Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelpes.. 4+3 i dag og er så oppblåst at buksene er trange. Å gå med kjole er bare å glemme, for selv med hold-in strømpebukse så vises magen tydelig.

Tredje barnet.

Noen flere som har d slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Helt likt! Fryktelig oppblåst jeg også, magen er usansynlig treg... Fikk tidlig mage med de to andre også - med første ble jeg spurt rett ut i uke ni 😂

Kjøpt meg mammabukser på nett - blir å gå med dem hjemme, da de lindrer kvalmen veldig 😃 tredje barnet her og, uke 5+3 ❤️❤️❤️

Endret av BøllefrøOgBolla
Skrevet

Så koselig med 3.barn 😊☺

Føles annerledes hittil dette svangerskapet. Blir spennende å se fremover.

Håper jeg slipper kvalmen slik som de andre gangene, for den har vært helt grusom.

Men er takknemlig for at vi venter nr 3 ☺ (Min og hans nr.3 men dette blir 5.barnet i hus)

Skrevet

Min kvalme kom for fullt nå i natt - så da er jeg i rute, desverre 😕 men men, kvalmen er verdt det på sikt - jeg har jo overlevd de to andre gangene ❤️ Norsk helsevesen skal ha takken for det 👍🏻 vi gleder oss masse over å skulle få ett tredje barn, og føler oss usansynlig heldige ❤️ Fem barn i hus, det blir travelt - men fantastisk 😃

Skrevet

Ja, vi har ikke alle barna 100% så vi får noen dager med bare oss 3 😊

Tipper jeg får kvalme jeg også. Forrige gang fikk jeg faktisk afipran. Var så dårlig at jeg gikk ned nesten 5 kg på noen uker 😯

Skrevet

Her er jeg på vei med barn nr 4.. gått ned 3 kg pga kvalme, men buksene passer ikke likevel🙈 skikkelig oppblåst

Så lever i joggebukser😊

Anonymous poster hash: bc1b4...4f5

Skrevet

Herregud.. i dag måtte jeg kjøpe en posebukse i dongeri med sånn strekk oppe med magen. Buksene mine er rett og slett for trange! 😯☺

Skrevet

Gravid 4+4.

Jeg er gravid for første gang og har ikke så mye peiling. Når slutter man å føle seg oppblåst? Føler meg 3 måneder på vei allerede.

Jeg har stikking for det meste i høyre side, men mere mot midten enn mot høyre. Når slutter det? Var sliten bare jeg gikk opp noen trappetrinn, bor til vanlig 4 etg uten heis og det går fint å gå opp der til vanlig, men nå blir jeg veldig annpusten. Er det vanlig?

Skrevet

Ja det er vanlig fordi blodomløpet ditt er annerledes når du er gravid 😊

Stikking kan du ha lenge.

Følelsen av å være oppblåst kan vare en god stund den også ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...