Gå til innhold

Forever living C9-bølgen som går nå...

Anbefalte innlegg

Ser så mange bloggere, folk på insta/snap/facebook som går på og selger desse produkta nå. Er det noen som har prøvd? Er det like fantastisk som alle skal ha det til? Høres jo helt hjernevasket ut hele gjengen, men jeg er skeptisk av natur ;)

Anonymous poster hash: 8aaae...9f5

Fortsetter under...

Annonse

Det er ikke sunt. Ikke bra for kroppen å holde på med. Dette er ikke en diet som man kan gå på livet ut.

Anonymous poster hash: ddc45...f3e

Men det er jo ingen diett. Det er en rensekur

Anonymous poster hash: 20129...a30

Ikke jeg s

Det er ikke sunt. Ikke bra for kroppen å holde på med. Dette er ikke en diet som man kan gå på livet ut.

Ikke jeg som har skrevet over her, men hva skal man egentlig med en rensekur? Ser de som selgeR dette skriver ar man kan ha opptil 5 kg slaggstoffer i kroppen. Men er ikke sannheten at kroppen er et selvrensende organ som ikke lagrer slaggstoffer?

Ikke jeg s

Ikke jeg som har skrevet over her, men hva skal man egentlig med en rensekur? Ser de som selgeR dette skriver ar man kan ha opptil 5 kg slaggstoffer i kroppen. Men er ikke sannheten at kroppen er et selvrensende organ som ikke lagrer slaggstoffer?

Det vet ikke jeg. Er ingen fan av c9, men har en venninne som er

Kroppen renser jo selv. Tarmene renser kroppen og sender ut det kroppen ikke trenger, derfor avføring. Nyrene har også en rensejobb før urinen kommer ut. Og har man for mye fett i kroppen er det gjerne pga. for mye inntak av mat og drikke, at man har tilført mer energi til kroppen enn det kroppen klarer å forbruke.

Jeg har gått på c9 !ikke noe tull!☺ på di 9 dagene gikk jeg ned 45 cm fordelt på armer legger bryst lår og midje.5 kg. 2 mnd side og ikke gått opp ett gram!

Fint at det hjalp deg. Men hva er det som er så bra med å drikke så mye aloe vera?

Tja,-de jeg kjenner som har mast om dette ser ut som de alltid har gjort, selv om de skryter det opp i skyene. Og selvfølgelig,-om man trener mer og spiser mindre dritt går man jo ned i vekt og blir sunnere uansett;)

Anonymous poster hash: beba2...3ef

Annonse

Bare pass på dersom dere har stoffskiftesykdommer o.l, for da er den rensen direkte farlig. Gikk en lang tråd om det rundt på facebook for noen dager siden med advarsler. Ikke alle forhandlere som har satt seg inn i hvem det er farlig for og ikke, så undersøk sånt selv før dere setter i gang med slikt. 

Anonymous poster hash: c020e...de5

Bare pass på dersom dere har stoffskiftesykdommer o.l, for da er den rensen direkte farlig. Gikk en lang tråd om det rundt på facebook for noen dager siden med advarsler. Ikke alle forhandlere som har satt seg inn i hvem det er farlig for og ikke, så undersøk sånt selv før dere setter i gang med slikt. 

Hvorfor er den farlig da?

Hvorfor er den farlig da?

Jeg husker ikke hva det sto siden jeg ikke bruker sånne rensekurer og er møkklei aloe vera-mas av alle jeg kjenner som tror de skal gjøre det stort som forhandlere. Men la merke til at det var en stor debatt på gang med mennesker som har kompetanse innen dette (forhandlere skrev også inn på den tråden) og det var kommet frem at denne rensen kunne være potensielt svært farlig for mennesker med forskjellige sykdommer, deriblant noe med stoffskifte. Men jeg husker altså ikke resten. Håper bare folk sjekker slikt godt før de hiver seg på en sånn kur så ikke de gjør ubøtelig skade på kroppen. Regner med du kan komme godt på vei om du googler eller snakker med en forhandler som kan sine saker. Dessverre er mange forhandlere unge jenter som ikke har satt seg inn i hva de selger og da kan det være farlig. 

• 2 uker senere...

Ikke jeg s

Kroppen klarer å rense ut noe slagstoffer selv, men veldig lite... Derfor har ALLE godt av en skikkelig rens innimellom. Det er bare sunt :) Også føler man seg så mye bedre og ikke minst: lettere etterpå :) 

Mange leger sier det er bløff. Kroppen klarer å rense seg selv på 36 timer etter alvorlig alkoholforgiftning.

Det er helt sant at kroppen renser seg selv. (hadde den ikke gjort det, hadde vi vært døde), men den får som sagt ikke bort ALT. Med tanke på slik vi behandler kroppene våre med dårlig mat, lite mosjon, alkohol, røyk osv. 

Må si jeg er møkklei dette C9 Forever Living-greiene...! Har faktisk sletta en fra FB grunnet dette... Orka ikke hundre innlegg om alskens produkter - og det at folk går fem på...gang på gang!!! Når folk får sååååå fantastiske resultater - er det fordi de bruker C9, eller fordi de spiser supersunt og trener? Lurer jeg altså!! 😂

Lurer også på om dette funker like bra om man kjører utelukkende McDonalds-diett ispedd masse cola og sjokolade? 😁😄

Anonymous poster hash: dc287...773

Ikke jeg s

Kroppen klarer å rense ut noe slagstoffer selv, men veldig lite... Derfor har ALLE godt av en skikkelig rens innimellom. Det er bare sunt :) Også føler man seg så mye bedre og ikke minst: lettere etterpå :)

Humbugalarm.  Kva slags "slaggstoff" er det dette miksmakset fjernar, som ikkje kroppen klarar å fjerne sjølv?  Du hadde nok blitt like lett av å ta ein runde med avføringsmiddel.  - men lommeboka vert jo lettare, då.

Mange leger sier det er bløff. Kroppen klarer å rense seg selv på 36 timer etter alvorlig alkoholforgiftning.

Det er helt sant at kroppen renser seg selv. (hadde den ikke gjort det, hadde vi vært døde), men den får som sagt ikke bort ALT. Med tanke på slik vi behandler kroppene våre med dårlig mat, lite mosjon, alkohol, røyk osv.

Vel, hvis man forandrer kosthold, trener, ikke røyker og drikker, da ordner det seg jo av seg selv. Eller kan jeg ta C9, røyke og drikke, aldri trene og bare spise drittmat-og få supre resultater? Reine plumbo'n jo!!

Anonymous poster hash: dc287...773

min samboers søster holde på med dette og er sååå frelst! og skryter noe vanvittig av produktet, og vil at alle skal prøve det.. så kan man etter vært bli forhandler selv også da får du jo alt dette mye billigere å ikke minst tjener du jo deg søkk rik av å selge de produktenene osv!:P jeg må le!!
hun ser akkurat like rund ut som alltids:P

og når jeg sier jeg er skeptisk til sånt så blir hun snurt, å prøver fortvilt og selge produktet til meg uansett.
sier også at siden jeg har en sykdom og går på sterke medisiner så er jeg veldig forsiktig med sånt siden de ikke vet noe om det kan være farlig, men da sier hun at det ikke er farlig for det er jo heelt reine produkter!! de som selger har ikke peiling og det kan være farlig!

dessuten er dette sånn dær piraminde opplegg!

Anonymous poster hash: 6bc60...be9

min samboers søster holde på med dette og er sååå frelst! og skryter noe vanvittig av produktet, og vil at alle skal prøve det.. så kan man etter vært bli forhandler selv også da får du jo alt dette mye billigere å ikke minst tjener du jo deg søkk rik av å selge de produktenene osv! :P jeg må le!!

og når jeg sier jeg er skeptisk til sånt så blir hun snurt, å prøver fortvilt og selge produktet til meg uansett.

sier også at siden jeg har en sykdom og går på sterke medisiner så er jeg veldig forsiktig med sånt siden de ikke vet noe om det kan være farlig, men da sier hun at det ikke er farlig for det er jo heelt reine produkter!! de som selger har ikke peiling og det kan være farlig!

Den c9-rensen er jo faktisk farlig for folk som ikke er friske så det er direkte farlig at de feilinformerer sånn. Greit nok at de er hjernevasket, men de burde virkelig sette seg inn i hva de selger. Har en stemor som selger og jeg er så lei at jeg orker ikke snakke med henne omtrent, det er jo sinnsykt som de holder på. Tar ikke nei for ett nei og kan kurere alt mellom himmel og jord. Aloe vera kunne visst kurere at jeg var bipolar og har en kronisk sykdom i blæra. Mhm liksom :) 

min samboers søster holde på med dette og er sååå frelst! og skryter noe vanvittig av produktet, og vil at alle skal prøve det.. så kan man etter vært bli forhandler selv også da får du jo alt dette mye billigere å ikke minst tjener du jo deg søkk rik av å selge de produktenene osv! :P jeg må le!!

Den c9-rensen er jo faktisk farlig for folk som ikke er friske så det er direkte farlig at de feilinformerer sånn. Greit nok at de er hjernevasket, men de burde virkelig sette seg inn i hva de selger. Har en stemor som selger og jeg er så lei at jeg orker ikke snakke med henne omtrent, det er jo sinnsykt som de holder på. Tar ikke nei for ett nei og kan kurere alt mellom himmel og jord. Aloe vera kunne visst kurere at jeg var bipolar og har en kronisk sykdom i blæra. Mhm liksom :)

Er slik jeg også opplever mine venner og bekjente som holder på med dette. Ordet nei fins ikke i deres ører. Er som å snakke til en vegg. Og jeg blir forbanna nå og sier veldig tydelig i fra. Det irriterer meg veldig når jeg har sagt tydelig i fra da gnålet begynte for par år sida.

Aloe vera kurerer alt må du skjønne... De oppfører seg som en hjernevask sekt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...