Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #1 Skrevet 30. juli 2015 Bruker denne appen til å lære meg å jogge og er nå ferdig med uke 2. Ser at neste uke innebærer 3 min jogging...er ikke det lenge når den lengste jogge økta hittil har vært 90 sek? Jeg klarer å jogge 90 sek men det er tungt,men 3 min?? Og Ja jeg er veldig utrent! Anonymous poster hash: d0da3...db2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #3 Skrevet 30. juli 2015 Du må være ekstremt utrent og overvektig hvis du ikke greier å jogge i 3 min!! Anonymous poster hash: d9637...ddb
Gjest deterbaremeg:):) Skrevet 30. juli 2015 #4 Skrevet 30. juli 2015 hva er vitsen med å påpeke det?
Gjest Sekretøsa Skrevet 30. juli 2015 #5 Skrevet 30. juli 2015 Jeg var ekstremt utrent og ekstremt overvektig (typ 50 kilo for mye) når jeg brukte den, og jeg fikk det til! Bare hold ut!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #6 Skrevet 30. juli 2015 Hvis det gikk greit for deg sekretøsa med 50 kg overvekt så får jeg krysse fingrene for at jeg også klarer det. Mitt problem er ikke overvekt,men at jeg er veldig utrent,har aldri trent i hele mitt liv (unntatt i gymmen på skolen for mange år siden). Musikken tok meg før idretten😅 Jeg hater også å bli sliten,og har ikke egen motivasjon. Jeg gir opp hvis jeg ikke har noen som hjelper meg med motivasjonen (i dette tilfellet appen). Motivasjonen er at jeg ønsker å holde helsa ved like,begynner å nærme meg 40 år og hvis kroppen skal holde resten av mine levedager må jeg nesten gjøre noe nå! HI Anonymous poster hash: d0da3...db2
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #7 Skrevet 30. juli 2015 Jeg som overvektig kom meg opp på en fjelltopp når vi dro et par samboerpar sammen på tur. Den slanke dama til sambos kompis måtte bryte. Hun hadde elendig kondis! Vekt og kondisjon trenger ikke å henge sammen! Anonymous poster hash: 5852a...bc3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå