Gå til innhold

Den store snakkisen i gjengen vår i sommer er en av mannens kamerater...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde vinkveld i går, og etter noen timer begynte praten å virkelig gå løst.

En venninne forteller da at hun og to til hadde funnet ut at en av mennene i gjengen stjeler brukte truser når han er på besøk hos folk... Hadde funnet det ut etter en påsketur der flere av oss var samlet på hytten til ene.

Hun som fortalte dette hadde flere ganger opplevd å ikke finne igjen undertøy hun var sikker på at hun hadde lagt til vask. Hun hadde nevt dette til en venninne og spurt om det kunne komme bort inni klesmaskina. Det rare var at hun andre hadde opplevd det samme. Pent undertøy forsvant.. De hadde spøkt om dette til en tredje venninne av oss, og hun hadde beskyldt mannen for å ha vasket istykker undertøyet hennes, for hennes forsvant også! Mannen hadde nektet for å ha vasket det.

Etter et par måneder hadde de tilslutt sett en sammenheng med når undertøyet forsvant. Når mennene deres hadde besøk av en spesiell kompis, forsvant undertøyet. Ikke alt, men en truse her og en truse der. Tilslutt hadde de fortalt mennene sine om det, som jo ikke kunne tro det var sant. Mange av de hadde vært venner siden videregående. Men i påsken hadde de alle lagt ut en felle. Og kompisen hadde gått fem på. Men, de hadde ikke turt å konfrontere ham!

Først nå forteller de dette...vi har hatt besøk av mannens kompis mange ganger...har jeg litt rett til å bli irritert over ikke å ha blitt fortalt dette? Vi har som de fleste skittentøyskurven vår på badet. Og hvem i helvete kunne tro noe slikt om en som skal være venn? Jeg ville nok 'advart' mine venninner om jeg hadde visst det.

Hvordan skal vi håndtere dette? Skal vi konfrontere kompisen med det? Hadde dere kutta kontakten med denne mannen? Jeg har grått i fortvilelse og mannen min er eitrende sint. Utrolig nok mener en av mannens andre kompiser at vi bare må fjerne fristelsen... Altså bare ta bort skittentøyet når han er der.

Har jo googlet dette og ser det er en vanlig fetish, men er jo ikke normalt å stjele? Er jo det denne kompisen gjør... Innmari ekkelt å tenke på hva han gjør med de og at han krysser alle grenser for hva som er greit i forhold til intimgrenser. Man må jo få lov å ha skittentøyet der det er mest praktisk, uten å være redd for at noen skal gå gjennom det.

Ble rotete dette, og langt men jeg er sint og lei meg. Er jeg så på jordet når jeg synes vi skal kutte kontakten? Som sagt har en av de andre kompisene til mannen signalisert at han ønsker å beholde vennskapet til denne dritten. Så risikerer jo at den fine store vennegjengen blir delt, og vennskap ryker.

Anonymous poster hash: 87909...e6d

Skrevet

Hehe, stakkars mann...;) jeg skjønner ikke helt hvorfor du hyler og griner..? Ja, det er ekkelt, men...

Anonymous poster hash: b19a1...2e3

Skrevet

Hold kjeft og fjern skittentøykurven.

Skrevet

Hahahah ha. .. hadde bare ledd av det. Ingenting å gjøre dette større enn det er .

Anonymous poster hash: 209e1...0d7

Skrevet

Det er jo nesten et overgrep mot dere synes jeg. I tillegg til at han stjeler undertøy fra dere.

Anonymous poster hash: bd0f0...4df

Skrevet

Hadde vinkveld i går, og etter noen timer begynte praten å virkelig gå løst.

En venninne forteller da at hun og to til hadde funnet ut at en av mennene i gjengen stjeler brukte truser når han er på besøk hos folk... Hadde funnet det ut etter en påsketur der flere av oss var samlet på hytten til ene.

Hun som fortalte dette hadde flere ganger opplevd å ikke finne igjen undertøy hun var sikker på at hun hadde lagt til vask. Hun hadde nevt dette til en venninne og spurt om det kunne komme bort inni klesmaskina. Det rare var at hun andre hadde opplevd det samme. Pent undertøy forsvant.. De hadde spøkt om dette til en tredje venninne av oss, og hun hadde beskyldt mannen for å ha vasket istykker undertøyet hennes, for hennes forsvant også! Mannen hadde nektet for å ha vasket det.

Etter et par måneder hadde de tilslutt sett en sammenheng med når undertøyet forsvant. Når mennene deres hadde besøk av en spesiell kompis, forsvant undertøyet. Ikke alt, men en truse her og en truse der. Tilslutt hadde de fortalt mennene sine om det, som jo ikke kunne tro det var sant. Mange av de hadde vært venner siden videregående. Men i påsken hadde de alle lagt ut en felle. Og kompisen hadde gått fem på. Men, de hadde ikke turt å konfrontere ham!

Først nå forteller de dette...vi har hatt besøk av mannens kompis mange ganger...har jeg litt rett til å bli irritert over ikke å ha blitt fortalt dette? Vi har som de fleste skittentøyskurven vår på badet. Og hvem i helvete kunne tro noe slikt om en som skal være venn? Jeg ville nok 'advart' mine venninner om jeg hadde visst det.

Hvordan skal vi håndtere dette? Skal vi konfrontere kompisen med det? Hadde dere kutta kontakten med denne mannen? Jeg har grått i fortvilelse og mannen min er eitrende sint. Utrolig nok mener en av mannens andre kompiser at vi bare må fjerne fristelsen... Altså bare ta bort skittentøyet når han er der.

Har jo googlet dette og ser det er en vanlig fetish, men er jo ikke normalt å stjele? Er jo det denne kompisen gjør... Innmari ekkelt å tenke på hva han gjør med de og at han krysser alle grenser for hva som er greit i forhold til intimgrenser. Man må jo få lov å ha skittentøyet der det er mest praktisk, uten å være redd for at noen skal gå gjennom det.

Ble rotete dette, og langt men jeg er sint og lei meg. Er jeg så på jordet når jeg synes vi skal kutte kontakten? Som sagt har en av de andre kompisene til mannen signalisert at han ønsker å beholde vennskapet til denne dritten. Så risikerer jo at den fine store vennegjengen blir delt, og vennskap ryker.

Du gråter i fortvilelse?

Jeg kan skjønne at det ekkelt og litt pinlig, men så grusomt er det da ikke? Og ingen grunn til å splitte vennegjengen heller.

Hva med å la en av kompisene fortelle han på tomannshånd at han er ferska og be han slutte med det?

Skrevet

Dette er vel ingenting å bli hverken eiterende sint eller grine for. Gjem undertøyet ditt og kom over det.

Anonymous poster hash: 729eb...406

Skrevet

Sleng fra deg skitne mensen og diaretruser og inviter ham på besøk. Fighting fire with fire , som det så fint heter 😆

Anonymous poster hash: 126f4...4ee

Skrevet

Du gråter i fortvilelse? Dramaqueen

Hva med å ta temaet opp på neste fest? Snakk om at truser forsvinner hos dere og at dere lurer på hvor de blir av. Ikke si dere vet det er han, se an reaksjonen og se om det inne stopper.

Anonymous poster hash: 61922...4a3

Skrevet

Ta hundebæsj og gni inn i trusene du legger frem ved neste besøk

Anonymous poster hash: 41cd5...844

Skrevet

Ja det er ekkelt. Ja det er ubehagelig å vite at en venn har en slik fetisj. Og ja det er ikke greit å stjele annen manns undertøy.

Men så lenge det er en vennegjeng som står på spill, hadde jeg reflektert over hva som er viktigst å bevare. Vennskapet eller undertøyet?

En konfrontasjon vil med stor sannsynlighet gjøre noe med hele samspillet i gjengen og da med stor sannsynlighet til det negative.

Jeg hadde heller gjort fristelsene mindre ved rett og slett å flytte skittentøykurven inn på et stengt rom de gangene dere har vedkommende på besøk.

Skrevet

Hvis det er en kurv med lokk: ta et ark og skriv "ikke rør!", legg det på toppen av skittentøyet og legg på lokket.

Jeg tipper det ville gjort susen, da vet han at han er ferska samtidig som man slipper pinlige konfrontasjoner.

Skrevet

Hvorfor gråter du??!

Anonymous poster hash: f8bf9...5a5

Skrevet

Hadde gjemt et par rottefeller blandt undertøyet 😈

Skrevet

Dere som har svart hittil: Hvorfor bagatelliserer dere at en voksen person stjeler? For det er det han gjør. Er det greit å stjele? 

Anonymous poster hash: 81ed3...627
Skrevet

Dere som synes det er rart jeg reagerer med gråt, jeg føler mitt privatliv er krenket. Og, dere vet ikke selv hvordan dere ville ha reagert. Den ene av mine venninner har reagert likedan. Skjønner dere skriver mye for å provosere!

Mannen vil kutte ut denne kompisen. Han har stjålet fra oss og vi vil aldri stole på han igjen! Mannen sier han kommer til å konfrontere han uansett hva de andre sier. Uansett så er det nå bare en som ikke vil si noe. Hva han velger å gjøre etter vi andre har tatt det opp med gjeldende, er opp til han.

Hi.

Skrevet

Skjønner at du føler deg krenket. Er jo faktisk ulovlig det vedkommende gjør, det er jo tyveri.

Enten konfronterter du/dere vedkommende. Ellers fjerner dere skittentøysdunken fra bad som gjester også bruker og sier ingenting til vedkommende.

Jeg hadde konfrontert vedkommende og jeg hadde fjernet skittentøysdunken fra "publikumsareal" i boligen slik at ikke andre skulle finne på samme stuntet.

Skrevet

Hadde installert et spionkamera i skittentøyskurven!

Skrevet

Dere som synes det er rart jeg reagerer med gråt, jeg føler mitt privatliv er krenket. Og, dere vet ikke selv hvordan dere ville ha reagert. Den ene av mine venninner har reagert likedan. Skjønner dere skriver mye for å provosere!

Mannen vil kutte ut denne kompisen. Han har stjålet fra oss og vi vil aldri stole på han igjen! Mannen sier han kommer til å konfrontere han uansett hva de andre sier. Uansett så er det nå bare en som ikke vil si noe. Hva han velger å gjøre etter vi andre har tatt det opp med gjeldende, er opp til han.

Hi.

Du spør om råd om hvordan dere skal håndtere dette og de fleste mener at det ikke er noen big real, men en ubehagelighet som bør ordnes i minnelighet.

At du velger en helt annen løsning er selvsagt greit.

Anonymous poster hash: 15bda...4e3

Skrevet

Hadde hatt problemer med å ikke le neste gang jeg så den personen.

Anonymous poster hash: 9e517...c37

Gjest Pusikatt
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Fyren er harmløs. Bare å sørge for at skittentøyskurven er tom når dere får besøk av ham nEste gang. Stakkars fyr, han har det nok ikke lett.

Skrevet

Hahaha hadde definitivt lagt ut en felle som lagde masse lyd, eller en beskjed i skittentøyskurven "busted"!! 😆 men hadde ikke blitt sint, med mindre han tok barnetruser - da hadde jg klikket og brutt kontakten.

Skrevet

Hahaha hadde definitivt lagt ut en felle som lagde masse lyd, eller en beskjed i skittentøyskurven "busted"!! men hadde ikke blitt sint, med mindre han tok barnetruser - da hadde jg klikket og brutt kontakten.

det er jo det...vi aner ikke hvor lenge dette har pågått, eller hvilke truser han har tatt.

Ingen av oss har faktisk tenkt tanken om at han tar barnetruser :(

Kvalm av tanken

Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Fyren er harmløs. Bare å sørge for at skittentøyskurven er tom når dere får besøk av ham nEste gang. Stakkars fyr, han har det nok ikke lett.

Du VET ikke at han er harmløs. Han har allerede trådd over en grense folk flest aldri ville funnet på å gjøre..

Skrevet

Har du egentlig manglet noen truser da HI? Man har jo oversikt over egne truser, om truser fordufter, så merkes det jo.

For øvrig ville jeg bedt mennene ta et tak for kvinnene sine her, og gi han beskjed om at de vet hva han holder på med, og at det er nok nå, han får heller kjøpe slikt på Ebay som resten med den fetisjen, eller betale noen for å gi han like truser.. Tro meg, man kan tjene godt på dette :P

Om han ikke tar beskjeden til følge, så hadde jeg gått sammen med vennegjengen og sakt ifra at da kan han ikke få være med dere lenger, for dette blir så feil som det kan bli.

Anonymous poster hash: 11d0b...0af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...