Gå til innhold

Hvor mange cm har dere mellom anus og åpning til vagina?

Anbefalte innlegg

Jeg tar brasiliansk voksing på meg selv. Derfor jeg kjenner underlivet mitt såpass godt. ;-)

Og jeg vet ut fra øyemålet hvor mye 1 cm er. Satt ikke akkurat med linjal. ;-)

HI

Anonymous poster hash: 6fe45...bf5

Fortsetter under...

Jeg tar brasiliansk voksing på meg selv. Derfor jeg kjenner underlivet mitt såpass godt. ;-)

HI

Jeg tar også brasiliansk voksing på meg selv men ser fortsatt ikke hva du ser.. Står du over speil og vokser?

HI

Jeg tar også brasiliansk voksing på meg selv men ser fortsatt ikke hva du ser.. Står du over speil og vokser?

Vokser du deg ikke bak også? Man har vel hår både foran og bak. Jeg vokser også rundt anus. Sitter med et stående speil foran meg på gulvet. Og da ser jeg jo klart hele underlivet mitt. Hvordan vokser du deg?

HI

HI

Vokser du deg ikke bak også? Man har vel hår både foran og bak. Jeg vokser også rundt anus. Sitter med et stående speil foran meg på gulvet. Og da ser jeg jo klart hele underlivet mitt. Hvordan vokser du deg?

HI

Jeg er vel heldig da for jeg har ikke hår der bak som må vokses. Så trenger ingen speil.

HI

HI

Jeg er vel heldig da for jeg har ikke hår der bak som må vokses. Så trenger ingen speil.

Har ikke du hår i rompa? Nå kjenner jeg at jeg ble litt misunnelig 😝

Anonymous poster hash: 97ea4...b4d

Annonse

HI

HI

Har ikke du hår i rompa? Nå kjenner jeg at jeg ble litt misunnelig 😝

Anonymous poster hash: 97ea4...b4d

Hehe.. Nei, og ikke så mye under heller. generelt liten hårvekst på kroppen.

Flere her sier de har over ti cm mellomrom, har dere da skjedeåpningen mer fremme enn under da eller?

Anonymous poster hash: c53b5...b4d

Ja, sånn ca midt på magen. Rett under navlen.

😅😅😅

Anonymous poster hash: c4f37...e06

15 cm??? 

Jeg er 2-3 cm, kunne ikke skjønne hva dere skal med linjal å gjøre når jeg begynte å lese tråden. Men om dere runder 10cm ga det mer mening :P 

Anonymous poster hash: 7a0d9...a5b

Annonse

WTF!?

Snakker vi om den huden som er mellom der ungen trykkes ut og der æsjen trykkes ut?!

Hva i alle dager!?

Hvorfor måle der?????

Jeg revne og blei sydd herifra og rundt hele barskogen etter tvillingene.

Jeg kunne ikke hatt et bedre sexliv! Bedre enn før fødselen!

Og jeg bæsjer når jeg må og føler for det...

Hva...hvilken funksjon...

som

Skjønner ikke helt....

Ser mannen deg der nede og lurer på om du er kort eller?

Tipper jeg er kort. Mannen jeg er med har relativt små men kraftige hender og han greier fint å gi meg en finger i hvert hullmed samme hånd.

Aner ikke hvilken nytte jeg skal ha av å betale han måle den biten der...

Gravid så ser ikke en shiiit!

WTF!?

Snakker vi om den huden som er mellom der ungen trykkes ut og der æsjen trykkes ut?!

Hva i alle dager!?

Hvorfor måle der?????

Jeg revne og blei sydd herifra og rundt hele barskogen etter tvillingene.

Jeg kunne ikke hatt et bedre sexliv! Bedre enn før fødselen!

Og jeg bæsjer når jeg må og føler for det...

Hva...hvilken funksjon...

som

Skjønner ikke helt....

Ser mannen deg der nede og lurer på om du er kort eller?

Tipper jeg er kort. Mannen jeg er med har relativt små men kraftige hender og han greier fint å gi meg en finger i hvert hullmed samme hånd.

Aner ikke hvilken nytte jeg skal ha av å betale han måle den biten der...

Gravid så ser ikke en shiiit!

Fantastisk!!! 👏

Jeg er sikkert veldig kort mellom, for i dag bomma min elskede på høla! 😮

Anonymous poster hash: a3d98...0b5

1-2 cm, tenker jeg. To fødsler, men jeg var ikke noe lenger mellom der før heller, bare så det er sagt. Måtte klippes ved begge fødslene.

Dere med 10-15 cm mellomkjøtt - har dere rævhullet på ryggen, dere? Eller har dere vagina nært navlen? Kjære vene, hadde jeg hatt et slikt mellomrom, kunne jeg ikke gått i vanlige underbukser uten å vise et av høla...

Anonymous poster hash: 7b1eb...28e

Ble veldig nysgjerrig så mått sjekke (ikke med linjal!!!) og det er rundt 5 cm.

Kortere fra anus til hvor kjønnsleppene starter men til selve skjedeåpningen er det rundt 5 cm

Anonymous poster hash: 5dce0...0ac

15 cm? En halv linjal?? Da er jeg svært unormal. Har altså ikke målt, men skal jammen gjøre det etterpå.

Anonymous poster hash: fcd53...d91

Eller ein heil linjal om du har sånn på 15 cm..😄

Anonymous poster hash: b82c6...d39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...