Gå til innhold

Den store snakkisen i gjengen vår i sommer er en av mannens kamerater...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du egentlig manglet noen truser da HI? Man har jo oversikt over egne truser, om truser fordufter, så merkes det jo. For øvrig ville jeg bedt mennene ta et tak for kvinnene sine her, og gi han beskjed om at de vet hva han holder på med, og at det er nok nå, han får heller kjøpe slikt på Ebay som resten med den fetisjen, eller betale noen for å gi han like truser.. Tro meg, man kan tjene godt på dette :pOm han ikke tar beskjeden til følge, så hadde jeg gått sammen med vennegjengen og sakt ifra at da kan han ikke få være med dere lenger, for dette blir så feil som det kan bli. Anonymous poster hash: 11d0b...0af

jeg har kommet fram til at jeg mangler 5 truser. Er i tillegg to til jeg tror mangler, men disse er jeg ikke sikker på. De fem jeg er sikker på at mangler vet jeg fordi de er kjøpt som sett med bh til.

Barnas truser har jeg ikke oversikten over, heller ikke mannens.

Det som nå er bra er at mannen min har spurt den av kompisene som bare syns dette skal gli, om hva han ville gjort om denne dritten har tatt barnetruser. Da snudde han og han er nå med på å konfrontere ham. Jeg vil ikke være med, så det er mannfolka i gjengen og to damer som skal dra dit ikveld. Hun ene som har visst om dette lenge er her nå og har unnskyldt seg for at de ikke sa noe før.

Vil bare få dette ut av verden. Og den dritten av en 'mann' som får seg til å gjøre slikt!

Hi

Anonymous poster hash: 87909...e6d

Skrevet

Har du egentlig manglet noen truser da HI? Man har jo oversikt over egne truser, om truser fordufter, så merkes det jo. For øvrig ville jeg bedt mennene ta et tak for kvinnene sine her, og gi han beskjed om at de vet hva han holder på med, og at det er nok nå, han får heller kjøpe slikt på Ebay som resten med den fetisjen, eller betale noen for å gi han like truser.. Tro meg, man kan tjene godt på dette :pOm han ikke tar beskjeden til følge, så hadde jeg gått sammen med vennegjengen og sakt ifra at da kan han ikke få være med dere lenger, for dette blir så feil som det kan bli. Anonymous poster hash: 11d0b...0af

jeg har kommet fram til at jeg mangler 5 truser. Er i tillegg to til jeg tror mangler, men disse er jeg ikke sikker på. De fem jeg er sikker på at mangler vet jeg fordi de er kjøpt som sett med bh til.

Det som nå er bra er at mannen min har spurt den av kompisene som bare syns dette skal gli, om hva han ville gjort om denne dritten har tatt barnetruser. Da snudde han og han er nå med på å konfrontere ham. Jeg vil ikke være med, så det er mannfolka i gjengen og to damer som skal dra dit ikveld. Hun ene som har visst om dette lenge er her nå og har unnskyldt seg for at de ikke sa noe før.

Vil bare få dette ut av verden. Og den dritten av en 'mann' som får seg til å gjøre slikt!

Hi

Sjansen for at han har tatt barnetruser eller noe fra mennene er minimal, fetisjen i det er "kvinne lukten" (om han ikke er bifil, da kan det jo ha seg at han har tatt noen fra mannfolkene også)

Er bra det blir gjort noe for å sette en stopp for det.. Dere må jo hver enkelt, avgjøre om dere ønsker å ha noe med han å gjøre, om han slutter med dette. Foruten om "trusenapping" så kan han jo for alt vi vet, være en veldig hyggelig mann.. Men da bør det stilles at han blir droppet så fort dette hender igjen.

Kan være han er flau over fetisjen sin, og derfor ikke tørr å kjøpe eller spørre noen etter brukte truser, men det gir han jo absolutt ingen grunn til å stjele. Spesielt ikke fra kvinnene til kompisene hans. Gir jo tanker om hva han ser i vennskapene, om han ser det greit å stjele fra dere.

Anonymous poster hash: 11d0b...0af

Skrevet

Minimal, men tilstede.

Hans seksuelle preferanser vil jeg tro er damer, hadde visstnok dame når mannen ble kjent med han på vgs. Har ikke hatt dame siden da, vi har jo prøvd å koble han opp til forskjellige single venninner, men han har lite interesse for de vi har foreslått. Utad er han en utdannet mann, høflig, god økonomi og fast jobb som mellomleder i en privat bedrift, og med ingen sære meninger. Det er det inntrykket vi har hatt i alle fall. Herregud så lite man vet om folk man tror man har kjent i over 10 år!

Hi

Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Fyren er harmløs. Bare å sørge for at skittentøyskurven er tom når dere får besøk av ham nEste gang. Stakkars fyr, han har det nok ikke lett.

Blir ikke noe neste besøk her.

Venninna mi sier du er like skrudd som denne mannen, når du synes synd på han, og ikke oss som har blitt frastjelt noe!

Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Fyren er harmløs. Bare å sørge for at skittentøyskurven er tom når dere får besøk av ham nEste gang. Stakkars fyr, han har det nok ikke lett.

Venninna mi sier du er like skrudd som denne mannen, når du synes synd på han, og ikke oss som har blitt frastjelt noe! Anonymous poster hash: 87909...e6d

hi, på vegne av min venninne.

Skrevet

Venninna mi sier du er like skrudd som denne mannen, når du synes synd på han, og ikke oss som har blitt frastjelt noe! Anonymous poster hash: 87909...e6d

hi, på vegne av min venninne.

Sitter du og skriver negative kommentarer til andre på forumet på vegne av en venninne? Dere er 14 år gamle eller?

Anonymous poster hash: 51a26...b22

Skrevet

hi, på vegne av min venninne.Anonymous poster hash: 87909...e6d

Sitter du og skriver negative kommentarer til andre på forumet på vegne av en venninne? Dere er 14 år gamle eller?Anonymous poster hash: 51a26...b22

venninna min har også blitt frastjelt truser. Men hun er ikke medlem her inne da hun ikke har barn enda. Hun leser denne tråden sammen med meg.

Skal ikke spørre på alderen din....

Hi.

Skrevet

hi, på vegne av min venninne.Anonymous poster hash: 87909...e6d
Sitter du og skriver negative kommentarer til andre på forumet på vegne av en venninne? Dere er 14 år gamle eller?Anonymous poster hash: 51a26...b22
venninna min har også blitt frastjelt truser. Men hun er ikke medlem her inne da hun ikke har barn enda. Hun leser denne tråden sammen med meg.

Skal ikke spørre på alderen din....

Hi.

Så svaret er ja. Du sitter og skriver nedsettende kommentarer til en en annen på dette forumet på vegne av din venninne. For en utrolig barnslig oppførsel, for ikke å snakke om totalt fravær av folkeskikk.

Jeg håper du er et troll på 14 år og ikke en voksen mamma.

Anonymous poster hash: 51a26...b22

Skrevet

Jeg syns ikke noen damer bør være med og konfrontere ham, kanskje kun en eller to av mennene. Nei, det er ikke fint å stjele, men trenger ikke gjøre det mer flaut for ham enn nødvendig. Han forstår det sikkert selv om det ikke er et helt hylekor der.

Anonymous poster hash: 59daf...e8c

Skrevet

Venninna mi sier du er like skrudd som denne mannen, når du synes synd på han, og ikke oss som har blitt frastjelt noe!

Seriøst: det er han det er mest synd på, det er rimelig stakkarslig å stjele brukte truser.

Jeg synes ikke "synd på" dere på samme måte som jeg synes på ham, men synes selvsagt det er dumt at dere har mistet truser på den måten. Jeg forstår godt at dere synes det er ekkelt at dette har foregått i sannsynligvis lang tid.

Du får hilse tilbake til venninna di som sitter der at jeg synes hun går litt mye inn i offerrollen når hun ikke tåler at vi synes synd på trusestjeleren. Det er han som kommer verst ut av det i denne historien.

Mer har jeg ikke tenkt å si om denne saken.

Anonymous poster hash: 9c6bc...cde

Skrevet

Du burde kreve betaling for trusene han har tatt. Det er ikke billig.

Anonymous poster hash: ebb68...668
Skrevet

Jeg syns ikke noen damer bør være med og konfrontere ham, kanskje kun en eller to av mennene. Nei, det er ikke fint å stjele, men trenger ikke gjøre det mer flaut for ham enn nødvendig. Han forstår det sikkert selv om det ikke er et helt hylekor der. Anonymous poster hash: 59daf...e8c

De har allerede dratt dit, er 6 stk, to damer med sine mannfolk og mannfolka til meg og hun jeg har besøk av.

Noe hylekor blir det nok ikke, det en mannen til hun som er her som er valgt ut som 'talsperson'. Om det blir flaut for han det blir nå hans problem, siden han selv har lagt opp til det!

Hi.

Skrevet

Du burde kreve betaling for trusene han har tatt. Det er ikke billig. Anonymous poster hash: ebb68...668

økonomisk så står jeg ut med utgiften, det er det at han har tatt de og brukt de til gudene vet hva som er problemet mitt.

Jeg vil ikke ha noe fra han.

Er veldig glad for at det ikke ble noe av båtkjøpet han og min mann snakket om.. De skulle egentlig ivei å se på en båt de tenkte kjøpe i fellesskap neste uke.. Det skal vi i allefall glemme!

Skrevet

Tror ikke jeg hadde grått og blitt hysterisk.....

Skjønner det er ekkelt, altså, men jeg tror kanskje jeg hadde ledd av hele greia..... Og så lagt ut en felle i skittentøyskurva!

Anonymous poster hash: 3914b...573
Skrevet

Hi

Herregud, nå må dere ikke ta helt av å beskylde han for å ta barnetruser da. Og de må være en hel gjeng for å konfrontere han?

Anonymous poster hash: 6cb7a...3ad

Skrevet

Du burde kreve betaling for trusene han har tatt. Det er ikke billig. Anonymous poster hash: ebb68...668

økonomisk så står jeg ut med utgiften, det er det at han har tatt de og brukt de til gudene vet hva som er problemet mitt.

Er veldig glad for at det ikke ble noe av båtkjøpet han og min mann snakket om.. De skulle egentlig ivei å se på en båt de tenkte kjøpe i fellesskap neste uke.. Det skal vi i allefall glemme!

Jaja, godt at dere ikke overreagerer ihvertfall 😂😂😂

Vet ikke hvem som er verst, den kinky kompisen eller hylekoret som skal 'sette han på plass'. Hva med å ta ting opp på en litt mer voksen måte? En person til å ta opp saken skulle vel holde lenge? Hvorfor trenger hele gjengen å troppe opp?

Skrevet

Synes det er litt vel drastisk å være 6 stk for å snakke med han, og at du sitter her å mistenker han for å ta barnetruser, og mennenes truser også..

Ekkelt er det jo, at han løper rundt og stjeler brukte truser, hadde nok vært merkelig stemning her en stund, og undertøyet hadde endt opp i en dunk hvor han ikke hadde kommet til.. Men altså.. Ser ikke det store problemet i og for seg, om man ser bort fra tyveriet her.

Skrevet

Er veldig glad for at det ikke ble noe av båtkjøpet han og min mann snakket om.. De skulle egentlig ivei å se på en båt de tenkte kjøpe i fellesskap neste uke.. Det skal vi i allefall glemme!Anonymous poster hash: 87909...e6d

Jaja, godt at dere ikke overreagerer ihvertfall

Vet ikke hvem som er verst, den kinky kompisen eller hylekoret som skal 'sette han på plass'. Hva med å ta ting opp på en litt mer voksen måte? En person til å ta opp saken skulle vel holde lenge? Hvorfor trenger hele gjengen å troppe opp?

som sagt ike noe hylekor...

De som er utsatt for å få truser stjelt er der, minus meg og ene vennina. Vi har mennene våre der.

Skrevet

Forstår fortsatt ikke hvorfor alle de 6 må til? Hadde vel holdt med to, som kunne bekrefte at dette er en mening dere 8 deler.

Skrevet

Forstår fortsatt ikke hvorfor alle de 6 må til? Hadde vel holdt med to, som kunne bekrefte at dette er en mening dere 8 deler.

neivel, du forstår ikke det, men det var nå det de andre ønsket og ble enige om!

Skrevet

Seriøst: det er han det er mest synd på, det er rimelig stakkarslig å stjele brukte truser.

Jeg synes ikke "synd på" dere på samme måte som jeg synes på ham, men synes selvsagt det er dumt at dere har mistet truser på den måten. Jeg forstår godt at dere synes det er ekkelt at dette har foregått i sannsynligvis lang tid.

Du får hilse tilbake til venninna di som sitter der at jeg synes hun går litt mye inn i offerrollen når hun ikke tåler at vi synes synd på trusestjeleren. Det er han som kommer verst ut av det i denne historien.

Mer har jeg ikke tenkt å si om denne saken.Anonymous poster hash: 9c6bc...cde

Signerer. Stakkars syke jævel. Det der er jo rene heksejakten. Ser for meg de 6 på vei til fyren med fakler og høygafler....
Skrevet

Er veldig glad for at det ikke ble noe av båtkjøpet han og min mann snakket om.. De skulle egentlig ivei å se på en båt de tenkte kjøpe i fellesskap neste uke.. Det skal vi i allefall glemme!Anonymous poster hash: 87909...e6d

Jaja, godt at dere ikke overreagerer ihvertfall

som sagt ike noe hylekor...

De som er utsatt for å få truser stjelt er der, minus meg og ene vennina. Vi har mennene våre der.

Det er jo et hylekor det

Skrevet

Mer har jeg ikke tenkt å si om denne saken.Anonymous poster hash: 9c6bc...cde

Signerer. Stakkars syke jævel. Det der er jo rene heksejakten. Ser for meg de 6 på vei til fyren med fakler og høygafler....

Enig, og når de begynner å fable om sniffing av barnetruser og.......

Skrevet

Herregud for en hønseflokk du og gjengen din er..

Skrevet

Huff, nå ser jeg for meg hvordan de tropper opp i samlet flokk for å ta denne mannen. Det er både latterlig og litt trist.

Det er sånne tråder som dette som gjør det verd å henge på dib. Denne tråden vil gå rett inn i rekka til sametrusa, runkebula og bil i feil garasje.

Anonymous poster hash: 15bda...4e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...