Gå til innhold

Ditt beste tips for å få opp slim.... hoste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Starta onsdag med at stemmen ble borte. Fredag, lørdag og i dag på morgenen har jeg hosta opp grønne slim klumper. I ettermiddag og kveld har jeg grusomme hoste kuler men får ikke opp slim. Har tatt cosylan nå for å dempe hosten på natt, men må få opp slim på dagen. Trenger tips for å løse opp i det på dagtid, føler av tidligere forsøk at slimløsende hostesaft ikke hjelper.

Anonymous poster hash: 3b9d0...990

Skrevet

Pust inn damp :) og len deg forover når du hoster

Anonymous poster hash: 0edb3...c72

Skrevet

Damp er notert, kun ren vanndamp eller er det noe jeg bør ha I vannet for best effekt?

Skrevet

Bevegelse. Det finnes øvelser du kan gjøre

Anonymous poster hash: e6e26...76c

Skrevet

Har du forslag til noen bevegelser? Eller en nettside hvor jeg finner ut mer om det?

Kjenner meg en smule desperat her for vil virkelig ikke få en lungebetennelse igjen, og grønt slim er ikke akkurat så veldig bra å ha nedi der

Skrevet

Damp er notert, kun ren vanndamp eller er det noe jeg bør ha I vannet for best effekt?

Det er noen urter, men husker ikke! :) timian kanskje.. Lykke til

Anonymous poster hash: 0edb3...c72

Skrevet

Rent vann er bra, vi bruker saltvann på sykehuset (kanskje mest fordi det kommer i praktiske ampuller :P ) Ta deg en lang og god dusj, eller et varmt bad ;)

Bevegelse er også bra :)

Anonymous poster hash: f295a...256
Skrevet

Takk for de svara jeg har fått. Da prøver jeg ut vann damp og litt bevegelser i morgen :-)

Så er det bare å krysse fingrene for at jeg får denne ditten ut av systemet

Skrevet

Kanskje du også kan prøve kokt vann med sitron? Jeg synes at det hjelper noen ganger. På apoteket selger de også slimløsende brusetabletter, Bronkyl, de bruker å gjøre susen :-).

Skrevet

Noter det bak øret og kan stikke på apoteket å betale om bruse tabletter i morgen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...