Gå til innhold

Venter du tvillinger eller en baby på 5 kg?

Anbefalte innlegg

Ble så sint og såret da en møkkakjerring spurte om jeg ventet tvillinger eller en stor baby på 5 kg i bryllup i dag!! :( Greit nok at jeg er overvektig fra før av, men har kun gått opp 2 kg og jeg er i uke 30. Jordmor synes jeg er kjempeflink, men følte meg ekstra tykk i dag for å si det mildt. Ble paff. :(

Fortsetter under...

Ærsj, ikke noe å bry seg om... Noen tror at gravide skal tåle å høre de mest idiotiske ting. Ei på jobben sa jeg kom til å bli diger for hun syns vist nok jeg var stor i uke 30 eller noe.... Javel så du bekymrer deg for det du, det gjør ikke jeg fordi magen blir akkurat så stor den skal.... Hun ble litt rar😂😂

Anonymous poster hash: e4fdf...24a

Helt sikker på at du er super nydelig med magen din, ja lett å si man ikke skal bry seg, men er hormonene som tuller seg vettu... Jeg ser meg i speilet og sier til meg selv, dette er en flott mage akkurat passe stor👍😉 prøv!

Anonymous poster hash: e4fdf...24a

Annonse

Har også blitt spurt om jeg skal ha tvillinger, mens jeg har hørt av andre at jeg har så liten mage.. :P Så folk ser vel ting litt ut fra sitt eget ståsted, og noen har ikke folkeskikk og klarer å si de merkeligste ting... Skjønner at det ikke var noe gøy å høre, men så lenge jordmor sier at alt er bra, og barnet har det bra, så prøv å ikke bry deg! Noen folk er bare uforskammede... Du er sikkert kjempefin!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...