Gå til innhold

Pølsegrateng/Mac and cheese oppskrift?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De fleste har litt Old el Paso men det er mange som ikke har cheddarsausen. Meny burde ha, de fleste butikker svarer jo kjapt om du ringer dem også :-) Rema 1000 på bjørkelangen for eksempel har men ikke rema på Løken. Valgfritt sortiment men fantastisk god!

Vill stekt pølsebitene så de får den gode stekte smaken og kok makaronien nesten ferdig. Rør sammen og gratiner med god ost! Å dette fikk jeg skikkelig lyst på nå! :legrine:

Annonse

Hi her. Slik lagde jeg den og hele familien spiste masse.

5dl kokt makaroni i lettsalter vann. Kokte litt kortere tid enn vanlig og skylte i kaldt vann. Kokte brokoli i 3min. Stekte pølsebiter i smør med hvitløk. Blandet pølser, brokkoli, makaroni og mais i ilfastform. Lagde Old el paso cheddar ost saus med en kvart ts dionsennep. Blandet alt sammen godt og strødde på jarlsbergost på toppen. 200 varmluft i 20 min. Serverte salat med paprika og agurk oppi isbergsalaten.

Nam. Hi

Anonymous poster hash: fa0fa...0c4

Annonse

Det hørtes i hver fall innmari godt ut. Har nettopp hatt gratinert pølseform med mos og skal ha kjøttboller med mos i morgen så må drøye neste pølseform tror jeg men skal definitivt prøve din vri :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...