærer da å gå med krykker på noen få dager. Shit, hvor hysterisk går det ann å bli??? Anonymous poster hash: d41bc...a1d Har du gått på krykker selv, det er faktisk ganske tungt. Anonymous poster hash: a4e87...d5d Jeg har faktisk det. Og jeg gikk selv, mannen slapp å trille meg i vogna Anonymous poster hash: d41bc...a1d Og i og med at du hadde en mann, så var du voksen....Er en del forskjell på det og en 5 åring(noe som burde være helt unødvendig å minne noen på) Anonymous poster hash: a4aee...c5d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #21 Skrevet 31. juli 2015 5-åringen vår har desverre klart å brekke høyrebenet. Vi skal til en storby om 5 dager, og jeg har funnet ut at det beste blir å kjøpe en vogn som hun kan sitte i. Hun er ikke så flink på krykker enda (hun brakk det for tre dager siden, så er ikke så rart det) og det blir tungt for henne å gå på krykker når vi må gå såpass langt. Hun er 108 høy og veier ca 14 kilo. Snakket med legen om vi burde droppe ferien, men han synes absolutt vi skulle dra. Det er familie vi ikke ser så ofte. Hun trenger heldigvis ikke ligge med benet høyt. Jeg er desverre alene barna og må ha en tvillingvogn, da jeg ikke har noen som kan trille den andre. Hadde vært lettere om jeg bare kunne kjøpt en liten trille. Lillesøster er 11 mnd og kan selvsagt ikke gå selv. Noen som har tips? Må ta henne med til butikken for å prøve, men hadde vært greit med noen tips for hun har hatt ganske vondt og har ikke hatt lyst til å dra ut for å prøve barnevongner. Vil gjerne ha en litt lett en som går greit å ta med på fly. Trenger ikke å være håndbagasje. Noen tips? Anonymous poster hash: 75bc2...d3f Herregud, hun lærer da å gå med krykker på noen få dager. Shit, hvor hysterisk går det ann å bli??? Anonymous poster hash: d41bc...a1d Har du gått på krykker selv, det er faktisk ganske tungt. Anonymous poster hash: a4e87...d5d Jeg har faktisk det. Og jeg gikk selv, mannen slapp å trille meg i vogna 😂 Anonymous poster hash: d41bc...a1d Voksen dame vs. lite barn med uke gammelt brudd. Kjenner at det ikke helt kan sammenliknes. Jeg hadde ikke orket å humpe rundt på krykker på storbyferie en uke etter mitt benbrudd. Anonymous poster hash: 4f746...eae
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #22 Skrevet 31. juli 2015 Jeg ville bært baby, evnt hatt søskenbrett til største. Tvillingvogn er stor og tung.0 Anonymous poster hash: 320ef...ad0
Lillababy Skrevet 31. juli 2015 #23 Skrevet 31. juli 2015 Tvillingvogn er supert, fint å ha med på reise. Lettare om den har svingbare jul. Jfk sin er smal. Masse lykke til.flink du er!
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #24 Skrevet 31. juli 2015 Styr unna trehjulsvogner hi Anonymous poster hash: a4e87...d5d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #25 Skrevet 31. juli 2015 Leste for en stund siden om en trille som du satt fast i barnevognen med ett klips. Forhør deg litt. Tvillingvogn går greit for en periode,har selv hatt det da jeg har tvillinger. Anonymous poster hash: 3f2aa...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå