Monajenten Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Hvordan bruke de forskjellige mediene? Jeg har opprettet Facebook, Instagram og Twitter, men er usikker på hvordan jeg skal bruke dem. Skal jeg feks poste samme budskap på alle tre mediene hver gang? Enkel tekst på Twitter, tekst med bilde på Instagram og mer utfyllende på Facebook? Alt skal etterhvert ledes til nettbutikken, men den er ikke klar enda. Men prosessen er i gang og jeg ønsker å få til litt blest på sosiale medier. Noen som kan hjelpe meg?
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #4 Skrevet 28. juli 2015 På instagram kan du begynne med å følge mange som er interessert i det du skal selge. F.eks jeg har mange nettbutikker som selger babyutstyr som følgere. Jeg følger de fleste tilbake igjen da jrg er interessert i å holde meg oppdatert på det de selger og tilbud. I tillegg er det lurt med giveaways der man skal tagge tre venner i kommentarfeltet f.eks. Da får du fort følgere. Du kan også gi ekstra tilbud til instagram-følgere, 10 % rabatt ut dagen f.eks. Også er det lurt å være aktiv og like og kommentere bildene til de du følger, selv om kontoen din er en nettbutikk. 😊 Kan jeg spørre hva du skal selge i nettbutikken? 😊 Anonymous poster hash: 6a01c...d23
Monajenten Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 28. juli 2015 På instagram kan du begynne med å følge mange som er interessert i det du skal selge. F.eks jeg har mange nettbutikker som selger babyutstyr som følgere. Jeg følger de fleste tilbake igjen da jrg er interessert i å holde meg oppdatert på det de selger og tilbud. I tillegg er det lurt med giveaways der man skal tagge tre venner i kommentarfeltet f.eks. Da får du fort følgere. Du kan også gi ekstra tilbud til instagram-følgere, 10 % rabatt ut dagen f.eks. Også er det lurt å være aktiv og like og kommentere bildene til de du følger, selv om kontoen din er en nettbutikk. 😊 Kan jeg spørre hva du skal selge i nettbutikken? 😊 Anonymous poster hash: 6a01c...d23 Takk for tips! Er det lurt å følge konkurrenter? Jeg har følt at det ikke ville være så lurt, men kanskje jeg tar feil? Jeg vil ikke avsløre helt enda, men det kommer til å være norskprodusert
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 På instagram kan du begynne med å følge mange som er interessert i det du skal selge. F.eks jeg har mange nettbutikker som selger babyutstyr som følgere. Jeg følger de fleste tilbake igjen da jrg er interessert i å holde meg oppdatert på det de selger og tilbud. I tillegg er det lurt med giveaways der man skal tagge tre venner i kommentarfeltet f.eks. Da får du fort følgere. Du kan også gi ekstra tilbud til instagram-følgere, 10 % rabatt ut dagen f.eks. Også er det lurt å være aktiv og like og kommentere bildene til de du følger, selv om kontoen din er en nettbutikk. 😊 Kan jeg spørre hva du skal selge i nettbutikken? 😊 Anonymous poster hash: 6a01c...d23 Takk for tips! Er det lurt å følge konkurrenter? Jeg har følt at det ikke ville være så lurt, men kanskje jeg tar feil? Jeg vil ikke avsløre helt enda, men det kommer til å være norskprodusert Det er jeg litt usikker på😉 kanskje klikk deg gjennom følgerene til ulike nettbutikker og se om de følger hverandre 😊 Anonymous poster hash: 6a01c...d23
Monajenten Skrevet 28. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 28. juli 2015 På instagram kan du begynne med å følge mange som er interessert i det du skal selge. F.eks jeg har mange nettbutikker som selger babyutstyr som følgere. Jeg følger de fleste tilbake igjen da jrg er interessert i å holde meg oppdatert på det de selger og tilbud. I tillegg er det lurt med giveaways der man skal tagge tre venner i kommentarfeltet f.eks. Da får du fort følgere. Du kan også gi ekstra tilbud til instagram-følgere, 10 % rabatt ut dagen f.eks. Også er det lurt å være aktiv og like og kommentere bildene til de du følger, selv om kontoen din er en nettbutikk. 😊 Kan jeg spørre hva du skal selge i nettbutikken? 😊 Anonymous poster hash: 6a01c...d23 Takk for tips! Er det lurt å følge konkurrenter? Jeg har følt at det ikke ville være så lurt, men kanskje jeg tar feil? Jeg vil ikke avsløre helt enda, men det kommer til å være norskprodusert Det er jeg litt usikker på😉 kanskje klikk deg gjennom følgerene til ulike nettbutikker og se om de følger hverandre 😊 Anonymous poster hash: 6a01c...d23 Takk for tips, det skal jeg gjøre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå