Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #1 Skrevet 31. juli 2015 Noen som har opplevd dette? Jeg har en pomeranian som blir 6 år i år. Han har alltid vært plaget med luftrørkollaps, men det kommer og varer i ca.30sek til et minutt og da er det over. Og det hender at dette skjer kanskje 4 ganger i året. Men igår ettermiddag så fikk han dette annfallet og det kommer og går. Ble vekket 2 ganger i natt. I morges har det skjedd 3 ganger. Det bare kommer. Nå spiste han istad og drakk vann og sover litt, som han alltid pleier å gjøre. Jeg skal ringe til veterniær med en gang klokken bikker 08.00, men tenkte at kanskje noen har noen råd. Har gråtet helt siden igår og er så lei meg, vil jo ikke at hunden min skal ha det vondt. Har lest om luftrørkollaps og at det kommer i 7 års alderen men kan komme alt fra valpetiden. Vet også at små hunder sliter med luftrørkollaps. Anonymous poster hash: b635a...dda
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #2 Skrevet 31. juli 2015 Hva mener du trachea? Anonymous poster hash: c8a24...48c
MarianeA Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men vet godt hva dette dreier seg om. Mine hunder hadde begge luftrørskollaps med jevne mellomrom å det var ille å høre på. Håper du får noen gode råd hos veterinær.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Hva mener du trachea?Anonymous poster hash: c8a24...48c ?? Anonymous poster hash: b635a...dda
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Kan dessverre ikke hjelpe deg, men vet godt hva dette dreier seg om. Mine hunder hadde begge luftrørskollaps med jevne mellomrom å det var ille å høre på. Håper du får noen gode råd hos veterinær. Takk for det. Hi Anonymous poster hash: b635a...dda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå