Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #26 Skrevet 30. juli 2015 For å sette deg inn i din nieses situasjon kan det være greit å bli kjent med utstyret hun bruker. Har hun penn, pumpe, sensor? Har foreldrene utarbeidet en handlingsplan til bruk i skolen, kan du be om å få en kopi av den. Foreldrene setter sikkert veldig stor pris på at du ønsker å engasjere deg. Apparatet du har fått er en Accuchek Mobile. Veldig praktisk, men noen sliter innimellom at det viser for høyt. Anonymous poster hash: a08f3...d2a Niesen har pumpe og de ordner det slik at hun ringer hjem hver gang hun spiser noe, er høy eller lav, før hun legger seg og om hun lurer på noe. Dem selv som har valgt dette. (De vil sikkert ha kontroll selv.) Men jeg blir veldig stresset av det, for jeg er nok litt kontrollfrik selv også, hehe. Så jeg vil veldig gjerne sette meg mer inn i dette. Før var jeg redd for å blande meg inn i denne jungelen, men nå har jeg skjønt at det er faktisk ikke å bry seg, men å bry seg om! Vite hva som skjer og være pittelitt forberedt om noe skulle skje raskt. Ikke for å blande meg opp i noe, men for å forstå. ☺ Anonymous poster hash: c3627...f99
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #27 Skrevet 30. juli 2015 Jeg ser du måler 3 timer etter mat, du må måle nøyaktig 2 timer etter. Mål før måltid og to timer etter, samt slriv ned alt hva hun spiser hvert måltid så får du i tillegg en pekepinn på hva som får blodsukkeret til å stige så voldsomt. Anonymous poster hash: af1c9...b05
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2015 #28 Skrevet 30. juli 2015 Jeg ser du måler 3 timer etter mat, du må måle nøyaktig 2 timer etter. Mål før måltid og to timer etter, samt slriv ned alt hva hun spiser hvert måltid så får du i tillegg en pekepinn på hva som får blodsukkeret til å stige så voldsomt. Anonymous poster hash: af1c9...b05 Ja, vi målte etter 3 timer fordi vi ikke hadde ett slikt apparat selv, så det tok litt tid. Men nå måler vi etter 2 timer. 👍👍👍 Anonymous poster hash: c3627...f99
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå