Gå til innhold

Hadde du dratt til Tyrkia nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ud advarer kun mot å oppholde seg 10 km fra syria grensen. Det er 55 mil til alanya!? Hmm...

Er det ikke mer??Anonymous poster hash: 0d3d2...ece
Luftlinje...
Men IS har jo ikke fly...Anonymous poster hash: 0d3d2...ece
Har dem ikke? Men fly fra istanbul tar jo ikke mer en en time. Gazipasanligger 20 minutter unna leiligheten.
Tenkte på fly til angrep. Der har de ikke. Så for meg intens bombing av alanya :/

Men nå er det stille derfra igjeb. Ikke noe nytt etter Nato-møte... tyrkia har jo en god militær styrke, de ba heller ikke om hjelp fra nato.... syns hele greia er vanskelig.

Anonymous poster hash: 0d3d2...ece

Jeg også , skulle ønske ud kunne oppdatert sidene sine, slik at det står siste oppdatert 2015... I sted for 2014( som stod sist jeg sjekka..)

Anonymous poster hash: 2325c...6fa

Skrevet

Jaa, vi drar den 18. Hører bare for å høre egentlig. Ettersom vi skal til Mamhutlar så er jeg ikke så bekymra.Anonymous poster hash: f5a2e...f37

Da er dere innafor for å få bytta da, mot et tillegg... vi reiser på mandag så det er kjørt for oss :PAnonymous poster hash: 0d3d2...ece

Ja er vel innen 14 dager før avreise :) hvor i Tyrkia skal du?

Anonymous poster hash: f5a2e...f37

Skrevet

Jaa, vi drar den 18. Hører bare for å høre egentlig. Ettersom vi skal til Mamhutlar så er jeg ikke så bekymra.Anonymous poster hash: f5a2e...f37

Da er dere innafor for å få bytta da, mot et tillegg... vi reiser på mandag så det er kjørt for oss :PAnonymous poster hash: 0d3d2...ece
Ja er vel innen 14 dager før avreise :) hvor i Tyrkia skal du?

Vi skal til alanya. Håper det forholder seg rolig over helgen og...

Skrevet

Får håpe det :) god tur!

Skrevet

Får håpe det :) god tur!

Takk det samme!

Skrevet

Nei, jeg ville ikke dratt til Tyrkia i år. Mannen nekter under noen omstendigheter å dra på ferie til Tyrkia så uansett utelukket for vår familie å dra dit (samt Tunisia, Egypt, Marokko ol)

Anonymous poster hash: ebbbe...8da

Skrevet

Nei, jeg ville ikke dratt til Tyrkia i år. Mannen nekter under noen omstendigheter å dra på ferie til Tyrkia så uansett utelukket for vår familie å dra dit (samt Tunisia, Egypt, Marokko ol) Anonymous poster hash: ebbbe...8da

Hvorfor vil han ikke dra dit?

Skrevet

Nei, jeg ville ikke dratt til Tyrkia i år. Mannen nekter under noen omstendigheter å dra på ferie til Tyrkia så uansett utelukket for vår familie å dra dit (samt Tunisia, Egypt, Marokko ol) Anonymous poster hash: ebbbe...8da

Hvorfor vil han ikke dra dit?

Sikkert fordi det er så mange tyrkere der...

Anonymous poster hash: 700a7...c14

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt. Men det er vel mer for at jeg ikke liker Tyrkia.

Anonymous poster hash: 99572...e2b

Skrevet

Hvorfor vil han ikke dra dit?Anonymous poster hash: f5a2e...f37

Han nekter å selv reise til og ikke minst ta med seg sine døtre til et land hvor islam og muslimer er eksisterende... Og etter hva som skjedde tidligere i sommer i Tunisia så må jeg jo gi han rett!

Skrevet

Han nekter å selv reise til og ikke minst ta med seg sine døtre til et land hvor islam og muslimer er eksisterende... Og etter hva som skjedde tidligere i sommer i Tunisia så må jeg jo gi han rett!

Godt det ikke finnes noen av de i Norge da!

Skrevet

Han nekter å selv reise til og ikke minst ta med seg sine døtre til et land hvor islam og muslimer er eksisterende... Og etter hva som skjedde tidligere i sommer i Tunisia så må jeg jo gi han rett! Anonymous poster hash: ebbbe...8da

Godt det ikke finnes noen av de i Norge da!Anonymous poster hash: 0d3d2...ece

Om han fikk velge ville de ikke bodd nord for Tyrkia....

Skrevet

Ser den :) vi har valgt å avbestille da vi ikke kommer til å klare å nyte ferien. Svigermor kom fra side i går, og dem har hatt det supert. Jeg klarer ikke å slappe av med terrortrusler i det landet altså : p

Skrevet

Vi skulle til Egypt for 3 år siden. Men turen ble kansellert pga det som skjedde da.

Hadde noe vært farlig, hadde de selvfølgelig ikke latt noen dra!

Og han som fyren som ikke vil dra dit det er muslimer, vel, han får låse seg inne i kjelleren sin der han er garantert at det er muslim-fritt! 😂

Anonymous poster hash: ed56e...76f

Skrevet

Nei!!! Det er da mange andre steder å velge i steden hvor du slipper å bekymre deg!!

Anonymous poster hash: 37cf8...671

Skrevet

Vi skal til Marmaris, med mellomlanding i Istanbul i september :-(

Anonymous poster hash: a2190...67f

Skrevet

Vi reiser i morgen. Gruer meg som fy, men kjenner flere som er der eller har kommet hjem nå som sier det ikke er noe fare. Men kan ikke si jeg gleder meg til bussturen, og har nok ikke så lyst å gå ut etter mørkets frambrudd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...