Gå til innhold

mageviruset i Bulgaria

Anbefalte innlegg

Jeg reiser med mine to barn på mandag. Snakket med Ving og de mener at det er helt greit å reise så lenge en er nøye med hygiene osv. De aksepterer ikke å avbestille på annet vis enn vanlig (legeerklæring) Nå er jeg forferdelig usikker på om det er rett å reise. Vi har jo gledet oss sånn til dette!Ving mente også at alt var sterkt overdrevet og at VG har vært ute etter de i hele sommer??? Har kjøpt antibac,kulltabletter, idoform osv. Men for en ferie. Engste seg gal for sykdom. Har reiseforsikring og alt i orden. Så til spørsmålet, hadde dere reist?Råd eller erfaring herfra?

Anonymous poster hash: bf644...63c

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144228372-mageviruset-i-bulgaria/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville reist, men vært SVÆRT nøye med hygienen! Hvir gamle er barn? Det er veldig viktig at de ikke svelger vann i bassenget og sånn. Velg trygg mat å spise (ikke salater eller rødt kjøtt). Ikke putt fingre i munnen under enhver omstendighet, og pass på alt du putter i munnen (at du ikke er borti det med fingrene og sånt. Ikke spis annet enn is som har vært innpakket.

Anonymous poster hash: f22eb...85d

Annonse

Fant det vg ha skrevet for en dag siden.. Minst 100 syke.. Folk bevege seg overalt og det skal noe til at smitten forsvinner så fort... Jeg hadde ikke taklet å dra😖. Man kan alltids bli syk på ferie, men hadde ikke oppsøkt dette hotellet med vilje.. Kjipt for skjønner dere har gledet dere og dårlig sommer her hjemme.. Hadde bedt ving booket meg om til ett annet hotel jeg..

Anonymous poster hash: d3c5b...c2b

Jeg ville reist, men vært SVÆRT nøye med hygienen! Hvir gamle er barn? Det er veldig viktig at de ikke svelger vann i bassenget og sånn. Velg trygg mat å spise (ikke salater eller rødt kjøtt). Ikke putt fingre i munnen under enhver omstendighet, og pass på alt du putter i munnen (at du ikke er borti det med fingrene og sånt. Ikke spis annet enn is som har vært innpakket.

Høres ut som en hyggelig ferie!!!

Gjest Antarctica

Kommer an på hva man er vant til, det.

Har man reist mye i Asia, Latin-Amerika eller Afrika blir det en rutine. "Cook it, peel it or forget it". Bedre enn å få Delhi belly😝

Annonse

Kommer an på hva man er vant til, det.

Har man reist mye i Asia, Latin-Amerika eller Afrika blir det en rutine. "Cook it, peel it or forget it". Bedre enn å få Delhi belly😝

Det er jo en sykdom som går på det hotellet. Et virus. Ikke bare basselusker..

For er smitten blant mennesker eller i basseng så kan man ikke akkurat unngå det ved å koke og skrelle maten.

Hadde booket om til et annet hotell. Klart ving sier du skal dra.😖

Ville nok ikke reist da jeg er hysterisk for magevirus. Dette påvirker meg ofte i sosiale settinger når det går omgangssyke. Føler med dere, kjip situasjon å komme i. Ingen mulighet for Ving å booke dere til ett annet sted?

Anonymous poster hash: ce785...79f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...