Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Fått utslett på leggene, og fått henvisning til hudlegen men ting tar tid. Googler og leser det kan være veldig alvorlig. Noen som kan dele noe kunnskap/ erfaringer. Anonymous poster hash: 0325f...8c3
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #2 Skrevet 30. juli 2015 Ikke google. Hvis noe endrer seg tar du kontakt med legen igjen, slik at henvisningen kan oppdateres. Anonymous poster hash: 92569...92f
4barns mor Skrevet 31. juli 2015 #3 Skrevet 31. juli 2015 Mannen min har en type vaskulitter. Det finnes flere forskjellige typer av det. Han får det i beina. Behandlingen han får, er en type cellegift.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #4 Skrevet 31. juli 2015 Utslett kan være en million forskjellige ting. Vaskulitter er sjeldne saker. Ikke gå på Google, da er du dødssyk innen du har søkt ferdig. Anonymous poster hash: 9c2bf...3ab
4barns mor Skrevet 31. juli 2015 #5 Skrevet 31. juli 2015 Forresten, vaskulitter er svært smertefult, så om du bare har utslett og ikke noe vondt, så er det kanskje noe annet??
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #6 Skrevet 31. juli 2015 Mannen min har en type vaskulitter. Det finnes flere forskjellige typer av det. Han får det i beina. Behandlingen han får, er en type cellegift. Det er tatt skrapeprøve og legen sa det var vaskulitter. Ellers fikk jeg lite info, så klart en googler- selv om en ikke bør. Hvordan har mannen din det? Er noen organer rammet eller er det en form som kun angriper huden? Vet du isåfall hva den typen heter? Takk for svar:-) Anonymous poster hash: 0325f...8c3
4barns mor Skrevet 31. juli 2015 #7 Skrevet 31. juli 2015 Ingen organer rammet nå, men han har hatt det i lungene, da holdt han på å dø. Ellers i hverdagen fungerer han bra. Han får som skrevet cellegift for den typen han har. Disse utslettene kommer og går. Man skal være veldig plaget for å få cellegift, og det er ikke alle som får det
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #8 Skrevet 31. juli 2015 Ingen organer rammet nå, men han har hatt det i lungene, da holdt han på å dø. Ellers i hverdagen fungerer han bra. Han får som skrevet cellegift for den typen han har. Disse utslettene kommer og går. Man skal være veldig plaget for å få cellegift, og det er ikke alle som får det Takk for svar. Grusom sykdom som jeg ikke hadde hørt om engang. Håper at når jeg først har fått vært hos hudlege++ så blir alt enklere. Slitsomt mentalt å få en diagnose uten å få mer info enn navnet på den. Og fælt å vente på innkalling videre i systemet. Alle mulige lykkeønskninger til mannen din- håper ikke han rammes i organer flere ganger. Anonymous poster hash: 0325f...8c3
4barns mor Skrevet 31. juli 2015 #9 Skrevet 31. juli 2015 Forresten det er to typer han har. Men det finnes ca 14 forskjellige typer vaskulitter. En av typene mannen min har, rammer i ytter huden og indre organer. Den andre rammer muskelaturen, noe som er svært smertefult. Vaskulitter kan føre til amputasjon av armer og ben. Det er svært sjeldent med vaskulitter.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2015 #10 Skrevet 31. juli 2015 Forresten det er to typer han har. Men det finnes ca 14 forskjellige typer vaskulitter. En av typene mannen min har, rammer i ytter huden og indre organer. Den andre rammer muskelaturen, noe som er svært smertefult. Vaskulitter kan føre til amputasjon av armer og ben. Det er svært sjeldent med vaskulitter. Uff😱😢 Anonymous poster hash: 0325f...8c3
4barns mor Skrevet 31. juli 2015 #11 Skrevet 31. juli 2015 Det er kompliserte saker. Håper de finner ut hva slags type du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå