Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #1 Skrevet 29. juli 2015 Reiser om noen dager. Dette var den eneste turen til varmere strøk vi hadde råd til. Restplassene er jo helt sykt dyre i år. Og her er hele familien værsyke, så vi må komme oss vekk! Men nå har jeg fått en god dose med venner og bekjentes negative erfaringer fra Golden Sands. Noen som har noen positive? Er virkelig stedet så ille at man er garantert en skikkelig "crappy" uke? Vi er 2 voksne og 2 barn som kun er ute etter sol og varme. Bading og strandliv. Vi bryr oss nada om uteliv og en eventuell mangel på gourmetrestauranter! La meg høre deres erfaringer fra stedet? Noe vi bør gjøre? Ikke gjøre? Finnes det noen fine steder vi kan dra på utflukt til? Anonymous poster hash: 791c2...3c3
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Sorry, bare negativt fra de jeg kjenner som har vært der.... dårlig mat, møkkete og lite innbydende, mye bråk om natta.... Er vel en grund til at det er et av de billigste alternativene....😏 Anonymous poster hash: cdf7d...c69
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har vært der. Syns det var kjempekoselig Ikke langt inn til Varna (tok buss) og tivoli + mye småboder og gode restauranter hvis man gikk opp et stykke. Men ville nok ikke reist med barn. Er mye festing der. Anonymous poster hash: 0422a...906
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Var der for 13 år siden. Maten var dritt, men alt jeg ønsket var å bli brun og drikke meg full. Det gikk fint i Golden Sands. Husker stranda var fin da.. Anonymous poster hash: ef4d1...729
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Harry drittsted med rølpefyll. Sorry, men du spurte. Anonymous poster hash: d600d...449
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Var der på fylletur for 20 år siden. Dårlig mat og billig sprit som smakte heimert. Perfekt for flatfyll, men krise for barnefamilier. Anonymous poster hash: 6ec9d...476
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #7 Skrevet 29. juli 2015 Fælt, harry, skittent, fæl mat, men sol, varme og gode epler Anonymous poster hash: 04a43...29d
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 Venninna mi og samboeren hennes har nettopp vært der igjen, de stortrives der Anonymous poster hash: d2193...9a9
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #9 Skrevet 30. juli 2015 Smaken er som baken....heter det jo. I fjor gruer jeg meg som rakkern til å reise til Sunny Beach. Ble positivt overrasket og er der i år også. Prøv å ikke høre for mye på andre. Dere må gjøre dere opp deres egen mening. Spis der dere ser det er mange andre som spiser. Husk hygiene når dere reiser. Nå er det noe magesjuke som går langs kysten her. Har ikke hørt om noe her i Sunny Beach ennå. Anonymous poster hash: 294e7...0fc
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #10 Skrevet 30. juli 2015 Var ser tidlig i sommer, fin plass, bra for barn. Bra for meg. Ta alle fordommene for det det er. Jeg liker Bulgaria godt ☺ Anonymous poster hash: cde9c...5de
Miamimom Skrevet 30. juli 2015 #11 Skrevet 30. juli 2015 Jeg var der for 20 år siden, og da var det helt grusomt! Hadde aldri tatt med meg barn dit! La oss håpe at ting har endret seg for deres del. Bare maten er spiselig og hotellet har bra standard så får dere sikkert en grei tur👍
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #12 Skrevet 30. juli 2015 Albena, Sunny Beach, Golden Sands,- det er jo tre helt ulike steder,- i tillegg har det kommet et fjerde sted nå. Husker ikke hva det het. Det er vel Sunny Beach som har fått mest negativ omtale i media. Tenker på ran, voldtekter og fyll. Har selv vært i Albena, et bittelite feriested, mer eller mindre "lukket inn" med gjerder. Veldig trygt, lite/ingen shopping utenom tursitting, og det var etter hvert ikke mulig og kjøpe mat annet enn på hotellrestauranter da all inclusive var døden for de små. Men husker det var god mat. Bortsett fra det ene året vi kom på et veldig "russisk" hotell, og maten var typisk derifra. Ikke dårlig mat,- men mye ukjent mat for våre ganer. Bulgaria har ikke standarder som og er gjerne gammeldags i forhold til mer "vestlige" ferieland, men vi har ikke opplevd annet enn at det var rent og pent. Men igjen, mindre utvalg på restauranter, shopping ol. Slev fant jeg Kroatia "Kjedlig" i forhold til Spania når det kom til utvalg av mat på restauranter og ikke mins på dagligvaresiden. Nå har vi kommet dit hen at vi leier leiligheter og lager mye mat selv. Mye enklere i Spania enn i Kroatia. Og standaren på leiligheter er jevnt over mye høyere i Spania enn Kroatia. Følte vi.. Det samme blir det med Bulgaria vs Hella f.eks... Ikke dårligere, bare mindre "vestlig"...Kanskje? Anonymous poster hash: bd2ab...77c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå