Canvas Skrevet 30. juli 2015 #1 Del Skrevet 30. juli 2015 Er det noen av dere andre med januarbaby på vei som har halsbrann for tiden? Jeg trodde det bare var i siste del av svangerskapet at det var normalt, men den siste uken har jeg hatt det masse (iallefall tror jeg at det er det).. Aldri i hele mitt liv hatt problemer med det før, uansett hva jeg har spist, drukket, eller gjort.. så kan ikke forstå at det har noe med kosthold eller livsvaner å gjøre... Så lurer egentlig på om det kan være relatert til graviditeten? Ja og om det kan være noe helt annet også... har bare lest beskrivelser på nettet og funnet ut at det er noe som kan passe hvordan jeg vil beskrive det jeg selv opplever... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Førstegangsmamma1992 Skrevet 31. juli 2015 #2 Del Skrevet 31. juli 2015 Jeg har heller aldri hatt det før, uansett. Men nå har jeg hatt det i en to ukers tid! Samarin som du kan kjøpe på matbutikk funka for meg og legen sa jeg kunne trygt bruke det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Canvas Skrevet 31. juli 2015 Forfatter #3 Del Skrevet 31. juli 2015 Godt det ikke bare er meg, takk for tips, det skal jeg se etter når vi handler! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bentix Skrevet 31. juli 2015 #4 Del Skrevet 31. juli 2015 Har hørt at love hearts hjelper mot halsbrann. Om det funker aner jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iMilla Skrevet 2. august 2015 #5 Del Skrevet 2. august 2015 Fant denne artikkelen der det står litt om hva som hjelper. http://www.autodb.no/bil/view/1356776 Der sto også lovehearts. Uff, får how det gir seg. Ei venninne knasket på mandler gjennom hele svangerskapet og mente det hjalp veldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
januarbaby16 Skrevet 2. august 2015 #6 Del Skrevet 2. august 2015 Har vært plaget med halsbrann hele svangerskapet. Ingenting har funket. Lovehearts og melk har funket der og da, men i går tipset svigerfar meg om at jeg skulle drikke et flass med vann med sitronsaft oppi - og det funket! 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
økln Skrevet 11. august 2015 #7 Del Skrevet 11. august 2015 Har hatt det siden uke 6 Novaluzid er mitt beste tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå