Gå til innhold

Hvor har sexlysten blitt av??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her har det blitt over to mnd gitt! Hvordan tar mannen din det? Lite forståelse å få her i alle fall.

Nei, han har ikke så mye forståelse, for han trur at alle gravide har mer sexlyst! Så han trur jo da at jeg er lei han osv.

Samme her. Han har hørt at vi kvinner blir helt sexgale når vi er gravide. Men så blir det helt motsatt. Har full forståelse for at det er frustrerende for mannen å å vente så lenge, men jeg har ikke spesielt lyst å ha sex uten å ha lyst. Greier ikke ligge der å late som om det er godt heller... Aaaah, håper vi finner ut av det før det er forseint!

• 3 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...

Uff, her har vi faktisk ikke hatt sex siden vi laget babyen i begynnelsen av juni... :( Har hatt jevnlige blødninger i hele 1. trimester og ut i 2. trimester, og fikk derfor "sexforbud" av legen. Er vel egentlig good to go nå, men jeg merker jeg er kjemperedd for at kroppen min nå skal reagere på mannens bakterieflora som den ikke lengre er vandt til lengre, og at jeg da skal pådra meg en infeksjon eller noe dersom vi har samleie... Kjempeteit, men mistet sist gang da jeg var 4 mnd på vei pga infeksjon og er livredd for at det skal skje igjen. Heldigvis har jeg verdens mest fantastiske mann som ikke klager i det hele tatt. Hjelper han jo litt innimellom og "lette på trykket", men jeg har ingen sexlyst i det hele tatt så for min del er det ikke noe hast med samleie. Usikker på hvordan jeg skal komme meg opp på hesten igjen, for å si det sånn... :-/

Anonymous poster hash: 868f7...e71

Herregud har ikke hatt sex siden vi lagde babyen🙈 jeg er I uke 14 nå.. jeg har ikke lyst, og føler at kroppen ikke er min.. veldig rar følelse.. ikke vil jeg bli tatt på.. håper den kommer tilbake da 😄😦

Anonymous poster hash: 99941...ba8

Er 19 uker og har hatt sex sørgelige tre ganger siden unnfangelsen... 

Mannen maser ikke, men selv savner jeg lysten. Har bare ikke ork og de følelsene kommer bare ikke - ikke av seg selv i alle fall. Kjempekjipt! Men, normalt tror jeg. Vi er vel så stappfulle av progesteron, som ikke akkurat er noe afrodisiak ;) 

Men, er kun for noen mnd, håper lysten kommer tilbake en gang etter fødselen :)

Annonse

Slå denne da! 24 uker på vei, har hatt (evt prøvd å ha) sex tre ganger siden uke 8. Lysten er bort og jeg sliter mye med smerter. Vi har som nevnt prøvd, men det funker bare ikke. Mannen forstår heldigvis, men jeg savner sex!

Heldig dere som har menn som forstår! Her er det tydeligvis så tragisk at jeg ikke har lyst i svangerskapet at vi er i ferd med å gå fra hverandre. Prøver å si at det er en unntakstilstand, men det hjelper ikke

Uff, så trist! Skjønner jo det er frustrerende for disse gutta våre, men så synd at noen av de ikke forstår. Er veldig takknemlig for at jeg har en mann som ikke har klaget en eneste gang over at vi ikke har hatt sex siden babyen ble laget i mai/juni. Vi er veldig kosete begge to, og kos og fysisk nærhet betyr og frister mye mer enn sex for meg akkurat nå, merker jeg.

Hjelper det ikke på humøret hans om du bidrar litt med hånd eller munn for at han skal få lettet litt på trykket heller?

Anonymous poster hash: 868f7...e71

For meg er det helt motsatt!! Her er det mannen som ikke har lyst! Vi har hatt sex 3 ganger siden jeg ble gravid, er nå i uke 26. Fikk blødning etter sex i uke 6 eller noe, mannen ble skremt, og de få gangene vi hadde sex etter dette så jeg at han ikke greide å slappe av. Og etter at magen kom sa han bare at dette ikke føles riktig for han - Han vil ikke ha noe sex resten av svangerskapet!!!

Føler at jeg ikke kan gjøre annet en å akseptere følelsene han har.. Men det er kjipt :( 

• 2 uker senere...

Herregud har ikke hatt sex siden vi lagde babyen🙈 jeg er I uke 14 nå.. jeg har ikke lyst, og føler at kroppen ikke er min.. veldig rar følelse.. ikke vil jeg bli tatt på.. håper den kommer tilbake da 😄😦

Anonymous poster hash: 99941...ba8

Samme her. Vondt i puppane, vondt i bekken og rygg, utslitt når kvelden kjem. Kan ofte kjenne eit lite blaff av lyst på morgenen, men med en på 2 og en på 4 så er det heilt umogleg å få til på det tidspunktet. Og når kvelden kjem er det berre så vidt han får godnattsuss stakkars...

Anonymous poster hash: ad0b4...cff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...