Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #51 Skrevet 31. juli 2015 Jeg ser ikke problemet. Fyren er harmløs. Bare å sørge for at skittentøyskurven er tom når dere får besøk av ham nEste gang. Stakkars fyr, han har det nok ikke lett. Blir ikke noe neste besøk her. Venninna mi sier du er like skrudd som denne mannen, når du synes synd på han, og ikke oss som har blitt frastjelt noe! Anonymous poster hash: 87909...e6d Seriøst: det er han det er mest synd på, det er rimelig stakkarslig å stjele brukte truser. Jeg synes ikke "synd på" dere på samme måte som jeg synes på ham, men synes selvsagt det er dumt at dere har mistet truser på den måten. Jeg forstår godt at dere synes det er ekkelt at dette har foregått i sannsynligvis lang tid. Du får hilse tilbake til venninna di som sitter der at jeg synes hun går litt mye inn i offerrollen når hun ikke tåler at vi synes synd på trusestjeleren. Det er han som kommer verst ut av det i denne historien. Mer har jeg ikke tenkt å si om denne saken.Anonymous poster hash: 9c6bc...cde Signerer. Stakkars syke jævel. Det der er jo rene heksejakten. Ser for meg de 6 på vei til fyren med fakler og høygafler....sier mer om fantasien din det da. Det hele foregår i rolige former. Anonymous poster hash: 87909...e6d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #52 Skrevet 31. juli 2015 Herregud for en hønseflokk du og gjengen din er..deg om det. Anonymous poster hash: 87909...e6d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #53 Skrevet 31. juli 2015 Jeg bare vet at du troller. Ingen er så dumme som deg og denne vennegjengen du beskriver. Anonymous poster hash: e8358...6a8
*Miss Marple* Skrevet 31. juli 2015 #54 Skrevet 31. juli 2015 Jeg bare vet at du troller. Ingen er så dumme som deg og denne vennegjengen du beskriver. Anonymous poster hash: e8358...6a8 Er det et tegn på at jeg har mistet troen på menneskeheten når jeg fint kan få meg til å tro at dette virkelig er sant?
ViaMobil Skrevet 31. juli 2015 #55 Skrevet 31. juli 2015 Herliga London for en overreaksjon 😂😂😂 Dere stresser hverandre opp og hauset dette opp noe voldsomt. For all del, kan skjønne at der er ekkelt og det er greit at det er tatt et valg om å konfrontere fyren, men makan til dramatikk og fjortistendenser har jeg heldigvis aldri opplevd.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #56 Skrevet 31. juli 2015 Jeg ser ikke problemet. Fyren er harmløs. Bare å sørge for at skittentøyskurven er tom når dere får besøk av ham nEste gang. Stakkars fyr, han har det nok ikke lett. Blir ikke noe neste besøk her. Venninna mi sier du er like skrudd som denne mannen, når du synes synd på han, og ikke oss som har blitt frastjelt noe! Anonymous poster hash: 87909...e6d Seriøst: det er han det er mest synd på, det er rimelig stakkarslig å stjele brukte truser. Jeg synes ikke "synd på" dere på samme måte som jeg synes på ham, men synes selvsagt det er dumt at dere har mistet truser på den måten. Jeg forstår godt at dere synes det er ekkelt at dette har foregått i sannsynligvis lang tid. Du får hilse tilbake til venninna di som sitter der at jeg synes hun går litt mye inn i offerrollen når hun ikke tåler at vi synes synd på trusestjeleren. Det er han som kommer verst ut av det i denne historien. Mer har jeg ikke tenkt å si om denne saken.Anonymous poster hash: 9c6bc...cde Signerer. Stakkars syke jævel. Det der er jo rene heksejakten. Ser for meg de 6 på vei til fyren med fakler og høygafler....sier mer om fantasien din det da. Det hele foregår i rolige former. Anonymous poster hash: 87909...e6d "Rolige former"...ser dere for meg omringe mannen, tenne stearinlys og prøve å dra i gang en psykologisk "vi må prateeeee om deeeet" samtale med fyren 😆 Anonymous poster hash: 126f4...4ee
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #57 Skrevet 31. juli 2015 Jeg bare vet at du troller. Ingen er så dumme som deg og denne vennegjengen du beskriver. Anonymous poster hash: e8358...6a8 Er det et tegn på at jeg har mistet troen på menneskeheten når jeg fint kan få meg til å tro at dette virkelig er sant? Jeg kan fint tro på at det finnes folk som snuser på og stjeler andres truser, men at noen er så dumme at de overreagerer noe så hinsides som det som beskrives her, har jeg vanskelig for å tro. HI og "hønseflokken" som de så fint beskrives som, er faktisk dem som kommer dårligst ut av dette her i mine øyne. De virker ikke noe mindre sprø enn denne fyren, iallefall. Anonymous poster hash: e8358...6a8
<3Barn&Engler<3 Skrevet 31. juli 2015 #58 Skrevet 31. juli 2015 Jeg bare vet at du troller. Ingen er så dumme som deg og denne vennegjengen du beskriver. Anonymous poster hash: e8358...6a8 Er det et tegn på at jeg har mistet troen på menneskeheten når jeg fint kan få meg til å tro at dette virkelig er sant? Jeg kan fint tro på at det finnes folk som snuser på og stjeler andres truser, men at noen er så dumme at de overreagerer noe så hinsides som det som beskrives her, har jeg vanskelig for å tro. HI og "hønseflokken" som de så fint beskrives som, er faktisk dem som kommer dårligst ut av dette her i mine øyne. De virker ikke noe mindre sprø enn denne fyren, iallefall. Anonymous poster hash: e8358...6a8 Er nok eksakt det Miss Marple sikter til her, HI og gjengen.. At det finnes de med fetisjen av å sniffe brukte truser er jo et faktum, at de stjeler de, går nok på egne problemer vedrørende fetisjen sin (skam over det f.eks)
valnøtta Skrevet 31. juli 2015 #59 Skrevet 31. juli 2015 Jeg ser ikke problemet. Fyren er harmløs. Bare å sørge for at skittentøyskurven er tom når dere får besøk av ham nEste gang. Stakkars fyr, han har det nok ikke lett.Blir ikke noe neste besøk her.Venninna mi sier du er like skrudd som denne mannen, når du synes synd på han, og ikke oss som har blitt frastjelt noe! Anonymous poster hash: 87909...e6d Seriøst: det er han det er mest synd på, det er rimelig stakkarslig å stjele brukte truser. Jeg synes ikke "synd på" dere på samme måte som jeg synes på ham, men synes selvsagt det er dumt at dere har mistet truser på den måten. Jeg forstår godt at dere synes det er ekkelt at dette har foregått i sannsynligvis lang tid. Du får hilse tilbake til venninna di som sitter der at jeg synes hun går litt mye inn i offerrollen når hun ikke tåler at vi synes synd på trusestjeleren. Det er han som kommer verst ut av det i denne historien. Mer har jeg ikke tenkt å si om denne saken.Anonymous poster hash: 9c6bc...cde Signerer. Stakkars syke jævel. Det der er jo rene heksejakten. Ser for meg de 6 på vei til fyren med fakler og høygafler....sier mer om fantasien din det da. Det hele foregår i rolige former. Anonymous poster hash: 87909...e6d Hvordan vet du det, du er jo ikke der?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #60 Skrevet 31. juli 2015 Fikk telefon fra mannen nå. 'Kompisen' skjønte hvorfor de var der før de fikk sagt hva de var der for. Kort fortalt hadde fyren samla truser fra han kom i tenårene... Han har tatt truser jevnlig fra oss så lenge vi har kjent han, men at det hadde tatt seg opp det siste året... Tilbød oss å få tilbake trusene han hadde tatt... Takka nei! Han benektet å ha tatt barnetruser. Spurte mannen om han trodde han snakka sant, og han tror det. Mannen til venninna mi hadde fått bli med å se at det ikke var andre truser enn dametruser der. Hadde en hel haug dametruser i et av klesskapene sine... Om han så har andre truser så ønsker jeg ikke å vite om det! Han påsto han forsto at vi var sinte og fortvilte, og la seg visst så flat som han kunne. Jeg og mannen ønsker lenger å ha kontakt med han, hva de andre gjør gidder jeg ikke bry meg om. Hørtes ut som resten kom til å kutte han ut også. Han får sitte der med trusene... Ifølge mannen hadde det hele vært sivilisert, så dere som ropte ut om høns og hylekor kan klappe igjen!! Hi Anonymous poster hash: 87909...e6d
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #61 Skrevet 31. juli 2015 Fikk telefon fra mannen nå. 'Kompisen' skjønte hvorfor de var der før de fikk sagt hva de var der for. Kort fortalt hadde fyren samla truser fra han kom i tenårene... Han har tatt truser jevnlig fra oss så lenge vi har kjent han, men at det hadde tatt seg opp det siste året... Tilbød oss å få tilbake trusene han hadde tatt... Takka nei! Han benektet å ha tatt barnetruser. Spurte mannen om han trodde han snakka sant, og han tror det. Mannen til venninna mi hadde fått bli med å se at det ikke var andre truser enn dametruser der. Hadde en hel haug dametruser i et av klesskapene sine... Om han så har andre truser så ønsker jeg ikke å vite om det! Han påsto han forsto at vi var sinte og fortvilte, og la seg visst så flat som han kunne. Jeg og mannen ønsker lenger å ha kontakt med han, hva de andre gjør gidder jeg ikke bry meg om. Hørtes ut som resten kom til å kutte han ut også. Han får sitte der med trusene... Ifølge mannen hadde det hele vært sivilisert, så dere som ropte ut om høns og hylekor kan klappe igjen!! Hi Anonymous poster hash: 87909...e6d "Sivilisert" eller ikke, dere er likevel en gjeng høner! Anonymous poster hash: e8358...6a8
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #62 Skrevet 31. juli 2015 Fikk telefon fra mannen nå. 'Kompisen' skjønte hvorfor de var der før de fikk sagt hva de var der for. Kort fortalt hadde fyren samla truser fra han kom i tenårene... Han har tatt truser jevnlig fra oss så lenge vi har kjent han, men at det hadde tatt seg opp det siste året... Tilbød oss å få tilbake trusene han hadde tatt... Takka nei! Han benektet å ha tatt barnetruser. Spurte mannen om han trodde han snakka sant, og han tror det. Mannen til venninna mi hadde fått bli med å se at det ikke var andre truser enn dametruser der. Hadde en hel haug dametruser i et av klesskapene sine... Om han så har andre truser så ønsker jeg ikke å vite om det! Han påsto han forsto at vi var sinte og fortvilte, og la seg visst så flat som han kunne. Jeg og mannen ønsker lenger å ha kontakt med han, hva de andre gjør gidder jeg ikke bry meg om. Hørtes ut som resten kom til å kutte han ut også. Han får sitte der med trusene... Ifølge mannen hadde det hele vært sivilisert, så dere som ropte ut om høns og hylekor kan klappe igjen!! Hi Anonymous poster hash: 87909...e6d Så dere velger å kutte ham ut pga dette? Han mister kanskje alle de nærmeste vennene sine? Skikkelig godt vennskap, men andre ord. Synes skikkelig synd i ham, på tross av det han har gjort... Anonymous poster hash: 59daf...e8c
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #63 Skrevet 31. juli 2015 ojoj,-litt av noen venner! Dere kan ikke ha opplevd virkelige problemer i livet. Tror han skal være glad han er kvitt dere alle sammen! Anonymous poster hash: eba19...9d8
Fandens Oldemor Skrevet 31. juli 2015 #64 Skrevet 31. juli 2015 Altså, selv om jeg ikke er enig i fremgangsmåten HI og hylekoret har hatt her, så hadde ikke jeg heller fortsatt et vennskap som før hvis en kompis stjal mitt brukte undertøy.
Twintipp og himmelblå Skrevet 31. juli 2015 #65 Skrevet 31. juli 2015 Årets snakkis i gjengen? Herregud til overdrivelse. Kjerringproblematikk. Hadde person ringt og sagt i fra til fyren, og bedt han kutte ut. Hadde verken lagt ut felle eller troppet opp som en mannsgarde for å overrumple han. Dere høres ut som en gjeng som elsker drama og blåser dere opp som piggrokker. Vi har en snåling av en venn som gjør mye rart, har måtte si til han flere ganger, men han tar den og gir seg! Vi småflirer jo av ham, fyren er jo ikke slem.
Gjest Antarctica Skrevet 31. juli 2015 #66 Skrevet 31. juli 2015 Jeg ser ikke problemet. Fyren er harmløs. Bare å sørge for at skittentøyskurven er tom når dere får besøk av ham nEste gang. Stakkars fyr, han har det nok ikke lett. Blir ikke noe neste besøk her. Venninna mi sier du er like skrudd som denne mannen, når du synes synd på han, og ikke oss som har blitt frastjelt noe! Anonymous poster hash: 87909...e6d Seriøst: det er han det er mest synd på, det er rimelig stakkarslig å stjele brukte truser. Jeg synes ikke "synd på" dere på samme måte som jeg synes på ham, men synes selvsagt det er dumt at dere har mistet truser på den måten. Jeg forstår godt at dere synes det er ekkelt at dette har foregått i sannsynligvis lang tid. Du får hilse tilbake til venninna di som sitter der at jeg synes hun går litt mye inn i offerrollen når hun ikke tåler at vi synes synd på trusestjeleren. Det er han som kommer verst ut av det i denne historien. Mer har jeg ikke tenkt å si om denne saken. Anonymous poster hash: 9c6bc...cde Faktisk enig. Dette er storm i et fingerbøl, om noe. Det kommer til å bli fryktelig pinlig og trist hvis/når han blir konfrontert med dette.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #67 Skrevet 31. juli 2015 ojoj,-litt av noen venner! Dere kan ikke ha opplevd virkelige problemer i livet. Tror han skal være glad han er kvitt dere alle sammen! Anonymous poster hash: eba19...9d8 Signerer denne. Anonymous poster hash: 9e517...c37
Virginia. Skrevet 31. juli 2015 #69 Skrevet 31. juli 2015 Jeg ser ikke problemet. Fyren er harmløs. Bare å sørge for at skittentøyskurven er tom når dere får besøk av ham nEste gang. Stakkars fyr, han har det nok ikke lett.Blir ikke noe neste besøk her.Venninna mi sier du er like skrudd som denne mannen, når du synes synd på han, og ikke oss som har blitt frastjelt noe! Anonymous poster hash: 87909...e6d Det er en relativt normal fetisj, og aller pinligst er nok dette for ham.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #70 Skrevet 31. juli 2015 Fikk telefon fra mannen nå. 'Kompisen' skjønte hvorfor de var der før de fikk sagt hva de var der for. Kort fortalt hadde fyren samla truser fra han kom i tenårene... Han har tatt truser jevnlig fra oss så lenge vi har kjent han, men at det hadde tatt seg opp det siste året... Tilbød oss å få tilbake trusene han hadde tatt... Takka nei! Han benektet å ha tatt barnetruser. Spurte mannen om han trodde han snakka sant, og han tror det. Mannen til venninna mi hadde fått bli med å se at det ikke var andre truser enn dametruser der. Hadde en hel haug dametruser i et av klesskapene sine... Om han så har andre truser så ønsker jeg ikke å vite om det! Han påsto han forsto at vi var sinte og fortvilte, og la seg visst så flat som han kunne. Jeg og mannen ønsker lenger å ha kontakt med han, hva de andre gjør gidder jeg ikke bry meg om. Hørtes ut som resten kom til å kutte han ut også. Han får sitte der med trusene... Ifølge mannen hadde det hele vært sivilisert, så dere som ropte ut om høns og hylekor kan klappe igjen!! Hi Anonymous poster hash: 87909...e6d Totalt uten evne til å ta kritikk ser jeg. Selv om det ikke kom til håndgemeng, så er det fremdeles snakk om hylekor og høns. Anonymous poster hash: 49ad5...570
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #71 Skrevet 31. juli 2015 HI har i en annen tråd her inne innrømt at denne historien bare er trolling. Anonymous poster hash: 1e5e5...849
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #72 Skrevet 31. juli 2015 HI har i en annen tråd her inne innrømt at denne historien bare er trolling. Anonymous poster hash: 1e5e5...849 Har hun vel ikke Anonymous poster hash: 126f4...4ee
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #73 Skrevet 31. juli 2015 Tar han sebratruser også? Anonymous poster hash: b67b4...59f
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #74 Skrevet 31. juli 2015 Kan ikke ha opplevd mye i livet. Håper dere om noen år ser tilbake, da skjønner dere nok hva de fleste her inne mente. Anonymous poster hash: 9e517...c37
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #75 Skrevet 31. juli 2015 Kan ikke ha opplevd mye i livet. Håper dere om noen år ser tilbake, da skjønner dere nok hva de fleste her inne mente. Anonymous poster hash: 9e517...c37 Ville du vært venn med en butikktyv?Nei? Denne mannen er også en tyv, og attpåtil en pervers en. Anonymous poster hash: 126f4...4ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå