Gå til innhold

dårlig kundeservice på Eurosko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har opplevd det eller er det bare den i Ski som er så dritt? Hver gang jeg er innom er det elendig kundeservice. Ansatte som står og glor og ikke gidder å betjene kassa osv.

Anonymous poster hash: a43b7...67d

Skrevet

Tja sist jeg var der var vel det å betjene kassa det eneste de gadd. Skulle kjøpe sko til barnet mitt for første gang og kunne trengt litt kyndig veiledning, men det var bare tyggistyggende fjortiser der som var mest opptatt av å skravle med hverandre. Er noen år siden, har ikke giddet å dra dit etter det.

Anonymous poster hash: 17383...b6e
Skrevet

Ikke enig, jeg har bare gode opplevelse når det kommer til Eurosko og kundeservice.

Anonymous poster hash: bb8f2...b50

Skrevet

På "vår" Eurosko er det super service med hyggelige og hjelpsomme ansatte i alle aldre.  Det har sikkert mer med lokal ledelse å gjøre enn at kjeden kjører en dårlig service policy.

Skrevet

På Liertoppen er det bra kundeservice

Anonymous poster hash: 9b903...2da

Skrevet

Dette er nok på en spesiell butikk, man kan jo ikke dra hele kjeden over en kam.

Skrevet

Jeg liker ikke Eurosko butikken her jeg bor heller. Lite hyggelige ansatte som ikke er så veldig hjelpsomme

Anonymous poster hash: 95536...9c7
Skrevet

Så slutt og kjøp sko hele tiden da... Kanskje de er lei av deg?

Anonymous poster hash: ff9d1...59c

Skrevet

Kanskje Eurosko er en kjip kjede å jobbe i? På butikken på Nerstranda er de også Aure og kjipe, slik har det vært i mange år.

Anonymous poster hash: 22b02...8b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...