Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #77 Skrevet 31. juli 2015 Fikk telefon fra mannen nå. 'Kompisen' skjønte hvorfor de var der før de fikk sagt hva de var der for. Kort fortalt hadde fyren samla truser fra han kom i tenårene... Han har tatt truser jevnlig fra oss så lenge vi har kjent han, men at det hadde tatt seg opp det siste året... Tilbød oss å få tilbake trusene han hadde tatt... Takka nei! Han benektet å ha tatt barnetruser. Spurte mannen om han trodde han snakka sant, og han tror det. Mannen til venninna mi hadde fått bli med å se at det ikke var andre truser enn dametruser der. Hadde en hel haug dametruser i et av klesskapene sine... Om han så har andre truser så ønsker jeg ikke å vite om det! Han påsto han forsto at vi var sinte og fortvilte, og la seg visst så flat som han kunne. Jeg og mannen ønsker lenger å ha kontakt med han, hva de andre gjør gidder jeg ikke bry meg om. Hørtes ut som resten kom til å kutte han ut også. Han får sitte der med trusene... Ifølge mannen hadde det hele vært sivilisert, så dere som ropte ut om høns og hylekor kan klappe igjen!! Hi Anonymous poster hash: 87909...e6d Vet du, jeg synes dere er en gjeng feiginger! Snakk om overreaksjon. Kanskje ikke lett for han det gjelder akkurat nå, men fy f***, han bør få seg bedre venner enn HI og resten av "vennegjengen". Anonymous poster hash: 6a54e...bd6
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #78 Skrevet 31. juli 2015 Må da se litt humor i dette og? At de begynte å blande inn barnetruser er tragisk... Ingen automatikk i det. Anonymous poster hash: 9e517...c37
Shining Skrevet 31. juli 2015 #79 Skrevet 31. juli 2015 Tar han sebratruser også? Anonymous poster hash: b67b4...59f For ikke å snakke om sametruser 😂
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 31. juli 2015 #80 Skrevet 31. juli 2015 (endret) Herregud hi, er du og vennene dine helt blåst i hue? Stakkars mann.. Endret 31. juli 2015 av Mamma`n til Will& Ailo
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #81 Skrevet 31. juli 2015 Fikk telefon fra mannen nå. 'Kompisen' skjønte hvorfor de var der før de fikk sagt hva de var der for. Kort fortalt hadde fyren samla truser fra han kom i tenårene... Han har tatt truser jevnlig fra oss så lenge vi har kjent han, men at det hadde tatt seg opp det siste året... Tilbød oss å få tilbake trusene han hadde tatt... Takka nei! Han benektet å ha tatt barnetruser. Spurte mannen om han trodde han snakka sant, og han tror det. Mannen til venninna mi hadde fått bli med å se at det ikke var andre truser enn dametruser der. Hadde en hel haug dametruser i et av klesskapene sine... Om han så har andre truser så ønsker jeg ikke å vite om det! Han påsto han forsto at vi var sinte og fortvilte, og la seg visst så flat som han kunne. Jeg og mannen ønsker lenger å ha kontakt med han, hva de andre gjør gidder jeg ikke bry meg om. Hørtes ut som resten kom til å kutte han ut også. Han får sitte der med trusene... Ifølge mannen hadde det hele vært sivilisert, så dere som ropte ut om høns og hylekor kan klappe igjen!! Hi Anonymous poster hash: 87909...e6d Vet du, jeg synes dere er en gjeng feiginger! Snakk om overreaksjon. Kanskje ikke lett for han det gjelder akkurat nå, men fy f***, han bør få seg bedre venner enn HI og resten av "vennegjengen". Anonymous poster hash: 6a54e...bd6 Beskyldte dere han for å ha tatt barnetruser? Anonymous poster hash: 9e517...c37
Gjest Antarctica Skrevet 31. juli 2015 #82 Skrevet 31. juli 2015 Lag en avtale om at han henter møkkete undertøy hos alle ukentlig og leverer det rent over helga. Vinn/vinn for alle. Han får snuse på feromoner, dere slipper klesvask.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #84 Skrevet 4. oktober 2015 Du griner over stjålede truser?! Og vil splitte vennskap? Å Guri altså.. Dette er vel neste episode av hotell Cæsar Anonymous poster hash: 2a89a...7bb
kristinehufine Skrevet 4. oktober 2015 #85 Skrevet 4. oktober 2015 Neste gang hadde jeg lagt en truse øverst i skittentøyet som ikke var brukt. Fjern alle andre. Inni trusa kan du skrive noe? F.eks: Tatt på fersken... Ikke si en dritt om saken og gjør det når det er fest eller flere folk slik at han ikke tørr å ta det opp... Se om den ligger der etterpå?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2015 #86 Skrevet 4. oktober 2015 Knis ! Jeg hadde lagt frem truser i plastpose med prislapp montert på i skittentøyskurven 500kr pr truse. Herregud. Makan til spetakkel. Anonymous poster hash: 93b8b...654
Salomine Skrevet 4. oktober 2015 #88 Skrevet 4. oktober 2015 Kjære vene, åtte stykker for å fortelle ham hva dere har oppdaget....stakkars mann sier jeg bare. Og dette var en god kammerat som dere plutselig behandler slik. Trist. Måtte da holde at en av dere gikk til han og fortalte hva dere hadde oppdaget. Og attpå til velger dere å kutte vennskapet etterpå,huff. Jeg hadde heller ikke likt at noen hadde mine brukte truser,hadde nok tatt det opp med vedkommende og kanskje i litt arg tone, men det hadde jo ikke ødelagt et tidligere godt vennskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå