Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #2 Skrevet 29. juli 2015 Egg, 1 spiseskje fløte per egg, salt og litt pepper til slutt. Trikset er å røre hele tiden slik at den blir fløyelsmyk og ta den av platen før den er helt ferdig for den damper etterpå også, ellers synes jeg den blir hard. Anonymous poster hash: bca6a...4ce
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #3 Skrevet 29. juli 2015 Egg, 1 spiseskje fløte per egg, salt og litt pepper til slutt. Trikset er å røre hele tiden slik at den blir fløyelsmyk og ta den av platen før den er helt ferdig for den damper etterpå også, ellers synes jeg den blir hard. Anonymous poster hash: bca6a...4ce Som jeg skulle sagt det selv tar den av platen når den enda er litt klissete, da blir den perfekt, myk og kremete Anonymous poster hash: 5479a...6a6
Direkte Skrevet 29. juli 2015 #4 Skrevet 29. juli 2015 Jeg er ikke så glad i myk og kremete eggerøre, og vil gjerne ha den hard Egg, litt fløte eller melk, salt og pepper, og litt finhakket sjarlottløk. Stekes i smør. Har også hatt i småbiter av pepperoni, da ville jeg droppet saltet.
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #5 Skrevet 29. juli 2015 Jeg vil gjerne ha noe grønt i jeg, enten finhakket vårløk eller gressløk Anonymous poster hash: b0a3d...e12
Modesty Blaise. Skrevet 29. juli 2015 #6 Skrevet 29. juli 2015 Denne! Fantastisk eggerøre fra Gordon Ramsay 😋 https://m.youtube.com/watch?v=PUP7U5vTMM0
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #7 Skrevet 29. juli 2015 Kremete eggerøre er bare..blæææ! Her bruker vi vann :-) salt og litt pepper. Stek med smør, ikke la den bli tørr :-P Anonymous poster hash: c085e...d98
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #8 Skrevet 29. juli 2015 Dropp fløte og melk, pisk heller inn litt creme fresh! Den blir så deilig og porøs 😋 Lærte det da jeg jobbet på hotell kjøkken. Anonymous poster hash: feaff...fbc
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #9 Skrevet 29. juli 2015 Jeg har i en skvett melk og rasper i litt ost! Ikke så mye, og på den minste raspa. Elsker ost jeg da!! Anonymous poster hash: 9fb19...c30
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2015 #10 Skrevet 29. juli 2015 Med fløte 😃 mmmm Anonymous poster hash: d29fa...58a
Yellow Brick Road Skrevet 29. juli 2015 #11 Skrevet 29. juli 2015 Gordon Ramseys eggerøre er fæl, det ble nesten skilsmisse her i huset da jeg lagde den i stede for min egen. Så husets eggerøre er og forblir urørt hos oss: Egg, 1 ss vann pr egg, salt, pepper, noe grønt (vårløk, purre, gressløk). Piskes sammen med en gaffel, smelter litt smør i ei panne, middels varme, heller i eggerøra og jeg rører ikke, men drar den forsiktig sammen med en stekespade sånn at den samler seg og stivner etterhvert uten å bli brun under. Tar den ut av panna mens den ennå er godt fuktig oppå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå