Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Etter en uke som feriegjest gråt jeg nesten da vi måtte reise😂 Mannen har en jobb som gjør at han kan bo hvor som helst og jeg er utdannet lærer og kan nok også få jobb, i det minste et vikariat, så å flytte på oss er ikke helt umulig. Dere som bor i Kr.Sand eller i nærheten, hva vil dere trekke frem som positivt og negativt? Vi har to barnehagebarn, hvordan er bhg dekning- og kvalitet? Hvordan er det å komme som innflytter, mtp å skaffe seg et nettverk? Blir veldig glad hvis noen gidder å dele erfaringer med meg. Anonymous poster hash: 780be...71a
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Jeg forstår deg så godt! Jeg er fra Kristiansand selv, men pga. ulike årsaker er jeg tvunget til å bo 100 mil hjemmefra. Det er smertefullt, og jeg lengter hjem hver eneste dag. ALT i kroppen roer seg når jeg kommer hjem til Sørlandet. Lykke til med avgjørelse, uansett hva det blir :-)! Jeg misunner deg muligheten! Anonymous poster hash: 6b588...6b0
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Kristiansand er som alle andre kystbyer på Sørlandet fantastisk om SOMMEREN. resten av året er det lite som skjer og veldig folketomt. Å skaffe seg nettverk på Sørlandet kan og være ganske vanskelig da man er skeptisk til innflyttere. Du nå på en måte komme I rette miljø noen som har bodd andre steder. Eller det kan jo være du treffer noen på jobb. Barnehagedekning er ganske god må jeg si så det ville ikke vært det største problemet. Anonymous poster hash: 8fa9b...840
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Du skal lete lenge etter en plass som er mer rævva resten av året.... Du har bare opplevd sommeren. Vi flytta derfra pågrunn av vinteren alene... Anonymous poster hash: 07149...05e