Gå til innhold

Hva heter 2016 barna?:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her jeg bor er det ikke vanlig å si navnet før babyen er født. Søsteren min skal ha baby i januar og kaller henne for baby-S. Har en følelse på at det blir Sofia/Sophia for hun har alltid sagt at om hun får en jente er det et av favorittnavnene. Men hun nekter å avsløre det ;) jeg er sååå spent på hva det blir, hehe

Anonymous poster hash: 17130...0da

Her jeg bor er det ikke vanlig å si navnet før babyen er født. Søsteren min skal ha baby i januar og kaller henne for baby-S. Har en følelse på at det blir Sofia/Sophia for hun har alltid sagt at om hun får en jente er det et av favorittnavnene. Men hun nekter å avsløre det ;) jeg er sååå spent på hva det blir, heheAnonymous poster hash: 17130...0da

Hun er bare 3 mnd på vei! Hun vet ikke kjønn sikkert engang...

Anonymous poster hash: 13d94...9ee

Annonse

Her jeg bor er det ikke vanlig å si navnet før babyen er født. Søsteren min skal ha baby i januar og kaller henne for baby-S. Har en følelse på at det blir Sofia/Sophia for hun har alltid sagt at om hun får en jente er det et av favorittnavnene. Men hun nekter å avsløre det ;) jeg er sååå spent på hva det blir, heheAnonymous poster hash: 17130...0da

Hun er bare 3 mnd på vei! Hun vet ikke kjønn sikkert engang...Anonymous poster hash: 13d94...9ee

Jo hun vet kjønnet. Hun var på ultralyd 23 Juli. Det går an å se kjønnet på tidlig ultralyd :) (hun har termin 2.januar, så er mulig den kommer i 2015..)

Anonymous poster hash: 17130...0da

Annonse

Edward er grusomt og gammelmodig

Anonymous poster hash: 34f06...fac

Du er grusom og gammelmodig

Anonymous poster hash: 15f4d...148

dårlig ikke at noen sier stygt om navnet du har valgt, VOKS OPP

Du er grusom og gammelmodig

Anonymous poster hash: 15f4d...148

dårlig ikke at noen sier stygt om navnet du har valgt, VOKS OPP

TROLL!

Anonymous poster hash: c4085...a9f

Er et veldig gammelt navn ja. Har hatt sansen for de "nye" navna lenge, men begynner å gå lei av de. Hvis du syns det er grusomt så må du jo få lov til å synes det. Men smaken er som bake som man sier :-P hehe

• 1 måned senere...

Termin i april😊 hvis jente blir navnet Adinah og mulig Nicoline til mellomnavn😊 hvis tvillinger har jeg noen flere jentenavn ; Vienna, Una, Alyssa...blir det derimot gutt aner vi ikke😕 tanken har sveipet over Tristan.... noen som har forslag? 😀 liker veldig godt ikke-typiske norske navn, men utradisjonelle, spesielle navn som klinger fint. Kan godt ha opprinnelse fra andre land😊

Endret av Mom4two

Termin i april hvis jente blir navnet Adinah og mulig Nicoline til mellomnavn hvis tvillinger har jeg noen flere jentenavn ; Vienna, Una, Alyssa...blir det derimot gutt aner vi ikke tanken har sveipet over Tristan.... noen som har forslag? liker veldig godt ikke-typiske norske navn, men utradisjonelle, spesielle navn som klinger fint. Kan godt ha opprinnelse fra andre land

Clemens

Leon

Scott

Marco

Adam

David

Anton

Anonymous poster hash: 77332...beb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...