Gå til innhold

Forever living C9-bølgen som går nå...

Anbefalte innlegg

min samboers søster holde på med dette og er sååå frelst! og skryter noe vanvittig av produktet, og vil at alle skal prøve det.. så kan man etter vært bli forhandler selv også da får du jo alt dette mye billigere å ikke minst tjener du jo deg søkk rik av å selge de produktenene osv! :P jeg må le!!

hun ser akkurat like rund ut som alltids:P

og når jeg sier jeg er skeptisk til sånt så blir hun snurt, å prøver fortvilt og selge produktet til meg uansett.

sier også at siden jeg har en sykdom og går på sterke medisiner så er jeg veldig forsiktig med sånt siden de ikke vet noe om det kan være farlig, men da sier hun at det ikke er farlig for det er jo heelt reine produkter!! de som selger har ikke peiling og det kan være farlig!

dessuten er dette sånn dær piraminde opplegg!

Anonymous poster hash: 6bc60...be9

Den c9-rensen er jo faktisk farlig for folk som ikke er friske så det er direkte farlig at de feilinformerer sånn. Greit nok at de er hjernevasket, men de burde virkelig sette seg inn i hva de selger. Har en stemor som selger og jeg er så lei at jeg orker ikke snakke med henne omtrent, det er jo sinnsykt som de holder på. Tar ikke nei for ett nei og kan kurere alt mellom himmel og jord. Aloe vera kunne visst kurere at jeg var bipolar og har en kronisk sykdom i blæra. Mhm liksom :)

Anonymous poster hash: c020e...de5

hehe unskyld at jeg ler. men det er jo litt komisk at det er mulig og bli så "borte" i noe sånt tull :P

men ja! jeg er helt eni, er vanvittig at de ikke setter seg bedre inn i hva de selger og hvem de selger det til.

min samboer snakket med en mann  på jobben sin, som var blitt forhandler og han prøvde fortvilt og skulle værve samboeren min inn i dette tullet. selv og han takket nei, nøttet det ikke.. endte med at han skulle sende samboeren min en link så kunne han gå inn å lese og melde seg selv inn.. han skrøyt veldig også å fortalte at hele familien hannes holdt på med dette..

han hadde også hørt at jeg er syk med en kronisk leddsykdom og fortalte att men da burde jo værtfall jeg bynne med dette siden det er en mirakel-kur som han kurere alt! ikke hadde det noe og si om jeg er gravid nå heller.. huff!

Fortsetter under...

Kjenner ikkje til akkurat dette produktet og salgsmetoden, men har jo vore ein del pyramideliknande salgsorganisering tidlegare, feks Herbalife. Det er klart folk er desperate etter å selje, dersom dette er eit pyramidegreie.  Då har dei brukt pengar på å kjøpe seg inn, og er nøydde til å selje for å tene det inn att.  Aller helst må dei verve andre seljarar og få folk under seg, for då tener dei pengar på det desse sel og.  Så då er det ikkje rart om marknadsføringa vert relativt agressiv og fantasifull.

Kjenner ikkje til akkurat dette produktet og salgsmetoden, men har jo vore ein del pyramideliknande salgsorganisering tidlegare, feks Herbalife. Det er klart folk er desperate etter å selje, dersom dette er eit pyramidegreie.  Då har dei brukt pengar på å kjøpe seg inn, og er nøydde til å selje for å tene det inn att.  Aller helst må dei verve andre seljarar og få folk under seg, for då tener dei pengar på det desse sel og.  Så då er det ikkje rart om marknadsføringa vert relativt agressiv og fantasifull.

Jeg kan ikke svare for Herbalife.. Men Forever Living er ikke en pyramydegreie. Og man kjøper seg heller ikke inn i noe :) 

Ikke jeg s

Det er ikke sunt. Ikke bra for kroppen å holde på med. Dette er ikke en diet som man kan gå på livet ut.

Anonymous poster hash: ddc45...f3e

Men det er jo ingen diett. Det er en rensekur

Anonymous poster hash: 20129...a30

Ikke jeg som har skrevet over her, men hva skal man egentlig med en rensekur? Ser de som selgeR dette skriver ar man kan ha opptil 5 kg slaggstoffer i kroppen. Men er ikke sannheten at kroppen er et selvrensende organ som ikke lagrer slaggstoffer?

Anonymous poster hash: 8aaae...9f5

Kroppen klarer å rense ut noe slagstoffer selv, men veldig lite... Derfor har ALLE godt av en skikkelig rens innimellom. Det er bare sunt :) Også føler man seg så mye bedre og ikke minst: lettere etterpå :)

Tull. Kroppen klarer å rense det den skal. Og det som den ikke klarer (for eksempel typiske miljøgifter) klarer ingen av "rensekurene" å gjøre noe med. Skal du bli kvitt dem krever det helt andre virkemidler.

Bare pass på dersom dere har stoffskiftesykdommer o.l, for da er den rensen direkte farlig. Gikk en lang tråd om det rundt på facebook for noen dager siden med advarsler. Ikke alle forhandlere som har satt seg inn i hvem det er farlig for og ikke, så undersøk sånt selv før dere setter i gang med slikt.

Hvorfor er den farlig da?

Jeg skreiv et blogginnlegg om c9 og stoffskifte. Jeg har også deltatt på en debatt på FB om den. Jeg er forhandler, men vil ALDRI anbefale noen å bruke den. Er de intr så spør de. Jeg har ikke tatt den selv pga lavt stoffskifte. Man kan rett og slett bli dausjuk. Det gikk så langt at ledelsen i forever living har kontaktet meg ang det innlegget mitt.

Jeg ble kasta ut av noen grupper også. Jeg syns det er skummelt at mange forhandlere går så langt som de gjør med den. For det skal stå(i følge ledelsen) at er du i det minste tvil så kontakt lege før du starter på den. Og DET er det ingen/svært få forhandlere som opplyser om.

Er du allergisk mot bønner skal du heller ikke bruke den. Da den er basert på soya

Anonymous poster hash: 6d179...f5e

Jeg kan ikke svare for Herbalife.. Men Forever Living er ikke en pyramydegreie. Og man kjøper seg heller ikke inn i noe :)

nei, du kjøper deg ikke inn i noe. men du tjener på at folk verver seg inn i ditt navn.. og den som har vervet noen tjener en liten prosent etter som hvor mange man har vervet osv, vist jeg har fårstått det riktig? da er dette en pyramide.

Annonse

Kroppen renser seg selv. Det finnes ikke kurer som kan rense kroppen for alt mulig rart, og samtidig skal fett forsvinne slik at man blir mindre i omkrets? Vet du, jeg blir så lite imponert over de som tror på slikt! Desperat, kaller man slike mennesker.

Kjenner ikkje til akkurat dette produktet og salgsmetoden, men har jo vore ein del pyramideliknande salgsorganisering tidlegare, feks Herbalife. Det er klart folk er desperate etter å selje, dersom dette er eit pyramidegreie. Då har dei brukt pengar på å kjøpe seg inn, og er nøydde til å selje for å tene det inn att. Aller helst må dei verve andre seljarar og få folk under seg, for då tener dei pengar på det desse sel og. Så då er det ikkje rart om marknadsføringa vert relativt agressiv og fantasifull.

nei, du kjøper deg ikke inn i noe. men du tjener på at folk verver seg inn i ditt navn.. og den som har vervet noen tjener en liten prosent etter som hvor mange man har vervet osv, vist jeg har fårstått det riktig? da er dette en pyramide.

Hvis du ser det sånn så er vell så og si alle jobber i Norge det. Alle har vell en øverste sjef som er søkk rik, men mange ansatte rett under seg, og flere under de osv. Fordelene med Forever er at da har alle mulighet til å jobbe seg opp til samme nivå.

Anonymous poster hash: 4daf8...d5c

Kjenner ikkje til akkurat dette produktet og salgsmetoden, men har jo vore ein del pyramideliknande salgsorganisering tidlegare, feks Herbalife. Det er klart folk er desperate etter å selje, dersom dette er eit pyramidegreie. Då har dei brukt pengar på å kjøpe seg inn, og er nøydde til å selje for å tene det inn att. Aller helst må dei verve andre seljarar og få folk under seg, for då tener dei pengar på det desse sel og. Så då er det ikkje rart om marknadsføringa vert relativt agressiv og fantasifull.

Hvis du ser det sånn så er vell så og si alle jobber i Norge det. Alle har vell en øverste sjef som er søkk rik, men mange ansatte rett under seg, og flere under de osv. Fordelene med Forever er at da har alle mulighet til å jobbe seg opp til samme nivå.

Anonymous poster hash: 4daf8...d5c

det er jo ikke det samme! klart er det noen som er øverst og styrer hele firmaet å ja tjener mer, men det er ikke sånn at en sjefen, tjener mer på hvor mange han ansetter. og heller ikke presser andre til å bli med.

men lykketil å bli på samme nivå som de som startet forever living eller Herbalife ;)

Syns å det er skummelt. Forhandlerne nekter å høre på fakta og driter i helsa til folk bare de tjener penger.

Jeg bruker noen produkter selv, men langt fra alle. Er forhandler men jeg bruker langt mer vett enn de fleste andre forhandlerne tydeligvis

Bare pass på dersom dere har stoffskiftesykdommer o.l, for da er den rensen direkte farlig. Gikk en lang tråd om det rundt på facebook for noen dager siden med advarsler. Ikke alle forhandlere som har satt seg inn i hvem det er farlig for og ikke, så undersøk sånt selv før dere setter i gang med slikt.

Jeg skreiv et blogginnlegg om c9 og stoffskifte. Jeg har også deltatt på en debatt på FB om den. Jeg er forhandler, men vil ALDRI anbefale noen å bruke den. Er de intr så spør de. Jeg har ikke tatt den selv pga lavt stoffskifte. Man kan rett og slett bli dausjuk. Det gikk så langt at ledelsen i forever living har kontaktet meg ang det innlegget mitt.

Jeg ble kasta ut av noen grupper også. Jeg syns det er skummelt at mange forhandlere går så langt som de gjør med den. For det skal stå(i følge ledelsen) at er du i det minste tvil så kontakt lege før du starter på den. Og DET er det ingen/svært få forhandlere som opplyser om.

Er du allergisk mot bønner skal du heller ikke bruke den. Da den er basert på soya

Det var først i denne tråden at jeg leste at C9 kuren ikke var bra hvis en har lavt stoffskifte, og når jeg googlet litt så ser jo det ut til å stemme. Da synes jeg det er litt skummelt at min nyfrelste C9 venninne prøver iherdig å få meg til å kjøpe den. Hun vet veldig godt at jeg har vært veldig syk pga lavt stoffskifte

Annonse

Det var først i denne tråden at jeg leste at C9 kuren ikke var bra hvis en har lavt stoffskifte, og når jeg googlet litt så ser jo det ut til å stemme. Da synes jeg det er litt skummelt at min nyfrelste C9 venninne prøver iherdig å få meg til å kjøpe den. Hun vet veldig godt at jeg har vært veldig syk pga lavt stoffskifte

Da bør du be hennne lese litt mer. Men for all del, det er ikke alle som reagerer. Men tør hun ta ansvaret?

Da bør du be hennne lese litt mer. Men for all del, det er ikke alle som reagerer. Men tør hun ta ansvaret?

Det er det jeg og tenker. Ikke sikkert jeg ville reagert på den, men hun hadde ikke hørt et ord om at den kanskje ikke var bra for folk med lavt stoffskifte eller andre sykdommer. Men hun er så frelst at hun mente at jeg ikke hadde noe å tape på å prøve...............

Hehehe, huff... be henne google soya og stoffskifte :) tenker hun får en liten overraskelse.

Som jeg skreiv tidligere, så skal alle forhandlere være opplyst om av ved sykdom så skal lege kontaktes før man begynner på noe.

Kjenner jeg blir småfrustrert når forhandlere ikke kan ta ting seriøst. De kan ende opp med å få en jævla smell igjen om noe går galt.

Det er det jeg og tenker. Ikke sikkert jeg ville reagert på den, men hun hadde ikke hørt et ord om at den kanskje ikke var bra for folk med lavt stoffskifte eller andre sykdommer. Men hun er så frelst at hun mente at jeg ikke hadde noe å tape på å prøve...............

det sier søsteren til min samboer også at jeg ikke har noe å tape så du kan jo bare prøve, når jeg sa jeg var skeptisk i og med at jeg går på en sterk medisiner og har en sykdom..

Skjønner ikke hva de tenker med... Driter de like mye i egen helse som i andres?

Vet du...jeg ville rett og slett rapportert dem inn til forever living.

Detta kan jo faktisk ende med å ta liv til slutt. Drastisk tenking ja, men i værste tilfelle så KAN det skje når de presser så på.

Jeg er forhandler..men må si at jeg er langt I fra så aktiv som mine andre i mitt team!!

Mistet lysten på å fortsette.. kommet meg opp 2 hakk på veldig kort tid og mange maser at nå må jeg satse og og prøve å nå høyere nivå. Klart si tjene penger på meg. Det kan di ikke nekte for ☺

Det jeg misliker sterkt er at di anbefaler alle å sende 5 personlige meldinger til 5 venner HVER dag og anbefale muligheten med forever living!!!

Hallo... folk går lei og den Masing vil jeg ikke være med på... tenker at hvis folk er interessert hva jeg driver på med så spør di. Vil ikke tvinge folk inn i noe di ikke vil..

Vil bare presisere at INGEN forhandlere i forever living har lov til å komme med medisinske påstander!! Det er stengt forbudt og hvis forhandler blir meldt inn pga dette så kan di risikere å ikke være forhandler mer. Forever living er veldig strenge på dette!!

Husk anonym knappen ☺☺☺

Anonymous poster hash: 1b58c...284

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...