Gå til innhold

Kan jeg få deres oppskrift på nydelig eggerøre? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

:)

Anonymous poster hash: c0497...4b2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egg, 1 spiseskje fløte per egg, salt og litt pepper til slutt. Trikset er å røre hele tiden slik at den blir fløyelsmyk og ta den av platen før den er helt ferdig for den damper etterpå også, ellers synes jeg den blir hard.

Anonymous poster hash: bca6a...4ce

Skrevet

Egg, 1 spiseskje fløte per egg, salt og litt pepper til slutt. Trikset er å røre hele tiden slik at den blir fløyelsmyk og ta den av platen før den er helt ferdig for den damper etterpå også, ellers synes jeg den blir hard.

Anonymous poster hash: bca6a...4ce

Som jeg skulle sagt det selv :) tar den av platen når den enda er litt klissete, da blir den perfekt, myk og kremete :)

Anonymous poster hash: 5479a...6a6

Skrevet

Jeg er ikke så glad i myk og kremete eggerøre, og vil gjerne ha den hard :P 

Egg, litt fløte eller melk, salt og pepper, og litt finhakket sjarlottløk. Stekes i smør. Har også hatt i småbiter av pepperoni, da ville jeg droppet saltet.

Skrevet

Jeg vil gjerne ha noe grønt i jeg, enten finhakket vårløk eller gressløk

Anonymous poster hash: b0a3d...e12
Skrevet

Kremete eggerøre er bare..blæææ! Her bruker vi vann :-) salt og litt pepper. Stek med smør, ikke la den bli tørr :-P

Anonymous poster hash: c085e...d98

Skrevet

Dropp fløte og melk, pisk heller inn litt creme fresh! Den blir så deilig og porøs 😋

Lærte det da jeg jobbet på hotell kjøkken.

Anonymous poster hash: feaff...fbc

Skrevet

Jeg har i en skvett melk og rasper i litt ost! Ikke så mye, og på den minste raspa. Elsker ost jeg da!!

Anonymous poster hash: 9fb19...c30

Skrevet

Med fløte 😃 mmmm

Anonymous poster hash: d29fa...58a

Skrevet

Gordon Ramseys eggerøre er fæl, det ble nesten skilsmisse her i huset da jeg lagde den i stede for min egen.  Så husets eggerøre er og forblir urørt hos oss:  Egg, 1 ss vann pr egg, salt, pepper, noe grønt (vårløk, purre, gressløk).  Piskes sammen med en gaffel, smelter litt smør i ei panne, middels varme, heller i eggerøra og jeg rører ikke, men drar den forsiktig sammen med en stekespade sånn at den samler seg og stivner etterhvert uten å bli brun under.  Tar den ut av panna mens den ennå er godt fuktig oppå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...