Gå til innhold

Jakten på eggløsningen....

Anbefalte innlegg

Begynner å bli ganske oppgitt over disse eggløsningstestene. Fikk blinkende smilefjes søndag, mandag og i dag men venter på det faste fjeset. Er det normalt å ha blinkende så mange dager før det kommer ett fast fjes?

Er første gang jeg prøver slike tester så dette er jeg helt ny på.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144228025-jakten-p%C3%A5-eggl%C3%B8sningen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det kan være en idé med temping i tillegg. Jeg bruker billigtester også. Tar cb på morgenen og bt på ettermiddagen når jeg tror jeg er nærme el. Fordelen med bt er jo at de ikke husker noe slik som lilla cb. Bt kan brukes sånn innimellom. Cb må jo tas daglig. Jeg vil tro at hvis ikke cb får med seg lh-toppen, vil den blinke på høyt østrogen. Aner ikke om den skjønner når toppen er over dersom den aldri kom med fast smil.

Håper du får fast snart :)

Anonymous poster hash: c0248...2cc

Annonse

Etter 7 dager med blinkende fjes ga jeg rett og slett opp! lot være å teste i går men jammen var det fast smilefjes i dag. Sikret oss i går men nå blir det fullt kjør i dagene fremover ;) Jeg har aldri vonde pupper når jeg har eggløsning men nå er de så vonde at jeg ikke kan gå med bh engang :) krysser fingrene for positiv test om noen uker :)

Etter 7 dager med blinkende fjes ga jeg rett og slett opp! lot være å teste i går men jammen var det fast smilefjes i dag. Sikret oss i går men nå blir det fullt kjør i dagene fremover ;) Jeg har aldri vonde pupper når jeg har eggløsning men nå er de så vonde at jeg ikke kan gå med bh engang :) krysser fingrene for positiv test om noen uker :)

Endelig! Da får du kjøre på :)

Jeg gikk fra sirkel til fast fjes denne gang. Sirkelen var jo på første dag, som alltid. På veldig utvannet urin etter nattevakt. Neste dag på ordentlig morgenurin var det fast smil. Så sto det i 48 timer. Nå tror testen jeg er på ny syklus, og jeg tester igjen. At en test som skal være så smart, kan være så teit, er helt utrolig.

:) ja når jeg nesten gav opp så kom det fineste smilet til meg. Alle tankene rundt dette kan endelig få slappe litt av ;) jeg var jo så "dum" å tok en graviditetstest nå nettopp og skimter en svak strek men er nok garantert en skyggestrek ;) tålmodighet fikk jeg desverre ikke utlevert ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...