Gå til innhold

10-årsdag som par eller 10-års bryllupsdag - hva gjorde dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sagt til min mann at jeg synes vi bør slå 10-årsdagen og 50-årsdagen vår "sammen" og reise på en lengre ferie til Amerika og bo på et hotell jeg husker å ha sett som barn og som gjorde stort inntrykk (har ikke bodd der) :) Vi hadde dessuten ingen ordentlig bryllupsreise. Det er noen år imellom disse dagene (jeg var 37 når vi giftet oss) men da har vi litt lengre tid på å spare :)

Anonymous poster hash: 7e43c...b46

Har 10 års bryllupsdag i neste uke. Vi tenkte å lage indrefilet med godt tilbehør med en god amarone vin til. Har nettopp vært på sommerferie og er nå på tur i Sverige så tenkte at det ble trivelig med en rolig kveld hjemmet.

Anonymous poster hash: ed950...bcd

Takk for svar begge to :)

Min mann flyr dessverre ikke, ellers hadde jeg ordnet med en langweekend ett eller annet sted. Tur til Amerika høres utrolig spennende ut :)

hi

Anonymous poster hash: b36e5...595

Jeg vet om noen som dro på romantisk spaweekend på Farris bad. Og noen som dro til Rjukan på hotell samtidig som de hoppa i strikk, gikk turer osv. Syns begge hørtes koselig ut 😊😊

Anonymous poster hash: 4de49...756

Jeg vet om noen som dro på romantisk spaweekend på Farris bad. Og noen som dro til Rjukan på hotell samtidig som de hoppa i strikk, gikk turer osv. Syns begge hørtes koselig ut 😊😊

Anonymous poster hash: 4de49...756

Herlig! Takk for forslag! :)

hi

Anonymous poster hash: b36e5...595

Annonse

Vi har ti års bryllupsdag til neste år. Vi har snakket om å få til en helg uten barna (har fire barn). Enten reise til New York, eller rett og slett dra på fjelltur og bo på høyfjellshotell! 

Vi har ikke hatt 10 års bryllupsdag ennå, men dagen da det var 10 år siden vi ble sammen er passert for lenge siden uten at den ble markert. Aller helst skulle 10 års bryllupsdag blitt feiret med en romantisk tur et sted bare vi to, men det er nok mer realistisk at vi drar til fjells, kanskje tilbake dit hvor vi giftet oss. 

Hvor i landet bor dere? Jeg ville gjerne dratt hit, siden han ikke liker å fly :)

Vi har vært der et par ganger og det er et fantastisk hotell og nydelige omgivelser :)

http://www.unionoye.no

Anonymous poster hash: 7e43c...b46

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...