Gå til innhold

Bestille sydentur til neste sommer nå, men over 17000 for all inclusive 14 dager i Tyrkia er ikke det mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri vært i Tyrkia før men ungene har så lyst å reise dit og vil gjerne ha All Inclusive, men jeg synes prisen på over 17000 for oss i 2 uker var en svimlende sum, drikker og spiser man for 17000 2 uker i Tyrkia? Tror jeg velger kun frokost og ikke noe annet. Hva mener dere andre?

Anonymous poster hash: 17c8b...400
Skrevet

Har aldri vært i Tyrkia før men ungene har så lyst å reise dit og vil gjerne ha All Inclusive, men jeg synes prisen på over 17000 for oss i 2 uker var en svimlende sum, drikker og spiser man for 17000 2 uker i Tyrkia? Tror jeg velger kun frokost og ikke noe annet. Hva mener dere andre?

Du skal kun spise? Du skal ikke bo noe sted eller ta fly til Tyrkia?

Jeg vet ikke hvor mange dere er men skjønner utifra innlegget at dere er minst tre stk, og 17000 for tre personer på all inclusive i to uker er LATTERLIG billig. At du mener det er dyrt er helt sprøtt.

Anonymous poster hash: 2eca5...524

Skrevet

Så når du bestiller en tur til syden så tror du det er mat og drikke som koster 17.000.-?

Henger dere etter fly og sover på gaten?

Anonymous poster hash: d8eea...4da
Skrevet

Hvem er oss (antall spiller en rolle), og er prisen inkludert hotell og fly? Hvis ja på sistnevnte, er det veldig billig.

Frokost x 14 = 100 x 3 (antar dere er tre) = 300 x 14

Lunsj x 14 = ca. 400-500 kroner x 14

Middag = 600-700 x 14

Tja, det går fort over 20 000 på mat. Selv hadde jeg brukt langt mer. Tyrkia er ikke billig.

Anonymous poster hash: 6e408...a05

Skrevet

Jeg tolker det som at 17 000 er kun for all inclusive. Reise og opphold betales utenom.

Jeg hadde en uke i Spania tidligere i juli.

To barn og to voksne hadde en gjennomsnittspris på 10 000 for all inclusive i en uke.

Det er jo morsomt at all inclusive er billigere i lavsesongen, da er etterspørselen mindre.😄

Anonymous poster hash: aa35d...e13

Skrevet

Hvor mange er dere? Vi betalte 17.000 for allinclusive på Rhodos, og det var før høysesong. Vi var to voksne og en 2-åring, og kun en uke... Vet om en familie på 5 som måtte ut med 60.000 for 2 uker i høysesong. Vet ikke om det er store forskjeller på Hellas og Tyrkia i pris, men utifra mine erfaringer høres det ikke dyrt ut.

Anonymous poster hash: 6012c...5f6

Skrevet

Pristillegget er jo etter reise og hotel er bestilt, altså mat og drikke for 5 personer der bare en er under 12 år og spiser og drikker da gratis. Jeg synes 17000 for 2 uker er mye, har reist mange steder og spist god og rimelig mat.

Skrevet

Pristillegget er jo etter reise og hotel er bestilt, altså mat og drikke for 5 personer der bare en er under 12 år og spiser og drikker da gratis. Jeg synes 17000 for 2 uker er mye, har reist mange steder og spist god og rimelig mat.

17 000 kroner for mat og drikke til fem mennesker i to (!) uker er ikke dyrt, det er svært billig. Jeg er imponert hvis dere klarer å bruke mindre på en spise ute. Nå hadde jeg aldri valgt all inclusive uansett, men prisen hadde vært et av de siste argumentene.

Skrevet

600-700 pr.person for middag daglig? Du styre meg tid, tror vi dropper Tyrkia om det er priser slik i Norge. Har vært på Norgesferie mange ganger og da spiser vi både god og sunn og mat og da koster det gjerne 1200-1400 for oss 5 inkl drikke om vi ikke drikker 5 øl hver noe vi ikke gjør. For 17000 skal jeg nok få mat og drikke i en god stund her hjemme for å si det slik.

Skrevet

Det kunne du nevnt i HI.

Trodde du mente hele reisen inkl all inclusive.

Anonymous poster hash: d8eea...4da

Skrevet

600-700 pr.person for middag daglig? Du styre meg tid, tror vi dropper Tyrkia om det er priser slik i Norge. Har vært på Norgesferie mange ganger og da spiser vi både god og sunn og mat og da koster det gjerne 1200-1400 for oss 5 inkl drikke om vi ikke drikker 5 øl hver noe vi ikke gjør. For 17000 skal jeg nok få mat og drikke i en god stund her hjemme for å si det slik.

For fem personer koster det i hvert fall 600-700 kroner å spise middag. I løpet av 14 dager blir det nesten 10,000 kroner.

Skrevet

Det var vel ikke ment pr person, men totalt for 3 stk.

Anonymous poster hash: 8c383...6f4

Skrevet

Vi reiser med ving og betaler 2500 pr pers pr uke (har 3 barn under 12 så de spiser jo gratis)

Hadde nok brukt mye mer om vi skulle spist 3 måltider ute hver dag...

Anonymous poster hash: 36257...6b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...