Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

4april på meg. Håper lille klorer seg fast. Har hatt endel blødninger. Likevel lyste digital mot meg idagtidlig.

Gratulerer Hannepålandet!!!!

Er ikke 2 termingrupper her, da denne tråden er et spm til hvorfor ikke terminklubb april er kommet som et eget forum.

Sikkert bare jeg som er utålmodig 😊

Hannpålandet; woooooow, såååå kjekt å lesa ;-) Gratulera såå mye, så fantastisk kjekt!!! Går ut ifra termin 5.april eg. Sjekka flere plasser nå ;-) kan me ikkje bare laga ei gruppa sjøl da?? E det ikkje det dei andre gjør, eller må administratorene gjør det??

Annonse

Hannpålandet; woooooow, såååå kjekt å lesa ;-) Gratulera såå mye, så fantastisk kjekt!!! Går ut ifra termin 5.april eg. Sjekka flere plasser nå ;-) kan me ikkje bare laga ei gruppa sjøl da?? E det ikkje det dei andre gjør, eller må administratorene gjør det??

Admin må gjøre d 😐

God kveld jentår!! E dåkkår enige i at me bare skrive på ein av APRIL gruppene, inntil ei skikkelig gruppe evt blir laga av admin?? Den gruppen termin april 2016 dekke jo hele gruppenavnet....asså den andra gruppå, isteden for denne?? Tenkte bare det e litt lettare og følga med då, og me sleppe å skriva ALT to gonger ;-)

Endret av *Daim*

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...