Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #1 Skrevet 26. juli 2015 ...over 2. 2,17 tror jeg det var. Jeg drakk vin fra kl ni, og skypet med en venn fra midnatt til kl 01.00. Jeg følte meg i grunn ganske fin da jeg sa god natt, vi hadde en artig samtale og lo mye og drakk mye. Må si jeg er ganske overrasket over den høye promillen, selv om jeg vet hvor mye jeg drakk. Har jeg blitt helt alkis, eller? Anonymous poster hash: 9287e...37a
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #2 Skrevet 26. juli 2015 Alkis er man først når man MÅ ha alkohol ikke dersom man drikker seg snydens en gang eller to... Hvordan du følte deg behøver forresten ikke stemme overrens med hvordan andre opplever deg. Anonymous poster hash: e3f69...d28
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #3 Skrevet 26. juli 2015 Og HER er et eksempel på at man selv ikke bestandig er klar over hvor full man er - særlig i diskusjoner om at "man vet selv at man ikke er påvirket slik at barna ikke merker det heller". Promille på 2 er MYE. Men så lenge du ikke har ansvaret for barn eller setter deg bak rattet, er det jo ditt eget problem og ikke noen andre sitt Anonymous poster hash: e0ca3...344
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #4 Skrevet 26. juli 2015 Men må må dere huske på at man kan opparbeide seg en toleranse for alkohol, noe jeg tydeligvis har gjort, i følge antatt promille. Toleransen gjør at man tåler mer alkohol, og takler høy promille bedre enn noen som drikker lite. Jeg var langt fra å være driting, mer småfull og glad. Og nei, ingen barn her. hi Anonymous poster hash: 9287e...37a
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 26. juli 2015 #5 Skrevet 26. juli 2015 En kalkulator er ikke alltid til å stole på, den tar ikke høyde for individuell forbrenning Tok en slik kalkulator en gang og havnet i følge den på rett over 2, vel, blåste i et alkometer samtidig, den viste 0.9 om jeg ikke husker helt feil, var under en i hvertfall
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #6 Skrevet 26. juli 2015 Sånn kalkulator kan umulig stemme. Jeg la inn det jeg drakk igår og antall timer og fikk en promille på over 4. Ikke var jeg spesielt full etter 1 flaske vin og 5 drinker heller(på 5 timer) Anonymous poster hash: 23a61...5af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå