Gå til innhold

Hvor mange liter bør jeg ha på kofferten for en sydentur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En voksen og to barn i samme koffert. Er 83 liter for lite? Vektgrensa hos flyselskapet er 30 kg.

Anonymous poster hash: d7637...16d

Skrevet

Husk at 30 kg er INKL 5 kg håndbagasje :)

Ikke når man skal bo på et sunving hotell, om jeg forstod det riktig. 30kg bagasje, pluss 6kg håndbagasje.

Skrevet

Er nok for lite.

Men kommer jo an på hvor lenge dere skal være vorte og hva du trenger å ha med (håndklær).

Hadde gått for 100 l.

Skrevet

Kjører alltid Sunwing hotell selv og i fjor måtte vi veie bagsasjen på Gardermoen, inkl veskene.  :o Hmmm kanskje det var feil av de på insjekk?

Skrevet

Jeg fant jeg fant :

Ving.

Frivekt 20 kg inkludert 6 kg håndbagasje med målene 55 x 40 x 20 cm.
Barn under 2 år som ikke sitter på eget sete får ta med en barnevogn av normal størrelse pluss 10 kg. bagasje, i egen eller i foreldrenes koffert. Gjester som skal bo på våre Sunwing, Sunprime eller Ocean Beach Club har tillatt bagasjevekt 30 kg inkludert 6 kg håndbagasje. For reiser med varighet 4 uker eller mer er tillatt bagasjevekt 30 kg inkludert 6 kg håndbagasje.

Skrevet

Jeg fant jeg fant :

Ving.

Frivekt 20 kg inkludert 6 kg håndbagasje med målene 55 x 40 x 20 cm.

Barn under 2 år som ikke sitter på eget sete får ta med en barnevogn av normal størrelse pluss 10 kg. bagasje, i egen eller i foreldrenes koffert. Gjester som skal bo på våre Sunwing, Sunprime eller Ocean Beach Club har tillatt bagasjevekt 30 kg inkludert 6 kg håndbagasje. For reiser med varighet 4 uker eller mer er tillatt bagasjevekt 30 kg inkludert 6 kg håndbagasje.

Supert, takk :) da kan kofferten veie 24. Men barna har vel samme vekt de også? Kan det regnes med i en koffert eller må de ha egen. Begge er over to år.

Skrevet

La de få sin egen :) Så får dere jo med like mange kilo pr hode. Greit å ha litt å gå på. Det er pr koffert ja, ellers kan de nekte å ta med kofferten pga over tillatte vektgrense. Stuerne skal klare å løfte dette også vettu :) Eller kaste de som en basketball da..... En gang hadde jeg trampemerker på kofferten. Festlig.

Skrevet

Hvorfor ikke ha to kofferter så dere har god plass og mye å gå på når det gjelder vekt?

Anonymous poster hash: 77229...089

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...