Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #26 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har heller ikke gerdet inn eiendommen. Men føler likefullt for å skyte ihjel de aggressive kjøterne til naboen når de kommer inn i min hage og skremmer ihjel kaninene mine eller jager meg. Anonymous poster hash: ff248...83b Meld fra til de som følger opp båndtvang, så blir de pålagt det. Anonymous poster hash: 44a4a...56b
Anonym bruker Skrevet 26. juli 2015 #27 Skrevet 26. juli 2015 Jeg har heller ikke gerdet inn eiendommen. Men føler likefullt for å skyte ihjel de aggressive kjøterne til naboen når de kommer inn i min hage og skremmer ihjel kaninene mine eller jager meg.Anonymous poster hash: ff248...83b Meld fra til de som følger opp båndtvang, så blir de pålagt det. Anonymous poster hash: 44a4a...56b Blir pålagt det? Det er båndtvang her HELE ÅRET, og det vet alle. Siden de får høre det hver gang fillebikkjene er løse. Det er faktisk så ille at jeg vurderer å ta skytterprøven utelukkende for å eie en hagle jeg kan skyte ihjel lausbikkjer med, når de er på min eiendom og truer mine familiemedlemmer eller kjæledyr. Heldigvis er det lov Anonymous poster hash: ff248...83b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå