Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #1 Skrevet 27. juli 2015 Fløteis? Kuleis? Egg? Kylling? Salat? Frukt og grønt som ikke kan skrelles? Ost? Agurk og tomat? Føler meg helt lost, og reiser om noen dager 🙈 Anonymous poster hash: 3bdd8...ab9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #2 Skrevet 27. juli 2015 Og hva med yoghurt? Anonymous poster hash: 3bdd8...ab9
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2015 #3 Skrevet 27. juli 2015 Fløteis? Kuleis? Egg? Kylling? Salat? Frukt og grønt som ikke kan skrelles? Ost? Agurk og tomat? Føler meg helt lost, og reiser om noen dager 🙈 Anonymous poster hash: 3bdd8...ab9 Holder meg borte fra softis fra maskiner. Har spist kuleis, men kjøper fra isbarer som er populære. Spiser ikke salatblader, men spiser tomater og agurk. Kylling og egg spiser jeg, men passer på at det er gjennomstekt/kokt. Anonymous poster hash: 8ac91...0fe
Mahem91 Skrevet 27. juli 2015 #4 Skrevet 27. juli 2015 Ikke spis kuleis, den står stort sett med lokket av hele dagen. Vann fra springen. Jeg spiser ikke kylling i tyrkia. Og skrell frukt og grønnsaker om du skal kjøpe, og spise det
MarianeA Skrevet 28. juli 2015 #5 Skrevet 28. juli 2015 Jeg spiser alt når jeg er på sydenferie. Både is, kylling, salat og frukt. Har aldri blitt syk.
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #6 Skrevet 28. juli 2015 Jeg unngår ingen mat, spiser alt jeg de har jo så god mat. Anonymous poster hash: e5189...65e
Anonym bruker Skrevet 28. juli 2015 #8 Skrevet 28. juli 2015 Jeg spiser alt når jeg er på sydenferie. Både is, kylling, salat og frukt. Har aldri blitt syk. Har du ikke dårlig samvittighet ovenfor alle de grovt mishandlede kyllingene du dreper? Anonymous poster hash: abaef...cb1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå