Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #1 Skrevet 25. juli 2015 Hvor lang tid har man egentlig på seg til å få hentet pakken, før den eventuelt returneres til avsender...? Post i butikk Anonymous poster hash: 93b59...a94
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juli 2015 #2 Skrevet 25. juli 2015 Hvor lang tid har man egentlig på seg til å få hentet pakken, før den eventuelt returneres til avsender...? Post i butikk Anonymous poster hash: 93b59...a94 To uker
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #3 Skrevet 25. juli 2015 Takk for svar, da har vi god tid på oss! Får vi et varsel nr 2 før den evt returneres? HI Anonymous poster hash: 93b59...a94
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #4 Skrevet 25. juli 2015 Få noen til å gå ned med hentelappen og di at du er bortreist en stund til. Da sender de den ikke i retur og du kan hente den når du kommer. Det gjorde jeg nettopp hvertfall... Anonymous poster hash: d2b91...608
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #5 Skrevet 25. juli 2015 Takk for svar, da har vi god tid på oss! Får vi et varsel nr 2 før den evt returneres? HI Anonymous poster hash: 93b59...a94 Det får du. På 2. varsel står også returdatoen Anonymous poster hash: 53e5c...ab7
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #6 Skrevet 25. juli 2015 Eller ring postkontoret Anonymous poster hash: 85944...c2a
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #7 Skrevet 25. juli 2015 Posten har ikke lov til å holde igjen pakker som skal i retur(gjelder vertfall post i butikk). Da må mottaker kontakte avsender og få avsender til å ringe posten og så får post i butikk beskjed av posten at den kan holdes igjen. Og det vil bli sendt ut et 2. Varsel(usikker hvor lenge før), Før den sendes tilbake etter 2 uker fra ankomstdato. Anonymous poster hash: 384ba...942
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #8 Skrevet 25. juli 2015 2uker er ikke fast regel lengre, nå kan avsender bestemme hvor lenge den skal ligge på postkontort. De fleste ligger i to uker, men det finnes de som ligger dere kortere pga at avsender har bestemt den skal ligge kortere. Og det hjelper ikke å ringe postkontoret og si du er på ferie, ingen mulighet til å la de ligge lengere. Da må du kontakte avsender, de må kontakte posten som igjen kontakter post i butikk. Hvem som må betale for dette er jeg usikker på, men posten sender hvertfall regning til den som sendte pakken. Jihaaa, herlig med en regel som har masse unntak. Anonymous poster hash: d88d1...637
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #9 Skrevet 25. juli 2015 Herlighet, er det så innviklet å la en pakke ligge litt lenger?? Det kommer jo ikke akkurat en robot og henter alle pakkene som har ligget i fjorten dager! Burde jo gå an å ringe postkontoret! Nå er jeg iallefall takknemlig for at naboen hentet pakken min! 😊 Vi har omadressert posten, men ikke pakker - det er visst en tilleggstjeneste! Så vi får hentelapp på Østlandet om at det ligger en pakke og venter i midt-norge! 😝 Anonymous poster hash: 0b347...006
Anonym bruker Skrevet 25. juli 2015 #10 Skrevet 25. juli 2015 Herlighet, er det så innviklet å la en pakke ligge litt lenger?? Det kommer jo ikke akkurat en robot og henter alle pakkene som har ligget i fjorten dager! Burde jo gå an å ringe postkontoret! Nå er jeg iallefall takknemlig for at naboen hentet pakken min! 😊 Vi har omadressert posten, men ikke pakker - det er visst en tilleggstjeneste! Så vi får hentelapp på Østlandet om at det ligger en pakke og venter i midt-norge! 😝 Anonymous poster hash: 0b347...006 Hmm.. Vi meldte flytting til posten og da ble ene pakken videresendt fra den gamle post-i-butikk til den nye her vi flyttet, uten at jeg betalte eller bestilte noe ekstra for det.. Hentet ut pakken for nøyaktig en uke siden.. Anonymous poster hash: 99563...c27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå